- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
schiet het al een beetje op met die boomhut?![]()
Trainen vandaag zit er niet meer in, doodop.
Morgen nog een fullbody ofzo, en dan weer 5 dagen niet trainen. (Weekje naar Antwerpen voor training DCS systemen)
Ik ga komende week een weekje agressief cutten.
(Puur omdat het makkelijk is tijdens lange drukke dagen)

Jawel, nu dat die boom plat ligt is het echt veel makkelijker er een hutje in te bouwen
Is dit je werk? Of waar kijken we hier naar![]()
Trainen vandaag zit er niet meer in, doodop.
Morgen nog een fullbody ofzo, en dan weer 5 dagen niet trainen. (Weekje naar Antwerpen voor training DCS systemen)
Ik ga komende week een weekje agressief cutten.
(Puur omdat het makkelijk is tijdens lange drukke dagen)
Hij klimt voor de lol in bomen om een vogel na te doen.
voor ideeën kijk maar naar "threehouse masters" op National GeographicJawel, nu dat die boom plat ligt is het echt veel makkelijker er een hutje in te bouwen
Nee, dat is mijn tuin

Idd, dan kan ik tegen mijn vrienden zeggen dat ik nog eens heb mogen vogelenHij klimt voor de lol in bomen om een vogel na te doen.
Jij verveelde je vandaag😉voor ideeën kijk maar naar "threehouse masters" op National Geographic![]()
niet echt nee, die serie loopt al jaren, hij was toevallig wel net vandaag ja, toeval? 😉
Ik neem die serie op, lijkt me echt fantastisch te maken wat die mannen doen.niet echt nee, die serie loopt al jaren, hij was toevallig wel net vandaag ja, toeval? 😉
eerrst oefenen met een paar oude rotte pallets ok? voordat je een bugalow gaat timmeren 🤣Ik neem die serie op, lijkt me echt fantastisch te maken wat die mannen doen.
Lol wat heb jij voor een huge ass tuin dat daar zo een boom in past 😮Nee, dat is mijn tuin
(Ben meet en regel technieker)
JipLol wat heb jij voor een huge ass tuin dat daar zo een boom in past 😮
Hij is op dieetLol wat heb jij voor een huge ass tuin dat daar zo een boom in past 😮
Volgens mij klaagde hij niet over zijn ass
(ik ook niet hoor)