In die hoek moet toch wel werk te vinden zijn?Uurtje als het rustig is op de baan, dus als het noodzakelijk is lukt dat wel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In die hoek moet toch wel werk te vinden zijn?Uurtje als het rustig is op de baan, dus als het noodzakelijk is lukt dat wel
Ja maar ik wil niet graag zo ver rijden
, moet nu maar 20min, job van half 8 tot 4, half 5 dus thuis, echt ideaalWij zitten niet dichterbij.Ja maar ik wil niet graag zo ver rijden, moet nu maar 20min, job van half 8 tot 4, half 5 dus thuis, echt ideaal
Ik wil gerust vanaf thuis doen alsof ik werk hoor

Blergh, vandaag meeting middenkader, bedrijf krijgt de kosten niet meer getrokken, productiekosten 70%gestegen afgelopen jaar, afzet gedaald omdat er niet meer naar rusland verkocht word.
Kan geen slechter moment zijn, kut nep-oorlog.
Heb het gevoel dat ik begin volgend jaar weer achter een nieuwe job kan gaan zoeken.
Iemand een meet en regeltechnieker (E&I) nodig? Ik ben niet slecht in wat ik doe.
Be limburg, Liefst Lommel, hamont, Valkenswaard, Eindhoven, niet veel verder
Komt wel in een keer heel dichtbij zo

Ik weet dat je familie in Lommel hebt

Be limburg, Liefst Lommel, hamont, Valkenswaard, Eindhoven, niet veel verder
Regeltechnieken en automatisering (vooral Siemens en beckhoff) afgestuurd met hoogste onderscheiding associate degree. Ondertussen bezig met bachelor elektromechanische systemen te halen.
Gecertificeerde Bijscholingen in Emerson (delta-v) DCS systemen.
Kennis van provox systemen
Ohja en legit forklift certified
Ben 2 weken wezen motorrijden in de Ardennes en vaak gestopt om bij te tanken (bewijs morgen in het motor topic). Leffe is inderdaad goed voor je lef (ben diverse malen off road gegaan) en de smakelijke variëteit leffe blond heeft mijn haar weer mooi bijgekleurd. Zoals gezegd morgen bewijs voor deze boude beweringen.Ja, in België verkopen ze zowat overal bier, Maar Leffe is wel next level
Ben 2 weken wezen motorrijden in de Ardennes en vaak gestopt om bij te tanken (bewijs morgen in het motor topic). Leffe is inderdaad goed voor je lef (ben diverse malen off road gegaan) en de smakelijke variëteit leffe blond heeft mijn haar weer mooi bijgekleurd. Zoals gezegd morgen bewijs voor deze boude beweringen.
Ik word altijd blij van het assortiment van een Belgische supermarkt.Ja, in België verkopen ze zowat overal bier, Maar Leffe is wel next level
Lummen is nog wel te doen.Zou je iets anders willen doen ook? Eventueel in Lummen?
Heb wel nog connecties in de HR die samenwerken met een bedrijf in Lummen (Campina).
Ook de Leffe Ruby geprobeerd? Die is ook wel lekker.![]()
De before pic. Vele glazen later was ik ook veel blonder en was mijn lef haast onbegrensd.
Hier is wel het 1 en het anderIk word altijd blij van het assortiment van een Belgische supermarkt.

Heb je ooit gouden carolus whisky infused gedronken? Vond ik wel lekker, ook maar 1x op helaas.Lummen is nog wel te doen.
Campina heeft me al eens gecontacteerd (campina werft aan via het portaal van PXL) maar ik vind de lonen voor techniekers daar redelijk laag.
Ook de Leffe Ruby geprobeerd? Die is ook wel lekker.
Yes, dat is momenteel mijn favoriet.Heb je ooit gouden carolus whisky infused gedronken? Vond ik wel lekker, ook maar 1x op helaas.

Gaat goed. Ben benieuwd wat er onder schuiltWeer wat vet kwijt.
Kracht blijft hetzelfde, gewicht daalt traag.
![]()
A Buff Body