AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Even tijdje wat korter getraind wegens sollicitatie’s en aanwerving testen.
Goed gelukt, vanaf juli ben ik “field service engineer” (of zoals wij Belgen zeggen “technieker”)
Zomaar bijna 50% bruto erop vooruitgegaan (huidige job is gene vette :) ) en een gezinswagen ipv camionette.

Trainen zal wss dus nog wat meer aan de kant geschoven worden.
Gefeliciteerd man!

Proficiat 50% is sick lol

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.904
Nog altijd binnen defensie dan?

• #3.906
Nog altijd binnen defensie dan?
Nope, nog tot eind juni werk ik daar (gebouwbeheer en hvac), eind juni studeer ik af en dan word het vooral storingzoeken/automatisering voor een groot bedrijf in Eindhoven.

(Kan ik ook meteen weer on gaan :p )

Gefeliciteerd man. Mooie stap!

• #3.908
@104. Cutten gaat super traag maar er komt in ieder geval niets meer bij.
Nog 2hele broekmaten te gaan :s
497976FD-7DD0-4EA7-9031-F62194DD9CC3.jpeg

Knoest.

• #3.910

Vorm al wat beter?
Dit is dicht tegen mijn Max aan, laatste 2 reps goed te zien.
Ik denk dat de starthouding al wel wat stabieler is.

Vorm al wat beter?
Dit is dicht tegen mijn Max aan, laatste 2 reps goed te zien.
Ik denk dat de starthouding al wel wat stabieler is.
Denk dat de onstabiliteit vooral uit je legdrive komt. Het lijkt of je geen gelijkmatige druk geeft met je benen waardoor je naar links/rechts schud? Geen idee of dit zo is ook natuurlijk. Proberen goeie spanning op je benen te zetten voor je de barbell uitrackt, en die spanning proberen houden doorheen je set. Als het ware je voeten naar voor proberen schuiven zonder ze te bewegen natuurlijk, daardoor komt er druk op je traps. Dat is de legdrive die je 'nodig' hebt. Als instructie materiaal is de channel van EliteFTS op youtube echt geniaal qua benchpress! Die kerel legt zo goed en simpel uit wat er moet gebeuren! Echt de moeite om te kijken

Denk dat de onstabiliteit vooral uit je legdrive komt. Het lijkt of je geen gelijkmatige druk geeft met je benen waardoor je naar links/rechts schud? Geen idee of dit zo is ook natuurlijk. Proberen goeie spanning op je benen te zetten voor je de barbell uitrackt, en die spanning proberen houden doorheen je set. Als het ware je voeten naar voor proberen schuiven zonder ze te bewegen natuurlijk, daardoor komt er druk op je traps. Dat is de legdrive die je 'nodig' hebt. Als instructie materiaal is de channel van EliteFTS op youtube echt geniaal qua benchpress! Die kerel legt zo goed en simpel uit wat er moet gebeuren! Echt de moeite om te kijken
Eens en geen verdere aanvullingen op de tips van psycomantje.
Je moet eigenlijk met je lijf zoveel spanning zetten dat je als een blok beton op je bank ligt. Enkel de barbell beweegt op en neer, rest is stil en gespannen. Leggdrive is hier bepalend in en elitefts heeft hier idd goede filmpjes over

Je oogt een stuk stabieler dan de vorige keer. Maar zoals @psycomantje ook zei: er valt nog wel wat voor je te halen :) Je kleine wobbel van links naar rechts zit er nog steeds een beetje. Wel beduidend minder al!

Even tijdje wat korter getraind wegens sollicitatie’s en aanwerving testen.
Goed gelukt, vanaf juli ben ik “field service engineer” (of zoals wij Belgen zeggen “technieker”)
Zomaar bijna 50% bruto erop vooruitgegaan (huidige job is gene vette :) ) en een gezinswagen ipv camionette.

Trainen zal wss dus nog wat meer aan de kant geschoven worden.

Proficiat maatje.

• #3.916
Blijft toch een moeilijke die leg drive, heb (buiten bij hele lichte gewichten) steeds het gevoel alsof ik m’n eigen van het bankje afduw (idd echt ongelijke druk vanuit m’n benen)
Heb steeds het gevoel m’n linker been te willen strekken

• #3.917

M’n spotter had wel mogen ingrijpen :0

711FF29C-092B-480B-8348-0BB7DD3202F1.jpeg

Ze hebben alvast dezelfde interesses

Je hebt geruime tijd veel last van je schouder blessure gehad, bankdrukken was gewoon taboe. Nu het weer gaat, merk je dat die schouder zwakker is vergeleken met je andere?

• #3.919
Je hebt geruime tijd veel last van je schouder blessure gehad, bankdrukken was gewoon taboe. Nu het weer gaat, merk je dat die schouder zwakker is vergeleken met je andere?
Ja toch wel wat, bij normale rep range heb ik er weinig last van, maar op het laatste filmpje is te zien dat er vanuit rechts minder kracht komt. Eerst had ik links wat meer moeite

• #3.920
Weeral even weinig getraind vanwege allerlei uitvluchten. Fysiek en kracht blijft zowat hetzelfde dus voorlopig OK.

Op werkvlak is er wel weer wat veranderd, ben door te testings van E/I technieker in de chemiesector gekomen, heeft wel wat bloed zweet en tranen gekost.

Mooie is wel dat ze daar op het terrein een fitness hebben voor de werknemers, mss dat ik terug wat (meer dan minimum) motivatie vind

Terug
Naar boven