XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Bezoekers in dit topic

Mooie oprit ook om de farmerwalks te doen
 
Klaarrrr, 210kg zonder problemen, kan dus meer dragen dan mijn rug. Goed wat aan lopen sleuren en trekken. Geen lasjes die sprongen of niks dat doorboog.
staat als een huis.
best wel happy met het eindresultaat :)
FE3ED0F9-5321-4E72-9E81-768A2D6836D7.jpeg

ADF09033-1E23-4325-82AC-9C78052ECA17.jpeg
 
Ongelooflijk dat ik je log nog niet had gevonden, in!
 
Netjes!

Heb je het gewicht ook uitgelopen en terug geracked?
Neej dat durf ik nog niet, laat het nu zo een nachtje staan en als hij morgen nog recht staat ga ik het eens proberen :)
(squatten kan ik dat gewicht nog lang niet :p)
 
Neej dat durf ik nog niet, laat het nu zo een nachtje staan en als hij morgen nog recht staat ga ik het eens proberen :)

of jullie worden wakker door een hele harde klap vannacht :p
 
of jullie worden wakker door een hele harde klap vannacht :p
Dat zij ik tegen de vrouw ook al :p als je vannacht harde geluiden opmerkt liggen er 200kg aan schijven op de grond :)
 
Uit verveling ga ik een cut logje bijhouden.
Mijn doel is een duidelijke 6-pack voor de crisis over is liefst zonder al te veel krachtverlies.
De afgelopen maanden heb ik push pull Legs 2 dagen rust, upper, lower gedaan.
Main lifts 5x5.

Nu ga ik pull push legs(soort van) rust doen.
Ik ben ook van plan terug kcals te gaan tellen.
Start cut op 3800kcals

training vandaag
-box Squat 10x100, 5x120, 5x150, 3x180
-squat 10x100, 5x120, 5x130
-deadlift 5x110, 5x150, 5x180, 3x190, 1x210, 12x160
-farmerwalk met dumbell 4x25meter met 2dumbells van 73kg.

matige training
Bekijk bijlage 484328
Edit, rellen is gewenst, het hoeft niet allemaal te serieus te zijn
"Ben ook van plan weer kcals te gaan tellen"
"Wil mijn sixpack weer duidelijk zien"

Dus je bent basically een dikke blob, die niet eens zijn voedsel telt, maar je gaat wel het forum rond om iedereen af te zeiken.
Get a life man.
 
"Ben ook van plan weer kcals te gaan tellen"
"Wil mijn sixpack weer duidelijk zien"

Dus je bent basically een dikke blob, die niet eens zijn voedsel telt, maar je gaat wel het forum rond om iedereen af te zeiken.
Get a life man.
Volgens mij heb je t nu over jezelf ???
 
"Ben ook van plan weer kcals te gaan tellen"
"Wil mijn sixpack weer duidelijk zien"

Dus je bent basically een dikke blob, die niet eens zijn voedsel telt, maar je gaat wel het forum rond om iedereen af te zeiken.
Get a life man.
yes man, zowat dubbel zo sterk als jou, zelfde of lager vetpercentage. Niet natty, maar dat ben jij ook niet.
Goede comeback :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Ik zeik hier zowat niemand af. Bij jou zeg ik gewoon de waarheid en daar kan je niet mee om. Dat is niet mijn probleem.
 
yes man, zowat dubbel zo sterk als jou, zelfde of lager vetpercentage. Niet natty, maar dat ben jij ook niet.
Goede comeback :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Ik zeik hier zowat niemand af. Bij jou zeg ik gewoon de waarheid en daar kan je niet mee om. Dat is niet mijn probleem.
Laat die pannenkoek, voor hem is er blijkbaar niet veel anders in het leven dan op de gram nauwkeurig je macro's bijhouden, trainen en SARMs gebruiken en dan toch nog dik worden, het zit hem niet mee :roflol:

Soms moet een mens een beetje chillen en de teugels wat losser laten, dan maar wat vocht extra :shrug:
 
Laat die pannenkoek, voor hem is er blijkbaar niet veel anders in het leven dan op de gram nauwkeurig je macro's bijhouden, trainen en SARMs gebruiken en dan toch nog dik worden, het zit hem niet mee :roflol:

Soms moet een mens een beetje chillen en de teugels wat losser laten, dan maar wat vocht extra :shrug:
Ik snap dat extreem gedoe vaak toch helemaal niet. Van je dichte kring is er echt niemand die er van wakker ligt of je nu op 8 of op 14% staat. Vaak is er bij die super “dedicated” “hardcore” personen ook nog eens een volledig gebrek aan resultaat (bv kuren om 3x100 te kunnen benchen TheHiddenPro) en dan is het best wel sneu :)
 
Lieve chrash.
Ik ben iets wat veel mensen niet zijn in de bodybuilding fora.. Eerlijk.
Jij bent iets wat vele wel zijn.. Full of shit.

Hier zijn de feiten:
Je zeikt me af omdat ik "maar 3x 100 bench op 80 kilo lichaamsgewicht"
Jij bencht 5x125 met meer dan 100 kilo lichaamsgewicht, terwijl je geen lijntje definitie hebt aan het begin van je cut.

Ik geef aan dat mijn strakste shirts nu minder goed zitten omdat het menselijk lichaam over het algemeen 1 bepaalde plek heeft waar het meer vet en water opslaat. Bij sommige mensen is dat onder in de rug, bij sommige de buik, bij sommige het gezicht.. Enz.
Ik geef dus aan te zijn aangekomen, maar ik heb nog steeds redelijke abs bij flexen.
Zie ik jouw eerste foto hier, ben je veel minder gedefinieerd, maar kom je wel dom lopen lullen met "Oh dus je bent gewoon dikker geworden"
Ja, ik ben wat aangekomen, zit nog steeds op 14% lichaamsvet, het hoopt zich een beetje onder in de buik op, ik heb nog steeds abs, je kunt zodra je begint met cutten 2.5 kilo water vaarwel zeggen in een dag of 2 en zelf ben je een stuk dikker.

Verder zit jij op een aantal kuren, het aantal heb ik geen flauw idee van want het is niet alsof ik je fanboy ben en je kunt alsnog voor geen meter benchen en blijkbaar is je kookgedrag ook verre van perfect.

En manman, het was verdomde moeilijk om te vinden of je een topic runt want je plaatst iets van 50-100 posts per dag hier en geen van allen constructief.

Je doet wel zo leuk bijdehand maar hoopt daarbij dat je eigen tekortkomingen niet onder vuur komen te liggen.
Wat een attitude zeg.

Ik kom hier trouwens niet terug om modder meer te gooien, ik wilde alleen even een statement maken voor die harrassment van je.
 
Back
Naar boven