AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
deload

5/3/1 session
Date: Saturday, 22 August 2020
Duration: 00:19:14

Warmup sets Dead Lift
----------------------------
✔︎ 5 x 85.0
✔︎ 5 x 105.0
✔︎ 3 x 115.0

Main sets Dead Lift
✔︎ 5 x 115.0
✔︎ 5 x 115.0
✔︎ 5 x 115.0

Chin-ups
✔︎ 10 x 0.0
✔︎ 10 x 0.0
✔︎ 10 x 0.0

was het voor vandaag. Gisterenavond is het cutten weer mis gelopen :o
mja, straks langs de winkel om een shitload ceasar salads te halen om een weekje of 2 op te teren (buiten het weekend dan :p)

deadlift met fat bar gedaan. Ik krijg bij deze mijn handen net niet rond de bar. Had zelfs bij dit gewicht moeite om 5 reps te halen vanwege grip (conventional zonder chalk)
image.jpg

Nog 1 deload training morgen en dan een nieuwe wendler cycle, deze gaat iets minder worden vrees ik vanwege planning tot cutten. Tegen de meet in den Bosch wil ik toch wel zeker op 12% staan (om dat weer te verzieken op de bbq :p)

Laatst bewerkt:
Ik heb je nooit gevolgd. Maar zie dat je wel iemand met lange ervaring bent, en handig ;)
Dat pullup rek met verschillende tussengreepjes, is dat zelf gelast? Nooit zoiets gezien.....

Dat is toch gewoon een monkeybar wat bij heel veel racks geleverd wordt.

• #1.564
Ik heb je nooit gevolgd. Maar zie dat je wel iemand met lange ervaring bent, en handig ;)
Dat pullup rek met verschillende tussengreepjes, is dat zelf gelast? Nooit zoiets gezien.....
Vooral veel aangekl**t maar wel al wat jaartjes aan het trainen :) pull up bar zat bij het rack, ik denk dat fitness seller er ook van die los te koop heeft, echt heel fijn voor chin ups vind ik.

• #1.567
Als je een homegym hebt is het heel fijn om te hebben, beetje vergelijkbaar met de verschillende grepen van een latpulley maar dan veel goedkoper :)
Ach, ik ben gauw tevreden. Heb ook zo'n pullup bar voor aan de deur. Daar zit ook een neutral grip op, maar gebruik meestal alleen de pronated of supinated. En aan mijn (half-)rek kan ik de pullup bar niet vervangen. Maar die vind ik ook iets te dik.

• #1.569
Ach, ik ben gauw tevreden. Heb ook zo'n pullup bar voor aan de deur. Daar zit ook een neutral grip op, maar gebruik meestal alleen de pronated of supinated. En aan mijn (half-)rek kan ik de pullup bar niet vervangen. Maar die vind ik ook iets te dik.
De basis is meestal ook meer dan voldoende :) dit zijn maar luxeproducten die eigenlijk weinig gebruikt worden :)

die Fat barbell.. daar krijg ik mijn babyhandjes niet rond man :D :D

• #1.571
Het is ook niet de bedoeling dat je handen er rond passen :P

Gaat lekker zo te zien! Ben benieuwd naar jouw fysiek tijdens de meet :D

Wist niet dat jij een hond had, of eet je dag bakje zelf op haha. Nee zonder grappen ben wel benieuwd hoe je eruit gaat zien man, 12% met jouw massa moet weer top zijn

• #1.578
Gaat lekker zo te zien! Ben benieuwd naar jouw fysiek tijdens de meet :D
beetje zoals op de filmpjes hier, niets extreem :)
Wist niet dat jij een hond had, of eet je dag bakje zelf op haha. Nee zonder grappen ben wel benieuwd hoe je eruit gaat zien man, 12% met jouw massa moet weer top zijn
het was toch best lekker hoor, ganse fles pikante limoen marinade over de kip :p
kan er hier zo enkele handen vol opnoemen waar ik niet echt langs opval, maar in het dagelijkse leven heb ik niet te reclameren :p
50mm is standaard. Ik heb zelf een 60mm dumbbell en Gijs een 60mm axl, heerlijk :D
60mm deadliften lijkt mij wel extreem moeilijk :eek: Wat krijg je daar mee omhoog?

• Like
Waarderingen: Apw
  • #1.579
@Apw kom jij ook naar de meet?

• Like
Waarderingen: Apw
beetje zoals op de filmpjes hier, niets extreem :)

het was toch best lekker hoor, ganse fles pikante limoen marinade over de kip :p
kan er hier zo enkele handen vol opnoemen waar ik niet echt langs opval, maar in het dagelijkse leven heb ik niet te reclameren :p

60mm deadliften lijkt mij wel extreem moeilijk :eek: Wat krijg je daar mee omhoog?
Met de 60mm herinner ik me alleen een 100'ish kg clean and press.
50mm pronated is PR 160kg of zo, mixed grip kon ik max deadlift gewoon trekken, dat waren mooie tijden :D

Terug
Naar boven