MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Eindelijk afgestudeerd, het was toch wel heavy met afgelopen jaar een job erbij.

Binnekort toch maar eens terug fatsoenlijk trainen (en minder eten) want voel me nu ongemakkelijk kwa fysiek. Maar prioriteit number 1 is gelukt (beetje degelijke baan hebben)

Echt BB of strongman achtige dingen ga ik niet meer doen vrees ik, naturel trainen suckt enorm. Ik denk gewoon een beetje pompen en proberen niet te dik te worden, hoogdagen zijn toch voorbij.

Gefeliciteerd met je diploma. Heel erg veel geluk gewenst met job, gezinsleven en trainen 👍🏻

La

thnx, vooral omdat het eigenlijk redelijk vervelend is praktisch niet meer te kunnen plussen met trainen, elke training is achteruitgang.
Die achteruitgang houdt vanzelf een keer op, en dan ga je vast ook weer zwaarder trainen. Naturel is net als elke andere sportblessures, je moet er een beetje omheen trainen :D iets meer op je voeding letten en genieten van de reis, het doel ligt toch steeds weer verderop.

Waarom een :( ?

En waarom, wat is je blast, voeding en training etc? Beetje meer update graag. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.945
Waarom een :( ?

En waarom, wat is je blast, voeding en training etc? Beetje meer update graag. :)
Was het eigenlijk niet van plan vanwege vorige job, zelfs best lang nauwelijks getraind, huidige job fitness abbo gekregen, tijdje gegaan (om af te vallen vooral) en smaak weer te pakken, gelijkgezinden leren kennen op werk enja zit dus weer op 500mg test
Voeding is door de week wel weer goed met schema, training is vooral volume maar met redelijk trieste gewichten.
Ik weet het zo niet, dubbele gevoelens

Blast from the past ?
snap er niks van
Was het eigenlijk niet van plan vanwege vorige job, zelfs best lang nauwelijks getraind, huidige job fitness abbo gekregen, tijdje gegaan (om af te vallen vooral) en smaak weer te pakken, gelijkgezinden leren kennen op werk enja zit dus weer op 500mg test
Voeding is door de week wel weer goed met schema, training is vooral volume maar met redelijk trieste gewichten.
Ik weet het zo niet, dubbele gevoelens
Je gaat toch niet zomaar kuren zonder enig plan

• #3.948
iedereen op je nieuwe job die fitnest zit aan de hormonen? :eek:
Neenee :)
Blast from the past ?
snap er niks van

Je gaat toch niet zomaar kuren zonder enig plan
heb wel plan hoor. 8 weken cleanbulk om terug op kracht te komen op 500mg test en dan over naar 250mg test om enkele maanden te cutten tot 10-12%
En dan ben ik wel weer een tijdje verder.
Kracht enz is nog niet zo heel slecht op het moment. Bench nog steeds 15x100 en deadlift 3x230. Niet geweldig maar ook niet bijzonder slecht “startpunt” lijkt me?
Cutten had ik nog wel makkelijk naturel kunnen doen, daar ga ik niet over discussiëren :)

• #3.949
Training is sinds enkele weken
Pull, push, legs, rest, repeat.
In de fitness zelf redelijk wat machine werk met hoge herhalingen. Als ik thuis train iets hogere losse gewichten.

• #3.951
Ik kan geen voorspelling voor de toekomst maken :)
Orals sowieso niet meer. Mss volgend jaar wel nog eens test/mast combo.

Ik heb de afgelopen 15j veel van wat te krijgen is geprobeerd en ben er van overtuigd dat een simpele test kuur het beste is voor iemand zonder grote bodybuild ambities

• #3.952
Is er interesse in een wekelijkse update van de komende 8 weken?

Ik wel anders

+1 :thumbup:

Sure! :)

• #3.956
ik zal morgen eens wat stats en fotos van mijn fatass posten.

@wovano @Sanca Saxon
mag deze log naar de prive kuursectie?

ik zal morgen eens wat stats en fotos van mijn fatass posten.

@wovano @Sanca Saxon
mag deze log naar de prive kuursectie?
Die privé kuur sectie die komt er pas als je er uit gaat zien alsof je kuurt.

Laat eens zien wat je kunt bereiken in acht weken ipv jezelf een fatass te noemen. Jij bent meer dan een fatass, je bent een fatass on gear.
Ik denk dat jij beter kunt dan dit.
Succes :thumb:

Terug
Naar boven