- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx, heb ook het gevoel dat als ik in Juli van die opleidingen af ben, het mss wel terug wat beter lukt. Al voelt het trainen steeds maar minder en minder belangrijk aan.Proficiat weertrainen komt wel terug eens de stressfactoren enzo wat terug afnemen
Agree, (dat is zelfs momenteel het enige dat ik probeerProbeer de grote lifts dan wel op niveau te houden, dat scheelt straks weer. Een periode minder trainen door ' omstandigheden ' hoort bij het leven. En rustiger doorgaan is ook een vorm van consistent trainen.
)Ik heb nog wel dagelijks meegelezen hoor

Loggen zit er de komende maanden nog niet in, ik ga vooral actief zijn in @rippedmeeuw zijn topicDat is mij niet ontgaan.
Bedoelde meer als, welkom terug in je log en in de bodybuilding lifestyle.![]()

Graduaat ‘meet en regeltechnieken’, gaat vooral over industriële automatisering en storingzoeken daarin. Bij defensie heb ik tijdelijk gedaan vanwege lage werkdruk tijdens studie en super mooie uren, maar nu ben ik naar de chemie gegaan vanwege het loon (moet iets om de stookkosten te betalenGefeliciteerd! Welk diploma heb je nu?
Werk je nog steeds bij defensie?
Geen plannen meer om in te gaan? Heb je jouw testosteron waarde nog gecontroleerd?
)Oei, hoezo? Dit meerendeels omdat je niet groot word of?
Proficiat kerel💪 netjesEindelijk afgestudeerd, het was toch wel heavy met afgelopen jaar een job erbij.
Binnekort toch maar eens terug fatsoenlijk trainen (en minder eten) want voel me nu ongemakkelijk kwa fysiek. Maar prioriteit number 1 is gelukt (beetje degelijke baan hebben)
Echt BB of strongman achtige dingen ga ik niet meer doen vrees ik, naturel trainen suckt enorm. Ik denk gewoon een beetje pompen en proberen niet te dik te worden, hoogdagen zijn toch voorbij.
thnx, vooral omdat het eigenlijk redelijk vervelend is praktisch niet meer te kunnen plussen met trainen, elke training is achteruitgang.Eerst en vooral proficiat met je doel te behalen.
Oei, hoezo? Dit meerendeels omdat je niet groot word of?
Ow, naja ben nu volop bezig met cut, na vakantie terug proberen te bulken, denk dat ik nog wel tijdje zoet ben om spiermassa aan te makenLa
thnx, vooral omdat het eigenlijk redelijk vervelend is praktisch niet meer te kunnen plussen met trainen, elke training is achteruitgang.
als je niet alles meer geeft gaat het vast tegen je werken, je geweten!! en je voelt je snel oud en stijf worden. Maar eerst ff genieten van de rust.Eindelijk afgestudeerd, het was toch wel heavy met afgelopen jaar een job erbij.
Binnekort toch maar eens terug fatsoenlijk trainen (en minder eten) want voel me nu ongemakkelijk kwa fysiek. Maar prioriteit number 1 is gelukt (beetje degelijke baan hebben)
Echt BB of strongman achtige dingen ga ik niet meer doen vrees ik, naturel trainen suckt enorm. Ik denk gewoon een beetje pompen en proberen niet te dik te worden, hoogdagen zijn toch voorbij.
💪