AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Die achteruitgang houdt vanzelf een keer op, en dan ga je vast ook weer zwaarder trainen. Naturel is net als elke andere sportblessures, je moet er een beetje omheen trainen :D iets meer op je voeding letten en genieten van de reis, het doel ligt toch steeds weer verderop.
lees m nu pas. :)

maar dit is wat het is @chrash, je kan er prima uit zien als natty, alleen vergelijken met alles wat boven je zit (natty or not) heeft geen zin.
ik denk dat je plannen en ambities wel ok zijn ,en of je nu een kuurtje doet of niet, is het net als bij velen van ons, en zeker ook bij mij, dat je ambities en je plannen voortdurend worden doorkruist door het dagelijkse leven.
als je hier een beetje mee om weet te gaan komt dat fysiek vanzelf, zelf zie je dat niet/nooit, maar je hebt het wel

Doen waar je je gelukkig bij voelt. Ik kan me voorstellen dat je je niet kan motiveren om op veel lager niveau te trainen (qua fysiek) en daarom weer gaat blasten. Anderzijds, als je echt moeilijk tijd/motivatie/etc. kan vinden is het misschien tijd om een andere hobby te vinden. Als je per sé moet kuren omdat je trainen anders niets aan vind, is er toch wel iets mis lijkt me. Zeker aangezien je alles verder goed voor elkaar hebt.

Als je per sé moet kuren omdat je trainen anders niets aan vind, is er toch wel iets mis lijkt me. Zeker aangezien je alles verder goed voor elkaar hebt.
Denk eerder dat het trainen met kuren gewoon net een stukje leuker is :p
Maar de essentie moet gewoon nog wel blijven dat je plezier moet hebben in trainen, ongeacht roids

Neenee :)

heb wel plan hoor. 8 weken cleanbulk om terug op kracht te komen op 500mg test en dan over naar 250mg test om enkele maanden te cutten tot 10-12%
En dan ben ik wel weer een tijdje verder.
Kracht enz is nog niet zo heel slecht op het moment. Bench nog steeds 15x100 en deadlift 3x230. Niet geweldig maar ook niet bijzonder slecht “startpunt” lijkt me?
Cutten had ik nog wel makkelijk naturel kunnen doen, daar ga ik niet over discussiëren :)
Daar heb je geen 500mg Test voor nodig ! (met op hoger vetpercentage de mogelijke sides.

Ik heb natuurlijk nooit gekuurd maar mij lijkt kuren in de cut juist meer nodig? Wanneer je dikker mag worden wordt je vanzelf wel sterker (als je een beetje fatsoenlijk traint)? Juist in de cut ga je viezer achteruit en dat kan kuren juist tegengaan... Of zit ik er nu helemaal naast?

Of zit ik er nu helemaal naast?
Nee, ik deel die mening.

Echter ga je zonder aas in een bulk nooit een boven natuurlijke hoeveelheid spieren opbouwen. Mogelijks moet je in je bulk dan nog met het off gaan en tijdelijke hypogonadisme dealen.

Ik heb natuurlijk nooit gekuurd maar mij lijkt kuren in de cut juist meer nodig? Wanneer je dikker mag worden wordt je vanzelf wel sterker (als je een beetje fatsoenlijk traint)? Juist in de cut ga je viezer achteruit en dat kan kuren juist tegengaan... Of zit ik er nu helemaal naast?

Kracht komt zo weer terug na tijdje niet trainen is mijn ervaring, daar heb je geen Test kuur voor nodig. hij kan ook wat PWO snoepen(groene M&Mś zijn te krachtig, die mag je naar mij opsturen)

Welkom terug! :heart:

Welkom terug chrash. Gewoon lekker je ding doen, komt goed

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.970
Even nagedacht over comments hier en denk dat ik eerst eens ga cutten to 15% ofzo (zit srs +25% :0 )en dan heel rustig met een cools kuurtje start om te voorkomen straks weer grammen weg te moeten steken voor weinig resultaat :)

Ik start een log zodra ik op OK vetpercentage ben en ik boven de 250mg ga :)

Heb tot nu toe dus 1 inject 500mg test e, volgende (vandaag) gaat 250 mg zijn. Hoop na nieuwjaar terug blast-waardig te zijn

Laatst bewerkt:
Even nagedacht over comments hier en denk dat ik eerst eens ga cutten to 15% ofzo (zit srs +25% :0 )en dan heel rustig met een cools kuurtje start om te voorkomen straks weer grammen weg te moeten steken voor weinig resultaat :)

Ik start een log zodra ik op OK vetpercentage ben en ik boven de 250mg ga :)

Heb tot nu toe dus 1 inject 500mg test e, volgende (vandaag) gaat 250 mg zijn. Hoop na nieuwjaar terug blast-waardig te zijn
Wel mooi dat je onderhand mij belachelijk maakt in me log, terwijl je zelf kuur op 25% bf en dus niet eens de inzet hebt om natty te cutten.

Typisch voorbeeld “veel praat, weinig resultaat”, bewijs het tegendeel maar eens een keer, mensen zoals jou zijn een ziekte op dit forum die het verpesten voor nieuwkomers.

Altcoin Bitcoin Meme GIF by Bitcoin & Crypto Creative Marketing

• #3.973
Wel mooi dat je onderhand mij belachelijk maakt in me log, terwijl je zelf kuur op 25% bf en dus niet eens de inzet hebt om natty te cutten.

Typisch voorbeeld “veel praat, weinig resultaat”, bewijs het tegendeel maar eens een keer, mensen zoals jou zijn een ziekte op dit forum die het verpesten voor nieuwkomers.
Ik maak je belachelijk omdat je een homo bent die constant bevestiging zoekt met zijn jacuzzi ;)

Maar euhm, waar heb ik je pijn gedaan vriendje? Heb je een knuffeltje nodig?

Ik maak je belachelijk omdat je een homo bent die constant bevestiging zoekt met zijn jacuzzi ;)
Dat zijn dus wederom onzin praatjes aangezien ik een vrouw heb. Ik snap dat je gepikeerd bent, want de waarheid is gewoon dat jij hier al 15 jaar rondzwerft en het fysiek hebt van een varken met de inzet van een mandarijn. Wat jij nog niet eens gepresteerd hebt in al die tijd knal ik in 1 jaar voorbij vriend, dus ram die 500mg test maar in je kont aangezien je pens daarvan alleen meer gaat groeien.

Minder vreten en wat doorzettingsvermogen hebben kan iedereen makkelijk 12% bf halen, waarschijnlijk jou nooit gelukt afgelopen 20 jaar MET GEAR.

• #3.976
Dat zijn dus wederom onzin praatjes aangezien ik een vrouw heb. Ik snap dat je gepikeerd bent, want de waarheid is gewoon dat jij hier al 15 jaar rondzwerft en het fysiek hebt van een varken met de inzet van een mandarijn. Wat jij nog niet eens gepresteerd hebt in al die tijd knal ik in 1 jaar voorbij vriend, dus ram die 500mg test maar in je kont aangezien je pens daarvan alleen meer gaat groeien.

Minder vreten en wat doorzettingsvermogen hebben kan iedereen makkelijk 12% bf halen, waarschijnlijk jou nooit gelukt afgelopen 20 jaar MET GEAR.
Het is zeer moeilijk voor mij de waarheid aan te nemen van iemand die manicures laat doen en een coach nodig heeft om ergens achteraan in een vage bodybuilding wedstrijd te eindigen.

Maar heej, no hard feelings. Niet iedereen is hetzelfde.

• #3.977
@ak, nog 1 vraagje uit nieuwsgierigheid, laat je die kuif zo hoog opsteken om groter als je vrouwtje te kunnen zijn?

Het is zeer moeilijk voor mij de waarheid aan te nemen van iemand die manicures laat doen en een coach nodig heeft om ergens achteraan in een vage bodybuilding wedstrijd te eindigen.

Maar heej, no hard feelings. Niet iedereen is hetzelfde.
Kunt nu wel allemaal die onzin praat doen, maar de KFC is gewoon een wedstrijd georganiseerd door de NPC en zonder coach lukt een prep niet, logisch dat je dit niet weet aangezien jij niet eens solo kunt cutten tot een gezond bf%. Je heb allerlei onzin praat altijd, maar je hebt niks om je doorzettingsvermogen/ kennis te laten zien en voor iemand die hier al 15 jaar lid is vind ik dat behoorlijk triest en ben je geen waardevolle toevoeging.

Terug
Naar boven