- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HierIk dacht dat je alleen tegen vrouwen niet mocht zeggen dat ze dikker geworden zijn. Nu ja ik ben dik! waar kan ik me aanmelden?![]()

Naar mijn mening is @chrash juist 1 van de meest positieve gasten op dit forum. 👍
thnx manSluit ik me 100% bij aan. Heb vanaf het begin veel goede input gehad van @chrash waarmee ik verder kon.
Tbh had ik wel de eerste steek gezet, om te laten stoppen dat hij hier sarms als een wondermiddel zonder bijwerkingen verkoopt terwijl het gewoon doping is.Bro, ik ben natty en moeilijk dik. Chrash is nooit disrespectful of gooit met modder richting mij.
Misschien ben jij gewoon niet erg aardig? Ik oordeel niet (dat kan alleen god) maar misschien moet je in de spiegel kijken.
Niet naar je fysiek maar naar waarom je beef start met iemand die op een forum als deze letterlijk alleen maar (e-, maar ook irl) vrienden heeft (pl-ers, strongmen, bodybuilders, random gym rats, etc.)

Ik zal maar eens wat gaan pressen danSteken is nooit goed broeder, maar waarheid vertellen en mensen willen helpen kan nooit kwaad.
Ik denk dat jij je punt gemaakt hebt en de beste man ook.
Battles over wiens fysiek beter is, is ook onnodig, maar ik ben ook niet vreemd van in de verdediging schieten.
Wat ik kwalijker vind is pagina's lang bullshit zonder trainingen.
Begin te trainen ouwe zuiplap![]()
meteen eens testen of mijn freestands voldoen 
AmenBro, ik ben natty en moeilijk dik. Chrash is nooit disrespectful of gooit met modder richting mij.
Misschien ben jij gewoon niet erg aardig? Ik oordeel niet (dat kan alleen god) maar misschien moet je in de spiegel kijken.
Niet naar je fysiek maar naar waarom je beef start met iemand die op een forum als deze letterlijk alleen maar (e-, maar ook irl) vrienden heeft (pl-ers, strongmen, bodybuilders, random gym rats, etc.)

Chrash is een van de meest sympathieke gasten met een indrukwekkend fysiek hier op dit forum. Als er iemand juist NIET mensen afzeikt is hij het wel..Dus je bent basically een dikke blob, die niet eens zijn voedsel telt, maar je gaat wel het forum rond om iedereen af te zeiken.
Get a life man.

Mag ik het zeggen?Bench voelde echt te licht, volgende cycle gaat deze naar 55%
Dit is denk ik wel de consensus op het forumChrash is een van de meest sympathieke gasten met een indrukwekkend fysiek hier op dit forum. Als er iemand juist NIET mensen afzeikt is hij het wel..
Dat wilde ik even gezegd hebben.![]()
Ik durf te wedden dat dat percentage binnen de 2 maanden op 65 staat. <100kg trekt mijn ego niet goedMag ik het zeggen?
I FUCKING TOLD YOU SO
Dit is denk ik wel de consensus op het forum

Dan moet je wat aan je 1RM werken biatch.Ik durf te wedden dat dat percentage binnen de 2 maanden op 65 staat. <100kg trekt mijn ego niet goed![]()

Dan moet die 200+10% zijn :0

Ik dacht het alIk zou hem lekker uit het rek gaan pressen man, geen haat maar dit lijkt echt nergens op![]()

Jongedame achter je is ook niet bepaald onder de indruk.Training
warming is is tegenwoordig front/(b,o.)side raises (db2,5kg) beetje roeien met een band en wat sit ups, dit ga ik niet meer loggen
5/3/1 session
Date: Monday, 3 August 2020
Duration: 01:03:46
Warmup sets Overhead Press
----------------------------
✔︎ 5 x 25.0
✔︎ 5 x 30.0
✔︎ 5 x 35.0
Main sets Overhead Press
✔︎ 5 x 40.0
✔︎ 5 x 45.0
✔︎ 12 x 55.0
Boring But Big sets Bench Press
✔︎ 10 x 75.0
✔︎ 10 x 75.0
✔︎ 10 x 75.0
✔︎ 10 x 75.0
✔︎ 10 x 75.0
Dips
✔︎ 8 x 15.0 (=BW+15)
✔︎ 8 x 15.0
✔︎ 8 x 15.0
Football bar overhead press
✔︎ 1 x 55.0
✔︎ 1 x 75.0
✔︎ 5 x 55.0
✔︎ 5 x 55.0
side raises SS front raises
✔︎ 10 x 13.0
✔︎ 10 x 13.0
✔︎ 10 x 13.0
Bench voelde echt te licht, volgende cycle gaat deze naar 55%
van de football bar ohp een soort log press achtige oefening gemaakt (tot ik eens een echte log heb) ook enkele keren 85 geprobeerd maar dat kreeg ik juist niet helemaal uitgeduwd (scheelt weinig mja, over enkele weken lukt het vast wel)

Zelf maken als ik een ronde buis vind, ben al enkele dagen online aan het zoeken maar nieuw is een buis Op zich al super duur@chrash ga je zelf een log maken/lassen of gewoon online bestellen?
eens langs een schroothandelaar rijden denk ik