XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Meet en regeltechnieken (graduaat elektromechanische systemen)

Gaat vooral over storingzoeken in een geautomatiseerde omgeving.

Als job gebouwbeheer via een onderaannemer op de legerbasissen in Limburg (Leopoldsburg, schaffen, kleine Brogel) sinds begin deze zomer
Daar is volgens mij hartstikke veel werk in! Met de huidige Industry 4.0 staat data verzamelen en regeltechniek mega in de spotlights. Gewoon lekker doorleren en dan ga je zeker die stappen maken hoor.
 
Korte update:
Trainen gaat een beetje kut :) heb sinds uit mijn hoofd een week of 5/6 geen test meer gezet, krachtverlies is enorm ondertussen. Voor de rest voel ik me wel prima. Denk er hard over na off te gaan tot mijn bloedwaarden weer ok zijn. Als de dip niet komt blijf ik off tot ik terug “gezond” ben, even afwachten.
 
Korte update:
Trainen gaat een beetje kut :) heb sinds uit mijn hoofd een week of 5/6 geen test meer gezet, krachtverlies is enorm ondertussen. Voor de rest voel ik me wel prima. Denk er hard over na off te gaan tot mijn bloedwaarden weer ok zijn. Als de dip niet komt blijf ik off tot ik terug “gezond” ben, even afwachten.
Hoeveel is enorm? Merk je vooral minder kracht, of is je motivatie minder als je off gaat?
 
Hoeveel is enorm? Merk je vooral minder kracht, of is je motivatie minder als je off gaat?
minder kracht, deadlift bv heb ik nu bij singles met 200kg al stukken meer moeite.. fysiek is het vooral goed te zien aan de schouders.
Motivatie had ik toch al een tijdje niet meer zo veel.
 
Korte update:
Trainen gaat een beetje kut :) heb sinds uit mijn hoofd een week of 5/6 geen test meer gezet, krachtverlies is enorm ondertussen. Voor de rest voel ik me wel prima. Denk er hard over na off te gaan tot mijn bloedwaarden weer ok zijn. Als de dip niet komt blijf ik off tot ik terug “gezond” ben, even afwachten.
Hoe is het qua libido en wat waren je bloedwaarden?
 
Als ik me niet vergis had jij al mentale issues toch, waarom blijf je dan zo klooien met on/off etc. en blijf je niet gewoon op trt voor constante waardes?
 
Hoe is het qua libido en wat waren je bloedwaarden?
Bloedwaarden waren slecht voor ik “off” ging, beetje in lijn met de vorige bloedwaarden die ik postte. Was niet echt een verbetering.
Libido is niet geweldig, alles functioneert nog normaal maar veel minder zin.
Als ik me niet vergis had jij al mentale issues toch, waarom blijf je dan zo klooien met on/off etc. en blijf je niet gewoon op trt voor constante waardes?
mentale issues gaat wel zolang ik ver weg van benzos blijf, lukt gelukkig een hele tijd. Zou graag op trt via de dokter gaan, hoop dit nu klaar te krijgen.
 
Dus op een gewoon ritme ipv geared :p
“Natty” was als zo lang geleden dat ik nog niet meer wist wat normaal is :p
Weer wat cardio minder
 
Bloedwaarden waren slecht voor ik “off” ging, beetje in lijn met de vorige bloedwaarden die ik postte. Was niet echt een verbetering.
Libido is niet geweldig, alles functioneert nog normaal maar veel minder zin.

mentale issues gaat wel zolang ik ver weg van benzos blijf, lukt gelukkig een hele tijd. Zou graag op trt via de dokter gaan, hoop dit nu klaar te krijgen.
Toen kwam de inner racist naar boven. Geniale avond op dbb was dat 😆
 
Bloedwaarden waren slecht voor ik “off” ging, beetje in lijn met de vorige bloedwaarden die ik postte. Was niet echt een verbetering.
Libido is niet geweldig, alles functioneert nog normaal maar veel minder zin.

mentale issues gaat wel zolang ik ver weg van benzos blijf, lukt gelukkig een hele tijd. Zou graag op trt via de dokter gaan, hoop dit nu klaar te krijgen.
Niet eens tijd om gewoon van die troep af te blijven en van het proces te genieten. Ga gewoon voor die pomp en knal er wat 45min supersettrainingen uit.
 
Niet eens tijd om gewoon van die troep af te blijven en van het proces te genieten. Ga gewoon voor die pomp en knal er wat 45min supersettrainingen uit.
ik begin te voelen dat het daar wel tijd voor is. TRT via dokter indien nodig zie ik nog wel zitten, met illegale roids/middelen heb ik het wel zowat gehad. Niet meer fijn met kinderen in huis.
Trainen blijf ik wel gewoon doen, maar idd meer pomp, superset omdat er momenteel tijdstekort is om echt uitgebreid te trainen;
Wil sowieso toch enkele maten downsizen want dit gewicht is niet fijn als technieker.
 
Nog steeds off, stuk minder snel zweten enzo wat ik aangenaam vind na al die jaren enorm zweten. Fysiek en kracht suckt, overdag interesseert het mij weinig (vanwege nogal drukke bezigheid) maar snachts heb ik er echt nachtmerries over :). Als ik single was ging ik terug on maar de voordelen wegen nu fel op tegen de nadelen. Ik heb sinds een tijd een job onrechtstreeks voor het Belgisch leger. Wat dus wilt zeggen dat als ik een strafblad heb, ik niet meer op de basis binnen mag. Vermits Roids in BE een strafblad opleveren en ik deze job echt niet kwijt wil, is het not-natty tijdperk voorbij vrees ik.

Voor de rest blijf ik hier gewoon een beetje meelezen en een beetje trainen :)
 
Wat dus wilt zeggen dat als ik een strafblad heb, ik niet meer op de basis binnen mag.

Bizar gezien de helft van het leger wel iets op zijn kerfstok heeft :p
 
Bizar gezien de helft van het leger wel iets op zijn kerfstok heeft :p
Ja maar die worden niet buiten gegooid als ze iets mis doen :p
Ik ben extern en daar zijn ze echt flauw over.
 
Ja maar die worden niet buiten gegooid als ze iets mis doen :p
Ik ben extern en daar zijn ze echt flauw over.

Carriere wissel naar het leger dan maar :p
 
Carriere wissel naar het leger dan maar :p
Daar geraak ik dan weer niet binnen omdat ik wel een “strafregister”
Heb, raar landje hier :p
 
Daar geraak ik dan weer niet binnen omdat ik wel een “strafregister”
Heb, raar landje hier :p

Idd raar. Verjaard dat niet dan?

Kan je dat trouwens ergens checken? Ik vraag dit voor een vriend...
 
Idd raar. Verjaard dat niet dan?

Kan je dat trouwens ergens checken? Ik vraag dit voor een vriend...
Strafblad kan je makkelijk nakijken gewoon via het gemeentehuis. Strafregister is iets wat gewoon nooit meer verdwijnt. Dus als je ooit iets hebt gehad weet je zeker dat het op het strafregister staat en nooit meer weg gaat, maar alleen de overheid mag het strafregister inkijken, al de rest enkel het strafblad. Als je een taakstraf goed voldoet komt het niet op het strafblad, wel op het strafregister. Verjaren kunnen enkel dingen op het strafblad doen, maar dan moet je zelf de verjaring aanvragen (gebeurd niet vanzelf)
 
Dat wist mijn vriend helemaal niet. Hij gaat het even navragen :p
 
Back
Naar boven