MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cutten gaat trouwens lekker, je kan mijn ribben alweer zien

AACF7E76-FB44-4BEE-9CD8-A256212AE130.jpeg
 
Frigging shredded!
 
Onbewerkt vlees, verse patatten, gezonder word het niet hoor

edit: en zelfgemaakte appelmoes

Je kan van vanalles schurft krijgen! Of HIV :eek:
 
haha ik wordt weer lekker gebashed zie ik :roflol:

Geeft niks, whatever makes you guys tick :) Alleen heb ik Chrash irl mogen ontmoeten en probeer ik hem af en toe wat tips te geven. Of ie er wat meedoet is zijn zaak :)
 
Trainingen van afgelopen week was 3 keer in de 040 een uurtje machinewerk, volgende week ga ik voor de 200box squat, als dat lukt heb ik toch 1 van mn doelen gehaald en kan ik met gerust hart de kcals fatsoenlijk verminderen.
 
Training gisteren:

front, side raises
Triceps rope pushdowns
-OHP tot 85kg (PR, 90gaat voorlopig toch nog niet lukken voel ik)
upright rows

training vandaag

lat pull breed en smal
Pullovers
Curls
-deadlift tot 230, fail bij 245 vanwege maagzuur, ga deze week toch nog een poging wagen want dit moet lukken.


dieet lukt niet echt
 
Je gaat wel lekker vooruit! Hoe staat het met de pijntjes/blessures?
 
Je gaat wel lekker vooruit! Hoe staat het met de pijntjes/blessures?
Thnx :)
schouder blijft minder, maar zolang ik geen bench/flyes/dips doe kan ik eigenlijk prima trainen, heb er mij een beetje bij neer kunnen leggen dat benchen er de komende maanden niet meer inzit. Hierdoor heb ik een stuk meer tijd voor andere main lifts en beginnen deze ook eens wat beter te worden :)


training:

-pullovers
-triceps pushdowns
-crunches
-curls
-lat pulley small 4x6x130 (hier wel een uur over gedaan :) )


Maandag examen voor EPB verslaggeving.
Ellende, 20betaalde dagen voor gekregen van het werk uit maar weer gigantisch uitgesteld. Gaat een lang weekend worden.
 
Thnx :)
schouder blijft minder, maar zolang ik geen bench/flyes/dips doe kan ik eigenlijk prima trainen, heb er mij een beetje bij neer kunnen leggen dat benchen er de komende maanden niet meer inzit. Hierdoor heb ik een stuk meer tijd voor andere main lifts en beginnen deze ook eens wat beter te worden :)


training:

-pullovers
-triceps pushdowns
-crunches
-curls
-lat pulley small 4x6x130 (hier wel een uur over gedaan :) )


Maandag examen voor EPB verslaggeving.
Ellende, 20betaalde dagen voor gekregen van het werk uit maar weer gigantisch uitgesteld. Gaat een lang weekend worden.
Goodluck haha
 
Goodluck haha
Thnx :p

van wat ik heb gehoord van collega’s is het een meerkeuzevraag examen op de pc van maar enkele vragen. Dus ik vermoed dat het helemaal niet zo een ramp gaat zijn. Mja beter toch maar voorbereid gaan :)
 
Maandag examen voor EPB verslaggeving.
Ellende, 20betaalde dagen voor gekregen van het werk uit maar weer gigantisch uitgesteld. Gaat een lang weekend worden.
Succes :thumb:
 
succes vandaag!
 
succes vandaag!
Thnx, tis gelukt maar wel pas voor de 2e keer, maar het is gelukt :p

Paar dagen niet getraind, schooljaar is terug begonnen en 3 dagen Hogeschool+ voltijdse job is terug even wennen. Wel super leuk want van stil zitten word ik er niet beter op.

Morgen begin ik weer als ik niet te veel opgeroepen word :)
 
Wat voor opleiding deed je nou precies?
 
Wat voor opleiding deed je nou precies?
Meet en regeltechnieken (graduaat elektromechanische systemen)

Gaat vooral over storingzoeken in een geautomatiseerde omgeving.

Als job gebouwbeheer via een onderaannemer op de legerbasissen in Limburg (Leopoldsburg, schaffen, kleine Brogel) sinds begin deze zomer
 
Wat voor opleiding deed je nou precies?
Graduaat is in BE een niveau juist onder bachelor (een makkelijke bachelor zeg maar om het simpel te stellen) dus niet geweldig moeilijk allemaal, maar ik hoop genoeg om over enkele jaren wat stappen hoger op de werkvloer te kunnen zetten
 
Back
Naar boven