AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Ah dus nu kunnen ze niet meer bellen?
Ze kunnen het allicht proberen ;)

Nee dat gaat niet gebeuren of 1 van mijn collega’s die nu aan het werk zijn moet ineens ziek naar huis gaan, maar er zijn ook niet echt richtlijnen opgesteld voor zo’n situatie. Ik denk dat als dat gebeurt dat de ochtenddienst toch benaderd wordt om eerder op te komen, althans, dat zou mijn keuze zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Training

-Lat pull breed 4x8x60
-BOR 5x5x107,5 (easy)
-lat pull smal 5x90/100/110/120/130 (PR)
-t-bar row 8x40/70/100 traag en gecontroleerd
5x110/120 gooi en smijtwerk
-concentration curls 4x10x15kg
3D49F298-69C2-40C7-8A7D-A55307B9C6CD.jpeg

Training

-bench 5x5x117,5 easy
-OHP 5x5x52,5
-dips 5xBW/+15/+30/+45/+55 (PR, volledige diepte kunnen halen)
-30’ incline DB press 10x45 4x55
-flyes 15’ 3x12x23
-triceps pulley pushdown 3x20x35

ik begin de high test en kcal nu al goed te voelen, trainen gaat stukken makkelijker.
vet/vocht nog niet echt last van
162B0B18-B6B7-4A7F-B043-1484CA0CD289.jpeg

Niks mis met je bench hoor :flexing:

Deze is aan de start van mijn stronglifts cycle, is voor de cut geëindigd op 5x5x130 op eem 1rm van 157,5. Over 9weken zou het hoger moeten zijn als er geen tegenslagen voorvallen :) hopelijk de 160 eens doorbreken

• Like
Waarderingen: Sd89
Gross van de meeste mensen in reguliere/commerciële gyms komen daar bij lange na niet aan.

Je pakt wel vaker wat lowreps met hogere percentages dat je eraan gewend bent ? Met die 5x5x130 zou die 160 er al in moeten zitten hoor :thumbup:

Gross van de meeste mensen in reguliere/commerciële gyms komen daar bij lange na niet aan.

Je pakt wel vaker wat lowreps met hogere percentages dat je eraan gewend bent ? Met die 5x5x130 zou die 160 er al in moeten zitten hoor :thumbup:
Jup zo train ik het liefst, lowrep dicht tegem mijn max, daarna wat bijkomende oefeningen op gevoel (als ik geen last heb van pijntjes vaak nog wat low rep heel zwaar, anders hogere in reps met wat minder)

• Like
Waarderingen: Sd89
Als het zover is wordt er wel een videootje verwacht hè :1e:

training

-squats 5x5x127,5 redelijk vlot, mooi diep
-deadlift 3x5x192,5 niet zo vlot als gehoopt
-deadlift 1x220 mja, meer zit er niet in

ondanks het laag aantal sets is dit voor mij toch wel de meest belastende dag
krachtdoelen voor deze week zijn gehaald. Donderdag een stevige UB training op de planning met hogere reps zaterdag wat squat en deadlift varianten oefenen.

edit: f**k mn inject van maandag nog niet gezet schiet mij net binnen, begint weer goed :)

Als je toch wat hoger gewicht wilde pakken op dl waarom dan niet w-up eindigen met 2/3 reps bijv voor je singles ging doen tot waar je heen wilde en daarna nog wat volume met 5jes als backoff sets. Verder nette training hoor :thumbup:

Als je toch wat hoger gewicht wilde pakken op dl waarom dan niet w-up eindigen met 2/3 reps bijv voor je singles ging doen tot waar je heen wilde en daarna nog wat volume met 5jes als backoff sets. Verder nette training hoor :thumbup:
volgens mijn autistisch schemaatje moest ik deze week 3x5x192,5 halen. Daar leg ik dus alle focus op en gaat alle energie naartoe :) als ik echt zwaardere singles wil trekken doe ik het wel ongeveer zoals jij beschrijft. wss zaterdag ga ik het zo doen, singles op deadlift vind ik veel fijner dan volumewerk :)

volgens mijn autistisch schemaatje moest ik deze week 3x5x192,5 halen. Daar leg ik dus alle focus op en gaat alle energie naartoe :) als ik echt zwaardere singles wil trekken doe ik het wel ongeveer zoals jij beschrijft. wss zaterdag ga ik het zo doen, singles op deadlift vind ik veel fijner dan volumewerk :)

Dan heb ik niks gezegt :D en schema volgen is alleen maar goed. Vaak doe je snel teveel als het wat lichter voelt maar lichaam moet ook herstellen van de zwaardere dagen zoals de singles die je gaat doen:flexing:

Terug
Naar boven