MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
Training vandaag

DF6D4A12-6D0F-4079-B6CE-D9CE682461EB.jpeg

BB curls 3x10x50
side raises 3x15x12

fcking moe, niet meer gewoon de hele week bezig te zijn.
nog 2 weekjes bulk en dan 4weken cut (op lagere dosering) begint hennig veel vet bij te komen. Kracht gaat wel lekker.

Wat waren je doseringen nu nog 900 test 400 mast nog? En wat gaat t worden in de cut?

Wat waren je doseringen nu nog 900 test 400 mast nog? En wat gaat t worden in de cut?
Nu 750test 400mast, (Begonnen met 1000test maar was naar gevoel wat teveel) cut 500test 400mast voor 4 weken, als ik dan nog door moet cutten gaat het op 250test 200mast worden. zodra ik rond de 10% sta een tijdje “cruise“ op 250mg test (dat is voorlopig toch het plan)

Hey Chrash,

Hoe bevalt nSuns je? Wil t ook misschien gaan starten..

Hey Chrash,

Hoe bevalt nSuns je? Wil t ook misschien gaan starten..
Ik heb er de eerste week nog niet volledig opzitten maar tot nu toe vind ik het wel tof, redelijk simpele trainingen en heel makkelijk in een home gym te doen

PR 165 is gelukt, zoals op het filmpje te zien super onzeker en maar nipt, veel te lang aan het twijfelen bij het zakken, spanning naar de grond verloren bij het duwen, met betere techniek zit er meer in

dodelijk goed :)

i’m in!

Hahahaha wrijf het maar in bij deze natty :(

180 NONDEJU. Wa benne gij veur een beest man!!!!

Training

B56B7276-5654-42A7-9C62-0E2D06742C2E.jpeg

meer dan een uur bezig geweest een front squat onder te knie te krijgen, ging gewoon niet, zelfs met 20kg niet dus f**k it, geen zin om een oefening te doen die super veel pijn aan de polsen doet en waar ik de mobiliteit niet voor heb.
deze is dus vervangen door box squat, moet nog wel even uitzoeken op welke factor ik de formule in de exel file aan moet passen want dit was Niet zwaar genoeg.
assistance hierbij gaat hexbar deadlift 3 setjes en BOR worden

Ik vind de front squat ook 3x niks. Maar waarom doe je geen high bar squat dag en low bar squat dag. Ik denk dat je overall squat dan wat beter kan worden dan een boxsquat en zo kom je er ook achter of je op lange termijn sterker bent op 1 vd 2

Ik vind de front squat ook 3x niks. Maar waarom doe je geen high bar squat dag en low bar squat dag. Ik denk dat je overall squat dan wat beter kan worden dan een boxsquat en zo kom je er ook achter of je op lange termijn sterker bent op 1 vd 2
Low bar squat lukt mij ook niet :p mobiliteit is echt droevig, kan in bulk periodes soms zelf mn t-shirt niet uitdoen :s

• Haha
Waarderingen: Apw
Front squats met een kruisgreep gaat ook niet? Ik heb vorige week voor het eerst zombie front squats gedaan en vreemd genoeg beviel dat wel.

Front squats met een kruisgreep gaat ook niet? Ik heb vorige week voor het eerst zombie front squats gedaan en vreemd genoeg beviel dat wel.
Daar lukte enkele reps mee, maar met gewichten hoger dan 50kg kon ik de stang niet meer houden zonder veel pijn. Mss dat ik hiervan wel een enkele setjes blijf doen om te kijken of het na enkele weken beterd. Die zombie squats zien er super moeilijk uit, volgende week eens een keertje proberen :thumbup:

Daar lukte enkele reps mee, maar met gewichten hoger dan 50kg kon ik de stang niet meer houden zonder veel pijn. Mss dat ik hiervan wel een enkele setjes blijf doen om te kijken of het na enkele weken beterd. Die zombie squats zien er super moeilijk uit, volgende week eens een keertje proberen :thumbup:
Heb je straps, anders daarmee eens proberen als hou vast? Of je kunt er nog een safety bar squat of split squat van maken als je de quads wilt bouwen.

Heb je straps, anders daarmee eens proberen als hou vast? Of je kunt er nog een safety bar squat of split squat van maken als je de quads wilt bouwen.

Met staps kan ik eens proberen, maar zoals in het filmpje van APW word het toch weer een “gewone squat” of zie ik dat fout?
split squats lukken mij ook niet zo goed, evenwicht is nogal een probleem.
voor ik iets of wat op een goede manier een normale squat kon doen (op diepte) heeft mij ook meer dan een jaar gekost :s

• Like
Waarderingen: Apw
Best wat mensen hebben gebrek aan shoulder of wrist mobility. Ik zag jordan peters dit ooit doen en ging wat research doen. Door de straps is het makkelijker om de stang op zijn plek te houden en d8 miss kan je zo wel low bar squatten. Het blijft wel gewoon een squat vlgns mij. Geen idee of het als ssb aanvoelf

Probeer zo recht mogelijk te staan (oefenen met licht/ zonder gewicht voor de spiegel), dan hoef je het gewicht zo weinig mogelijk te fixeren.

Terug
Naar boven