Sd89
Cool Novice
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op een goede 4 weken tijd er 5kg bij op een slecht dieet, dus reken er maar op veel vocht en vet, merk het ook gelijk aan mijn broekenVet en vocht valt zo te zien wel mee man. Nog steeds netjes kwa shape 👌 en wat je aankomt kwa gewicht valt ook best mee toch ? Zou lekker zo doorgaan.
Beter wat minder reps kunnen doen met die 120 op cgbp en wat gewicht erbij😁
maar kracht gaat ook wel lekker
Lekkere shape maat! Ondanks het vocht sta je er alsnog gewoon droog bij.Training
-close grip BP 10x50/80/100. 9x120. 3x130
-seated rows 10x90/100/110/120
-seated db shoulder press 10x12,5/17/22,5 2x12x32,5
-pull up deadhang 4x8
-legcurl met pulley en enkelstrap 4sets
-kuiten met dumbell vast 4x10x30 (eerste kuit training in jaren)
shape 104,5 kg, zo vochtig en vettig als wat, mja, high test met crappy dieet..
na een cut komt het wel terug goed, nu gewoon sterk worden.
![]()
edit: kcal momenteel op 4500kcal “gezond eten” + een onbekend aantal kcal aan snacks. Aan het verdwijnen van mijn abs en kortademigheid merk ik op dat ik toch terug beter wat kcal kan gaan tellen. Al vind ik er niks erg aan tijdelijk mijn abs te verliezen, is zo terug![]()
Op een goede 4 weken tijd er 5kg bij op een slecht dieet, dus reken er maar op veel vocht en vet, merk het ook gelijk aan mijn broekenmaar kracht gaat ook wel lekker
cgbp wou ik nog enkele sets met low reps doen op 130/140kg, maar de 130 viel vandaag al tegen en maandag is het chest day, dus heb het mezelf een beetje makkelijk gemaakt. Maandag low rep high weight![]()
Klopt wel, beetje gezond doen en wat minder kcals en ik ben zo terug rond de 100Mwa valt nog mee. Waarschijnlijk als je nu 2 weekjes netjes eet en geen junk dan ben je er al 4 van kwijt.
120 was een repout dan aangezien je erna op was ? Met aantal reps had die 130 toch vrij easy moeten gaan. En maandag knallen dus 👌 nog een poging voor 165 nu je wat gewicht extra hebt of nog even wachten
maar jij leeft wss wel een paar jaar langerBlijft mooi dat we ongeveer even sterk zijn maar we eruit zien alsof ik de voor en jij de na bent uit een fitness reclame 😂

Dit is natuurlijk een foto uit een goede hoek. Maar rampzalig is het nog zeker nietLekkere shape maat! Ondanks het vocht sta je er alsnog gewoon droog bij.

Je kunt er inderdaad voor kiezen om iets minder snel progressief te laden door 531 te gaan doen. Op een goede dag opbouwen met jokers en anders fsl voor 3 a 5 sets, 5 a 8 reps. Daarna nog wat pomp werk voor die mass ☺Training
-deadlift. 3x60/110/150 3x5x197,5
-pulley rope crunches
-kettlebell swings
deadlift viel echt mega zwaar. Krachtdoelen deze week gehaald maar het begint heel zwaar te worden, toch is het nog maar week 4 :s
kcal uppen gaat niet meer, dosis verhogen ook geen optie want het voelt nu al ongezond. Mja, mss was dit gewoon een slechte week.
De trainingen beter indelen lijkt me wel een optie om mn krachtdoelen te behalen, deadlift vanaf 3x5x200 (volgende week) eventueel veranderen naar 5/3/1+ assistentie hex bar deadlift met iets lager gewicht en iets meer reps.
![]()
edit: alcohol drink ik sinds een week of 2 ook niet meer tot eind deze kuur. stacker een pwo neem ik ook tijdelijk niet meer. Heb het gevoel dat mn lichaam wat begint te protesteren tegen alles door elkaar. Ik heb wel vaker op hogere doseringen gekuurd maar heb het gevoel dat het nu “sterker” aanvoelt. Mss door de lange cruise, mss betere batch...
Wat bedoel je precies met jokers en fsl?Je kunt er inderdaad voor kiezen om iets minder snel progressief te laden door 531 te gaan doen. Op een goede dag opbouwen met jokers en anders fsl voor 3 a 5 sets, 5 a 8 reps. Daarna nog wat pomp werk voor die mass ☺
Alles kan.

Dan krijg ik nog een dikkere kop

Wat bedoel je precies met jokers en fsl?
Daarbij de oefeningen die nog wel vlot lukken (bench, ohp, bor en squat) gewoon 5x5 houden zolang het verhogen met 2,5 kg lukt en daarna eventueel microloaden?

Klopt wel wat je zegt. Bench, ohp, en bor ben ik ook redelijk laag gestart deze cycle, deadlift en squat ben ik mij op aan het verpakken denk ik. Vrees dat ik hier ook van mijn geplande programma moet gaan afwijken (al lig ik hier niet zo van wakker hoor, het trainen blijft maar een hobby voor mij, als ik eens een paar weken amper kan trainen is dit ook niet zo een probleem. Ik heb de afgelopen weken echter zo weinig anders te doen dat het wel kan overkomen alsof het een obsessie is. Maar in normale tijden zijn gezin, huistaken en studies de prio, daarna pas het trainenBro, je gaat er niet dood van om eens een training geen progressie te maken he
Ik ben geen fan van progressive overloading maar als je het doet kan je best af en toe een paar stappen terug doen om erna weer vooruit te gaan.
Volgens mij is dat het hele idee ervan.
Ik snap best dat je het meeste uit je bulk/kuur wil halen, maar dan nog, soms gaat het gewoon ff niet.
Wat je zou kunnen doen is een paar stappen terug doen op je 5x5 (of op welke reps dan ook, iig op je main lifts) en dan knallen op je weakness/assistance.
Zo kan je toch flinke gains halen uit je huidige situatie en geef je je lichaam even een break van de main lifts.
Wat je OOK zou kunnen doen is je main lifts veranderen. Dus idd hex bar dl ipv dl, zercher squat ipv squat, swissbar bench press ipv bench press etc.
Nogmaals, ik snap dat je meer "desperate" bent als een natty, maar soms moet je ook kunnen relaxen.
Mijn prs zijn veelal uit 2015. Dit komt door veel blessures en andere kuttigheden. Ik kan wel geforceerd snel weer terug naar die oude prs willen maar ik kan ook door middel van andere oefeningen/sets/reps whatever toch "prs" zetten/gainen en dan hopelijk met consistent werk uiteindelijk weer op alltime prs komen.
Trainen is zo on lineair als maar kan. Er spelen veel meer dingen een rol dan enkel "eat-sleep-train". Blijf knallen maar bijt je niet vast op dingen die je wil halen.
Geloof me, ik ben de koning van het "program hoppen" maar ik heb gemerkt dat 9/10x het programma niet de schuldige is.
5x5, 5/3/1, westside, sheiko etc. het werkt allemaal. Vaak komen een gebrek aan gains door:
- blessures
- motivatie problemen
- technische fouten
- weaknesses op een bepaald gedeelte
- prive problemen
etc.etc.
Probeer je dus lekker te voelen, lekker te trainen en vooral niet te paniekeren. Veel analyseren is goed, maar kijk breder en relax.
)Ik ben het even op liftvault.com aan het bekijken.Crash je kan altijd eens n/suns proberen. Is een 5/3/1 variant waar je dood op gaat. En elke week toch plust
Ik ga hem nu zelf doen voor de 2e Keer aangezien corona.Ik ben het even op liftvault.com aan het bekijken.
als ik het goed begrijp gaat het vaak tot 9sets voor de mainlifts. Is dat niet veel te belastend? Ik vind 5 al vaak stuk gaan
edit: de 4 dagen versie spreekt mij op zich wel aan. Alle oefeningen kan ik thuis doen en vrije keuze in assistanc. Ik ga m opslaan voor als dit schema vastloopt