XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.881
Miljaar die waren zwaar, met 100kg nauwelijks 5 reps gehaald.
Doen wel pijn aan de schouders deze
image.jpg
Is dit beetje het zelfde als kettingen?

Is dit beetje het zelfde als kettingen?
Nee dit lijkt me meer onstabiele dan chains.....chains worden tijdens de bewegingsbaan steeds zwaarder naarmate er minder chains op de grond blijven. Gewichten aan een band wiebelen op en neer waardoor je meer balans moet trainen lijkt me

Miljaar die waren zwaar, met 100kg nauwelijks 5 reps gehaald.
Doen wel pijn aan de schouders deze
image.jpg
schouderbladen echt goed samen knijpen, alle schijven aan de stiekjes niet aan de barbell
doe series van 10 offsow, het gaat om het balanceren

volgende x ff meer focus

Ik weet het niet zeker want heb nog nog nooit met kettingen getraind, maar denk het niet. Dit wiebelt alle kanten uit
je zit in de correctie modus, met behoorlijke pomp omdat je meer spiervezels aanspant (niet in de kracht modus)

• #3.887

Banded zou ik afraden als je nog steeds Herstellende bent van een schouder blessure.

• #3.891
Korte LB/rug vandaag.
Na 3 maanden nog eens Squat, bak er nog steeds niks van maar voel me nog wat te dik om terug de fitness binnen te gaan voor leg press :gay:

Heb het gevoel dat ik wel iets minder Chubs ben dan rond nieuwjaar

63048379-EAB3-4B73-AB44-E2462E1994E0.jpeg

Korte LB/rug vandaag.
Na 3 maanden nog eens Squat, bak er nog steeds niks van maar voel me nog wat te dik om terug de fitness binnen te gaan voor leg press :gay:

Heb het gevoel dat ik wel iets minder Chubs ben dan rond nieuwjaar

63048379-EAB3-4B73-AB44-E2462E1994E0.jpeg
Koop een grotere spiegel joh beer.

• #3.895
Ja klinkt wel wat stom, maar houd me echt nog tegen daar binnen te stappen. Wil terug comfortabel in mijn oude trainingsbroeken zitten voor ik er op mijn gemak binnen kan gaan
Als je een beetje giftig kijkt met die spierballen en dat Thor baardje zegt echt niemand wat hoor..... en dan nog :lol:

• #3.897
Als je een beetje giftig kijkt met die spierballen en dat Thor baardje zegt echt niemand wat hoor..... en dan nog :lol:
Iets negatief zeggen ze toch gelukkig toch niet snel (beledig in real life zelden tot nooit iemand, dus dan doen mensen dat ook niet snel terug :) ) (alleen hier op het forum als ik teveel gezopen heb :0 )

Morgen voorwaarden bespreken voor een nieuwe job. Constant met Nederlanders samenwerken dus ze gaan wel serieus over de brug mogen komen :p

• #3.898
Even tijdje wat korter getraind wegens sollicitatie’s en aanwerving testen.
Goed gelukt, vanaf juli ben ik “field service engineer” (of zoals wij Belgen zeggen “technieker”)
Zomaar bijna 50% bruto erop vooruitgegaan (huidige job is gene vette :) ) en een gezinswagen ipv camionette.

Trainen zal wss dus nog wat meer aan de kant geschoven worden.

Terug
Naar boven