- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik richt mij op 3200 kcal (deze nacht ben ik daar dus boven gegaan) bulk richt ik op 5500, mijn onderhoud weet ik niet precies want dat hangt nogal af of ik een opstoot heb van crohn of niet. Maar honger heb ik na een paar uur altijd. Wiet is in BE geen optieAh shit dan is daar nog weinig aan te doen. Hoeveel kcals zit je en hoe ver is het onder behoefte?
Veel aan de benzo's is geen optie, ik verdamp 2 a 3x per week wat wiet zodat ik een stuk beter slaap. Voel me verder topfit door de tren, wonderspul![]()
phenibut af en toe vind ik wel eens leuk 
Jup, ik wil de mensen niet uit mijn log jagen :0
Why ? En hasj ? Ruikt minder vindt dit persoonlijk lekkerder dan wiet.
We mogen de grens niet overWhy ? En hasj ? Ruikt minder vindt dit persoonlijk lekkerder dan wiet.

Ik heb ook een aanmerking op mijn rijbewijs voor rijden onder invloed (welliswaar een stomme benzo van de dag voordien) als ik nog eens gepakt word met iets in mijn bloed of speeksel ben ik lang mijn rijbewijs kwijtWhy ? En hasj ? Ruikt minder vindt dit persoonlijk lekkerder dan wiet.
Oeff dat is zuur. Dan zou ik het indd ook voorbij laten schieten.Ik heb ook een aanmerking op mijn rijbewijs voor rijden onder invloed (welliswaar een stomme benzo van de dag voordien) als ik nog eens gepakt word met iets in mijn bloed of speeksel ben ik lang mijn rijbewijs kwijt
Inderdaad, al is dat ”niets te doen” gedeelte mentaal wel killing opt moment :sHet voordeel van een homegym en niets te doen hebben.
ik krijg klop met de deegroller als ik naar zijn tips luister vrees ik
Inderdaad, al is dat ”niets te doen” gedeelte mentaal wel killing opt moment :s
Hmhm, en dan te denken dat dit nog enkele weken gaat duren.Zelfs van thuis uit werken begint moeilijk te worden.