AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.643
  • #3.645
Training

-opwarming wat oefeningen met bands
-side raises, front raises, bend over side raises (high rep weinig gewicht
-ohp 10x10/30/50 5x60/65 1x70/75/82,5 fail 10x3x60

ohp gefaald, tegenvaller want lukt vorige week redelijk.

korte cut sinds gisteren bezig, komende maand geen feestplannen meer dus komt wel goed

Succes met je cut! 💪💪

/ care ook, maar als je toch niet/amper traint en op je voeding let, zou ik echt niets meer dan noodzakelijk pakken (lees: om niet geheel test-loos te zijn).

• #3.649
  • #3.651
/ care ook, maar als je toch niet/amper traint en op je voeding let, zou ik echt niets meer dan noodzakelijk pakken (lees: om niet geheel test-loos te zijn).
Ik denk dat je toch een heel vertekend beeld hebt over wat kuren überhaupt doet en hoe ik train, het is zo goed als onmogelijk er zoals dit bij te lopen met niet/amper trainen.

foto van 2min geleden
CC93C7D1-DD52-4FBB-84EB-9E119D68FA14.jpeg

• #3.653
Fixed.

Hoe de verhoudingen ook liggen en al lijk je wat heen en weer te schieten in uitersten blijft het één deftig fysiek.

Succes en sterkte!
Dat klopt ook ja :p
Al denk ik eerlijk dat het fysiek dat ik nu heb voor sommigen naturel wel te behalen is na enkele jaren consistent trainen enzo, maar zonder trainen lijkt me helemaal onmogelijk :)

Bro, ik ken zat mensen die echt een heeel degelijk fysiek hebben (en zelfs kracht) met niet tot amper trainen. Zeker als je genetics een beetje meezitten en/of je vroeger wel serieus hebt getraind. Niet dat het een aanval is hoor en je ziet er idd goed uit. Maar dat was mijn punt helemaal niet :)

• #3.656
Bro, ik ken zat mensen die echt een heeel degelijk fysiek hebben (en zelfs kracht) met niet tot amper trainen. Zeker als je genetics een beetje meezitten en/of je vroeger wel serieus hebt getraind. Niet dat het een aanval is hoor en je ziet er idd goed uit. Maar dat was mijn punt helemaal niet :)
Mja, het is mss ook wat je als veel of weinig trainen ziet, ik vind tussen de 3a5 keer per week 1,5u wel genoeg, maar sommigen trainen 7/7 en soms zelfs 2keer per dag met cardio. Dan train ik in verhouding niet veel nee.

voeding is wel echt crap, daar discussieer ik niet over :p

Dat klopt ook ja :p
Al denk ik eerlijk dat het fysiek dat ik nu heb voor sommigen naturel wel te behalen is na enkele jaren consistent trainen enzo, maar zonder trainen lijkt me helemaal onmogelijk :)
Denk dat 110Kg bij 1.85. zonder echt vet vet te zijn niet heel haarlbaar is? Kan me vergissen

• #3.658
Mja, het is mss ook wat je als veel of weinig trainen ziet, ik vind tussen de 3a5 keer per week 1,5u wel genoeg, maar sommigen trainen 7/7 en soms zelfs 2keer per dag met cardio. Dan train ik in verhouding niet veel nee.

voeding is wel echt crap, daar discussieer ik niet over :p
gaat niet eens om hoeveel je traint, meer hoe hard en met welk doel. Ik lees bijna elke training "even snel getraind" of dat je nog relatief weinig kan doen ivm blessures. Dat bedoel ik meer.

@ Buffe Ginger @Shadow Project : love you maat :roflol:

Terug
Naar boven