De nachtdienst is 10min geleden begonnen en ik ben niet benaderd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De nachtdienst is 10min geleden begonnen en ik ben niet benaderd.
Ah dus nu kunnen ze niet meer bellen?De nachtdienst is 10min geleden begonnen en ik ben niet benaderd.
Legday schrijf je andersMaar genoeg over wijn, ik schenk nog een Ledaig 8yo 60.9% in.

Een soort whisky dit?Hij zat wel op de goede weg, want het was echt min eerste glas wijn dat ik helemaal opdrinken heb. Maar genoeg over wijn, ik schenk nog een Ledaig 8yo 60.9% in.
Ze kunnen het allicht proberen

-dips 5xBW/+15/+30/+45/+55 (PR, volledige diepte kunnen halen)

5dips

Deze is aan de start van mijn stronglifts cycle, is voor de cut geëindigd op 5x5x130 op eem 1rm van 157,5. Over 9weken zou het hoger moeten zijn als er geen tegenslagen voorvallen
hopelijk de 160 eens doorbrekenJup zo train ik het liefst, lowrep dicht tegem mijn max, daarna wat bijkomende oefeningen op gevoel (als ik geen last heb van pijntjes vaak nog wat low rep heel zwaar, anders hogere in reps met wat minder)Gross van de meeste mensen in reguliere/commerciële gyms komen daar bij lange na niet aan.
Je pakt wel vaker wat lowreps met hogere percentages dat je eraan gewend bent ? Met die 5x5x130 zou die 160 er al in moeten zitten hoor![]()
Dat zal er wel komen danAls het zover is wordt er wel een videootje verwacht hè![]()
1tje van iets meer dan 150 staat hier wel in een oudere log, ben ondertussen wel stukje zwaarder met minder vet
volgens mijn autistisch schemaatje moest ik deze week 3x5x192,5 halen. Daar leg ik dus alle focus op en gaat alle energie naartoeAls je toch wat hoger gewicht wilde pakken op dl waarom dan niet w-up eindigen met 2/3 reps bijv voor je singles ging doen tot waar je heen wilde en daarna nog wat volume met 5jes als backoff sets. Verder nette training hoor![]()
als ik echt zwaardere singles wil trekken doe ik het wel ongeveer zoals jij beschrijft. wss zaterdag ga ik het zo doen, singles op deadlift vind ik veel fijner dan volumewerk 
volgens mijn autistisch schemaatje moest ik deze week 3x5x192,5 halen. Daar leg ik dus alle focus op en gaat alle energie naartoeals ik echt zwaardere singles wil trekken doe ik het wel ongeveer zoals jij beschrijft. wss zaterdag ga ik het zo doen, singles op deadlift vind ik veel fijner dan volumewerk
![]()
en schema volgen is alleen maar goed. Vaak doe je snel teveel als het wat lichter voelt maar lichaam moet ook herstellen van de zwaardere dagen zoals de singles die je gaat doen
edit: f**k mn inject van maandag nog niet gezet schiet mij net binnen, begint weer goed