AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Proficiat weer :) trainen komt wel terug eens de stressfactoren enzo wat terug afnemen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.922
Proficiat weer :) trainen komt wel terug eens de stressfactoren enzo wat terug afnemen
Thnx, heb ook het gevoel dat als ik in Juli van die opleidingen af ben, het mss wel terug wat beter lukt. Al voelt het trainen steeds maar minder en minder belangrijk aan.

Probeer de grote lifts dan wel op niveau te houden, dat scheelt straks weer. Een periode minder trainen door ' omstandigheden ' hoort bij het leven. En rustiger doorgaan is ook een vorm van consistent trainen.

• #3.924
Probeer de grote lifts dan wel op niveau te houden, dat scheelt straks weer. Een periode minder trainen door ' omstandigheden ' hoort bij het leven. En rustiger doorgaan is ook een vorm van consistent trainen.
Agree, (dat is zelfs momenteel het enige dat ik probeer :p)

• #3.925
Eindelijk afgestudeerd, het was toch wel heavy met afgelopen jaar een job erbij.

Binnekort toch maar eens terug fatsoenlijk trainen (en minder eten) want voel me nu ongemakkelijk kwa fysiek. Maar prioriteit number 1 is gelukt (beetje degelijke baan hebben)

Echt BB of strongman achtige dingen ga ik niet meer doen vrees ik, naturel trainen suckt enorm. Ik denk gewoon een beetje pompen en proberen niet te dik te worden, hoogdagen zijn toch voorbij.

Gefeliciteerd en welkom terug! :)

• #3.929
Laatst bewerkt:
Proficiat

Gefeliciteerd! Welk diploma heb je nu?

Werk je nog steeds bij defensie?

Geen plannen meer om in te gaan? Heb je jouw testosteron waarde nog gecontroleerd?

Gefeliciteerd amigo!

Gefeliciteerd :D

• #3.934
Gefeliciteerd! Welk diploma heb je nu?

Werk je nog steeds bij defensie?

Geen plannen meer om in te gaan? Heb je jouw testosteron waarde nog gecontroleerd?
Graduaat ‘meet en regeltechnieken’, gaat vooral over industriële automatisering en storingzoeken daarin. Bij defensie heb ik tijdelijk gedaan vanwege lage werkdruk tijdens studie en super mooie uren, maar nu ben ik naar de chemie gegaan vanwege het loon (moet iets om de stookkosten te betalen :) )

On ga ik voorlopig nog niet, vooral omdat ik mentaal wat rustiger ben. Testosteron waarde geen idee, maar vermoed niet geweldig want voel me echt p*ssy. Maar langs de andere kant bench ik nog wel redelijk vlot 150

Gefeliciteerd man, zware combinatie hoor de studie, werk en gezin!
Lekker trainen voor kracht en conditie en verder niet stressen :)

Eindelijk afgestudeerd, het was toch wel heavy met afgelopen jaar een job erbij.

Binnekort toch maar eens terug fatsoenlijk trainen (en minder eten) want voel me nu ongemakkelijk kwa fysiek. Maar prioriteit number 1 is gelukt (beetje degelijke baan hebben)

Echt BB of strongman achtige dingen ga ik niet meer doen vrees ik, naturel trainen suckt enorm. Ik denk gewoon een beetje pompen en proberen niet te dik te worden, hoogdagen zijn toch voorbij.
Proficiat kerel💪 netjes

• #3.938
La
Eerst en vooral proficiat met je doel te behalen.

Oei, hoezo? Dit meerendeels omdat je niet groot word of?
thnx, vooral omdat het eigenlijk redelijk vervelend is praktisch niet meer te kunnen plussen met trainen, elke training is achteruitgang.

La

thnx, vooral omdat het eigenlijk redelijk vervelend is praktisch niet meer te kunnen plussen met trainen, elke training is achteruitgang.
Ow, naja ben nu volop bezig met cut, na vakantie terug proberen te bulken, denk dat ik nog wel tijdje zoet ben om spiermassa aan te maken

als je niet alles meer geeft gaat het vast tegen je werken, je geweten!! en je voelt je snel oud en stijf worden. Maar eerst ff genieten van de rust.
Hard gewerkt man, respect!! keep on keeping on :pressing: 💪

Terug
Naar boven