MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Bezoekers in dit topic

Ik snap dat extreem gedoe vaak toch helemaal niet. Van je dichte kring is er echt niemand die er van wakker ligt of je nu op 8 of op 14% staat. Vaak is er bij die super “dedicated” “hardcore” personen ook nog eens een volledig gebrek aan resultaat (bv kuren om 3x100 te kunnen benchen TheHiddenPro) en dan is het best wel sneu :)

3x100 heb ik geen AAS voor nodig :rolleyes:
Maar ik moet nog wel wat zakken in VP voordat ik een prikje kan zetten :(
 
Lieve chrash.
Ik ben iets wat veel mensen niet zijn in de bodybuilding fora.. Eerlijk.
Jij bent iets wat vele wel zijn.. Full of shit.

Hier zijn de feiten:
Je zeikt me af omdat ik "maar 3x 100 bench op 80 kilo lichaamsgewicht"
Jij bencht 5x125 met meer dan 100 kilo lichaamsgewicht, terwijl je geen lijntje definitie hebt aan het begin van je cut.

Ik geef aan dat mijn strakste shirts nu minder goed zitten omdat het menselijk lichaam over het algemeen 1 bepaalde plek heeft waar het meer vet en water opslaat. Bij sommige mensen is dat onder in de rug, bij sommige de buik, bij sommige het gezicht.. Enz.
Ik geef dus aan te zijn aangekomen, maar ik heb nog steeds redelijke abs bij flexen.
Zie ik jouw eerste foto hier, ben je veel minder gedefinieerd, maar kom je wel dom lopen lullen met "Oh dus je bent gewoon dikker geworden"
Ja, ik ben wat aangekomen, zit nog steeds op 14% lichaamsvet, het hoopt zich een beetje onder in de buik op, ik heb nog steeds abs, je kunt zodra je begint met cutten 2.5 kilo water vaarwel zeggen in een dag of 2 en zelf ben je een stuk dikker.

Verder zit jij op een aantal kuren, het aantal heb ik geen flauw idee van want het is niet alsof ik je fanboy ben en je kunt alsnog voor geen meter benchen en blijkbaar is je kookgedrag ook verre van perfect.

En manman, het was verdomde moeilijk om te vinden of je een topic runt want je plaatst iets van 50-100 posts per dag hier en geen van allen constructief.

Je doet wel zo leuk bijdehand maar hoopt daarbij dat je eigen tekortkomingen niet onder vuur komen te liggen.
Wat een attitude zeg.

Ik kom hier trouwens niet terug om modder meer te gooien, ik wilde alleen even een statement maken voor die harrassment van je.

hij pakt die 125 KG op de bench, plakt jouw er op en doet gewoon een lekkere CGBP als het moet. Wa komde gij nou weer zeveren man.

Eihoofd, ga lekker spelen.
 
Je zeikt me af omdat ik "maar 3x 100 bench op 80 kilo lichaamsgewicht"
Jij bencht 5x125 met meer dan 100 kilo lichaamsgewicht, terwijl je geen lijntje definitie hebt aan het begin van je cut.
Euh, ik bench stukken meer dan 5x125 en daar zijn hier filmpjes genoeg van, jij weegt geen 80 maar bijna 90 beweer je

goede feiten dit

nog steeds redelijke abs bij flexen

blabla, bewijzen geen geblaat

e kunt alsnog voor geen meter benchen en blijkbaar is je kookgedrag ook verre van perfect.
165kg voor geen meter benchen kunnen noemen... zelf 3x100benchen.... ok, hier weet ik zo niks op te zeggen :)
 
hij pakt die 125 KG op de bench, plakt jouw er op en doet gewoon een lekkere CGBP als het moet. Wa komde gij nou weer zeveren man.

Eihoofd, ga lekker spelen.
Die jonge spoort niet echt :p
 
Hij is gewoon een beetje boos over zijn mislukte kuur :)
Ik heb een mini-dosering genomen om iets te testen.
Heb daarbij meerdere bloedonderzoeken gedaan en zeer nauwkeurig alles gelogd.
Dat jij nou verwacht dat ik op 3 mg LGD 100 kilo spier bouw geeft aan dat je er geen drol van weet.
Het was alles behalve mislukt zelfs.

Die 3x100 was op 80 kilo bodyweight.

Anyway, ik ben er klaar mee.
Die jankcultuur maakt het echt een toxisch forum en dat terwijl de dingen die hier worden gezegd kant noch wal raken over het algemeen.
Als je dan toch 10 uur van je dag besteed hier, probeer dan van waarde te zijn.. Zo wordt de community misschien wat groter.
Nu is het simpelweg chrash die wat van zijn maatjes swaffelt, terwijl hij zelf een dikke blob blijft.
 
Die jankcultuur maakt het echt een toxisch forum en dat terwijl de dingen die hier worden gezegd kant noch wal raken over het algemeen.
Je bent wel een beetje een meisje, niet? :roflol:
 
Hij praat wel tof voor iemand met zulke slechte stats
 
Voor iemand die geen 5 kuren test en andere zooi er in heeft gesmeten*
Wel even realistisch blijven he.
Heb trouwens wat foto's gezien van sommige van de shitposters hier en die zijn:
A) Niet groot
B) Vol acne
C) Zitten op een aantal kuren

En dan heb je van die kerels die super humble en behulpzaam zijn die wel groot zijn etc..
Dus dan ligt het probleem toch echt bij de shitposters.
Anyway, ik ga me unsubscriben van het topic.
 
Hij praat wel tof voor iemand met zulke slechte stats
Hij beseft het ook nog eens zelf niet, Echt een speciaal mannetje. Ik probeer tegen iedereen positief te zijn maar met van dit soort personen heb ik toch wat moeite.
(al is het wel grappig om te zien hoe hij zichzelf volledig belachelijk maakt :p )
 
Natty zat ik op 1.91 @95 kg op 12%ish na 4 jaar trainen. Je bent een aanfluiting, vriendelijke vriend.
 
Ik dacht dat je alleen tegen vrouwen niet mocht zeggen dat ze dikker geworden zijn. Nu ja ik ben dik! waar kan ik me aanmelden? :D
 
Back
Naar boven