- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu 750test 400mast, (Begonnen met 1000test maar was naar gevoel wat teveel) cut 500test 400mast voor 4 weken, als ik dan nog door moet cutten gaat het op 250test 200mast worden. zodra ik rond de 10% sta een tijdje “cruise“ op 250mg test (dat is voorlopig toch het plan)Wat waren je doseringen nu nog 900 test 400 mast nog? En wat gaat t worden in de cut?
Ik heb er de eerste week nog niet volledig opzitten maar tot nu toe vind ik het wel tof, redelijk simpele trainingen en heel makkelijk in een home gym te doenHey Chrash,
Hoe bevalt nSuns je? Wil t ook misschien gaan starten..
PR 165 is gelukt, zoals op het filmpje te zien super onzeker en maar nipt, veel te lang aan het twijfelen bij het zakken, spanning naar de grond verloren bij het duwen, met betere techniek zit er meer in

Welkom
op naar de 180Er zijn er hier enkele die daar gewoon reps mee doenHahahaha wrijf het maar in bij deze natty
180 NONDEJU. Wa benne gij veur een beest man!!!!

Er zijn er hier enkele die daar gewoon reps mee doen![]()
beestLow bar squat lukt mij ook nietIk vind de front squat ook 3x niks. Maar waarom doe je geen high bar squat dag en low bar squat dag. Ik denk dat je overall squat dan wat beter kan worden dan een boxsquat en zo kom je er ook achter of je op lange termijn sterker bent op 1 vd 2
mobiliteit is echt droevig, kan in bulk periodes soms zelf mn t-shirt niet uitdoen :sDaar lukte enkele reps mee, maar met gewichten hoger dan 50kg kon ik de stang niet meer houden zonder veel pijn. Mss dat ik hiervan wel een enkele setjes blijf doen om te kijken of het na enkele weken beterd. Die zombie squats zien er super moeilijk uit, volgende week eens een keertje proberenFront squats met een kruisgreep gaat ook niet? Ik heb vorige week voor het eerst zombie front squats gedaan en vreemd genoeg beviel dat wel.
Heb je straps, anders daarmee eens proberen als hou vast? Of je kunt er nog een safety bar squat of split squat van maken als je de quads wilt bouwen.Daar lukte enkele reps mee, maar met gewichten hoger dan 50kg kon ik de stang niet meer houden zonder veel pijn. Mss dat ik hiervan wel een enkele setjes blijf doen om te kijken of het na enkele weken beterd. Die zombie squats zien er super moeilijk uit, volgende week eens een keertje proberen![]()
Heb je straps, anders daarmee eens proberen als hou vast? Of je kunt er nog een safety bar squat of split squat van maken als je de quads wilt bouwen.
Daar lukte enkele reps mee, maar met gewichten hoger dan 50kg kon ik de stang niet meer houden zonder veel pijn. Mss dat ik hiervan wel een enkele setjes blijf doen om te kijken of het na enkele weken beterd. Die zombie squats zien er super moeilijk uit, volgende week eens een keertje proberen![]()