Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.182
Blergh, vandaag meeting middenkader, bedrijf krijgt de kosten niet meer getrokken, productiekosten 70%gestegen afgelopen jaar, afzet gedaald omdat er niet meer naar rusland verkocht word.

Kan geen slechter moment zijn, kut nep-oorlog.
Heb het gevoel dat ik begin volgend jaar weer achter een nieuwe job kan gaan zoeken.

Iemand een meet en regeltechnieker (E&I) nodig? Ik ben niet slecht in wat ik doe.

Omgeving?

• #4.186
Be limburg, Liefst Lommel, hamont, Valkenswaard, Eindhoven, niet veel verder
Regeltechnieken en automatisering (vooral Siemens en beckhoff) afgestuurd met hoogste onderscheiding associate degree. Ondertussen bezig met bachelor elektromechanische systemen te halen.
Gecertificeerde Bijscholingen in Emerson (delta-v) DCS systemen.
Kennis van provox systemen

Ohja en legit forklift certified

Be limburg, Liefst Lommel, hamont, Valkenswaard, Eindhoven, niet veel verder
Regeltechnieken en automatisering (vooral Siemens en beckhoff) afgestuurd met hoogste onderscheiding associate degree. Ondertussen bezig met bachelor elektromechanische systemen te halen.
Gecertificeerde Bijscholingen in Emerson (delta-v) DCS systemen.
Kennis van provox systemen

Ohja en legit forklift certified

Ah beetje ver haha

Zou je iets anders willen doen ook? Eventueel in Lummen?

Heb wel nog connecties in de HR die samenwerken met een bedrijf in Lummen (Campina).

Ja, in België verkopen ze zowat overal bier, Maar Leffe is wel next level
Ben 2 weken wezen motorrijden in de Ardennes en vaak gestopt om bij te tanken (bewijs morgen in het motor topic). Leffe is inderdaad goed voor je lef (ben diverse malen off road gegaan) en de smakelijke variëteit leffe blond heeft mijn haar weer mooi bijgekleurd. Zoals gezegd morgen bewijs voor deze boude beweringen.

Ben 2 weken wezen motorrijden in de Ardennes en vaak gestopt om bij te tanken (bewijs morgen in het motor topic). Leffe is inderdaad goed voor je lef (ben diverse malen off road gegaan) en de smakelijke variëteit leffe blond heeft mijn haar weer mooi bijgekleurd. Zoals gezegd morgen bewijs voor deze boude beweringen.
1664572575603.png

De before pic. Vele glazen later was ik ook veel blonder en was mijn lef haast onbegrensd.

• #4.194
Zou je iets anders willen doen ook? Eventueel in Lummen?

Heb wel nog connecties in de HR die samenwerken met een bedrijf in Lummen (Campina).
Lummen is nog wel te doen.
Campina heeft me al eens gecontacteerd (campina werft aan via het portaal van PXL) maar ik vind de lonen voor techniekers daar redelijk laag.

1664572575603.png

De before pic. Vele glazen later was ik ook veel blonder en was mijn lef haast onbegrensd.
Ook de Leffe Ruby geprobeerd? Die is ook wel lekker.

• #4.195
Ik word altijd blij van het assortiment van een Belgische supermarkt.
Hier is wel het 1 en het ander :)
Maar heel veel biertjes zijn eigenlijk hetzelfde bier ik een ander flesje met wat meer of minder sucramel (kleurstof)
Bijvoorbeeld Martens bottled tegen de 400 verschillende bieren, onder verschillende merken. Toch brouwt Martens maar enkele verschillende bieren. (Een stuk of 10)

Lummen is nog wel te doen.
Campina heeft me al eens gecontacteerd (campina werft aan via het portaal van PXL) maar ik vind de lonen voor techniekers daar redelijk laag.

Ook de Leffe Ruby geprobeerd? Die is ook wel lekker.
Heb je ooit gouden carolus whisky infused gedronken? Vond ik wel lekker, ook maar 1x op helaas.

• #4.197
  • #4.198
Weer wat vet kwijt.
Kracht blijft hetzelfde, gewicht daalt traag.

112DED3B-AC15-4158-A9DF-FA097E98602B.jpeg

Terug
Naar boven