AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Heb je het zo druk dan of sta je onder zo’n grote druk?

Was best schrikken zeker?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.222
Heb je het zo druk dan of sta je onder zo’n grote druk?

Was best schrikken zeker?
Ja best druk Job is nieuw dus alles is nog wennen op een veel moeilijker niveau dan ik gewend ben. Avondschool voor van m’n graduaat een bachelor te maken is weer extra belasting enz…

Ik had vanmorgen wel schrik dat er echt iets mis was, wat alles nog een stuk erger maakte.
Maar toch blij dat ik het even heb laten controleren en dat het iets is wat van tijdelijke aard is.

Ja best druk Job is nieuw dus alles is nog wennen op een veel moeilijker niveau dan ik gewend ben. Avondschool voor van m’n graduaat een bachelor te maken is weer extra belasting enz…

Ik had vanmorgen wel schrik dat er echt iets mis was, wat alles nog een stuk erger maakte.
Maar toch blij dat ik het even heb laten controleren en dat het iets is wat van tijdelijke aard is.
Dit was een teken dat je aan de tren moet. :loveyou:

doe je het wel een beetje rustig met dat hart van je?
je hebt er maar 1

Deze nacht enorme pijn/druk in borst dusja ik dacht ik heb prijs, angina pectoris ofzo. Onder lichte dwang deze morgen maar naar de huisarts van wacht. Bloeddruk bovenwaarde 180, rusthartslag tegen de 110bpm. Electrocardiogram gekregen, deze was gelukkig in orde.
Conclusie geen hartproblemen ofzo maar wel aan de bètablokkers (propanolol) om schade te voorkomen. Denk ik dat ik terug een paar weekjes naar 3xpw trainen ga en de avondlessen wat vaker oversla. Zaterdagjob ook maar even opzeggen voor ik een hartaanval krijg ofzo.
Heftig zeg!! Pas goed op jezelf!

Oei, dat is hoog. Goed dat het nu gechecked is.... en onder controle houden :thumb:

Deze nacht enorme pijn/druk in borst dusja ik dacht ik heb prijs, angina pectoris ofzo. Onder lichte dwang deze morgen maar naar de huisarts van wacht. Bloeddruk bovenwaarde 180, rusthartslag tegen de 110bpm. Electrocardiogram gekregen, deze was gelukkig in orde.
Conclusie geen hartproblemen ofzo maar wel aan de bètablokkers (propranolol) om schade te voorkomen. Denk ik dat ik terug een paar weekjes naar 3xpw trainen ga en de avondlessen wat vaker oversla. Zaterdagjob ook maar even opzeggen voor ik een hartaanval krijg ofzo.
Wil niet gaan zeiken nu, maar had je er al op 7 sept op gewezen. Verder had je arts beter plasmedictatie kunnen voorschrijven als Furosemide, dit verlaagd sneller je bloeddruk naar normaal.
Vandaag nog gemeten ?

• #4.230
Wil niet gaan zeiken nu, maar had je er al op 7 sept op gewezen. Verder had je arts beter plasmedictatie kunnen voorschrijven als Furosemide, dit verlaagd sneller je bloeddruk naar normaal.
Vandaag nog gemeten ?
Nog niet want aan het werken, maar voel me wel crappy

Zou paar dagen thuisblijven. Stress van het werk is ook niet bevorderlijk.

Edit: heb het zelf gehad vroeger met 220/140 bloeddruk.weet waar ik het over heb

Laatst bewerkt:
  • #4.232
Een 140 bovendruk is toch niks geks? Ik weet dat het licht verhoogde bloeddruk is maarja, kuren/110kg/stress. Kan me niet voorstellen dat 140/90 je echt angina pectoris oplevert oid toch? Mijn bovendruk is standaard 155-140 en (buiten het gebruikelijke zegje; je zou beter iets afvallen) stuurt de dokter mijn fat ass gewoon naar huis zonder al te veel zorgen?

Een 140 bovendruk is toch niks geks? Ik weet dat het licht verhoogde bloeddruk is maarja, kuren/110kg/stress. Kan me niet voorstellen dat 140/90 je echt angina pectoris oplevert oid toch? Mijn bovendruk is standaard 155-140 en (buiten het gebruikelijke zegje; je zou beter iets afvallen) stuurt de dokter mijn fat ass gewoon naar huis zonder al te veel zorgen?
180 he.

Dan zit je tegen bovengrens van normaal

8488BDED-0898-4987-A0EF-2F329633234E.gif

Zou paar dagen thuisblijven. Stress van het werk is ook niet bevorderlijk.

Edit: heb het zelf gehad vroeger met 220/140 bloeddruk.weet waar ik het over heb
Wat voor sides ervaarde je met zulke hoge bloeddruk en hoelang heb je ermee rondgelopen, oorzaak?

Wat voor sides ervaarde je met zulke hoge bloeddruk en hoelang heb je ermee rondgelopen, oorzaak?
Ben met slap lusteloos gevoel naar huisarts gegaan en die mete de bloeddruk. weekje last. naar ziekenhuis en paar uur onderzoek en daar infuus met medicatie(weet niet wat exact)bij 180/110 naar huis gestuurd.
kwam door 60mg D-Bol ed en 500mg test ew 4e week.

edit: 24 jaar gelden wist ik ook niet wat ik nu weet. 17-18% vet en dan is Dbol op 60mg teveel

Laatst bewerkt:
  • #4.240
Ik leef nog :)

Gisteren uitslag bloedname terug gehad, alles normaal alleen RBC en WBC verhoogd.
Rusthartslag nog steeds rond de 80 (dus al iets beter) bloeddruk nog te hoog.
Heb ook een zware keelontsteking die nu doorbreekt dus dokter denkt combinatie van omstandigheden…
Rest van de week beetje trailer park boys kijken. Neem overuren terug om wat te rusten.

Mij leek de kans op angina pectoris ook niet heel groot (omdat ik jaarlijks hartfilmpje laat maken, 2jaarlijks bloed laat nemen) maar ik had nog nooit op zo hoog vet gekuurd dus wist niet helemaal wat te verwachten.
Al lijkt me 180mg niet echt echt kuren, zijn er hier die ongeveer dat op “trt” zetten met mindere stats.
Een degelijke kuur ga ik toch maar mee wachten tot sub-15 :)

Terug
Naar boven