MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Vast een leuke avond gehad, sterkte met de kater :p

Kreeg je 'm nog omhoog op het einde van de avond? Geniet van de kater bro :hamer:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.924
Klopt gewoon hoor, ik dacht dat het helemaal niks zou worden, dus deed niet echt mijn best om het “goed” te doen omdat de afgelopen weken mijn bench aan het inzakken was, maar tijdens de set vond ik ergens toch de drive om door te zetten, en ondanks dat het eigenlijk niet goed ging, wou ik toch mijn reps halen
Begrijpelijk bro maar Let ermee op. Goede setup en spanning in de bench zetten is belangrijk. Hoe hoger de werk gewichten en hoe onstabieler je setup...Hoe sneller een blessure omdat de load niet evenredig verdeeld wordt.

Ik weet dat bovenstaande niets nieuws is voor jou en ik wil ook niet bedweterig doen...zou het alleen jammer vinden als je eens Door zo'n fuckit moment een forse blessure op zou lopen. Be safe

• #1.926
Dit keer niet overdreven om blessures te voorkomen ;)

5/3/1 session
Date: Sunday, 27 September 2020
Duration: /

Warmup sets Dead Lift
----------------------------
✔︎ 5 x 110.0
✔︎ 5 x 110.0
✔︎ 3 x 140.0

Main sets Dead Lift
✔︎ 5 x 155.0
✔︎ 5 x 175.0
✔︎ 8 x 200.0

farmer walks
✔︎ 1 x 60.0
✔︎ 1 x 60.0
✔︎ 1 x 100.0
✔︎ 1 x 100.0
✔︎ 1 x 120.0
✔︎ 1 x 100.0

leg extensions
✔︎ 20 x 20.0
✔︎ 15 x 20.0
✔︎ 15 x 20.0

25EA3773-9C4F-4AF1-B3E5-330904BC7895.jpeg

8x200 ging best easy, gestopt vanaf het punt dat de lock-out moeizaam begon te gaan, kcals laat ik rustig zakken tot het punt dat ik wat vet verlies zonder al te veel kracht te verliezen of honger te hebben, ik heb 2/3 maanden gerekend om een procentje of 7/8 te verliezen, dus heel spannend hoeft het allemaal niet te worden.
maar op dit vetpercentage deca zetten en verder bulken gaat nogal een lelijk resultaat geven.
zodra de 6-pack terug fatsoenlijk aanwezig is een mooie blast :brew::brew:

Laatst bewerkt:
Damn netjes man. Die 200 schiet omhoog alsof het niks is!

@Mentat en deze dan?

De hint: moorden in de naam van woede en dan een fruitmand in de war :roflol:

Hier gaat het ook gelukkig ook van heavy metal, door de top2000 naar de wat oudere hardstyle, maar als NL-talig voorbij komt haak ik af.

@chrash gaan die zware setjes je ook lukken met corry konings?

• #1.930
@Mentat en deze dan?

Hier gaat het ook gelukkig ook van heavy metal, door de top2000 naar de wat oudere hardstyle, maar als NL-talig voorbij komt haak ik af.

@chrash gaan die zware setjes je ook lukken met corry konings?
Nope, Nederlandstalig komt hier niet op
(Op een beetje clouseau en Marco Borsato na dan :p)

@Mentat en deze dan?

Het tweede deel van de hint snap ik niet helemaal, maar ik meen te herkennen:
Rage Against the Machine met Killing in the Name.

Hardstyle, is dat de kapotte installatie in de gym van @natty?

Bij een gezellige kroegavond vind ik Nederlandstalige volkszangers nog wel gezellig. Een aantal losse nummers vind ik echt leuk, de doorbraak van Davina Michelle, Henk Poort en Floor Jansen en nog wat losse nummers. Meestal ken ik geen namen.

(ik voeg mogelijk later nog wat YT toe in een spoiler)

• #1.933
@Chris1989
Ow yes, Heideroosjes, vroeger ging ik naar zowat elk optreden, die zanger was op veel momenten ook best buff, 1 van mijn jonge idolen. De reden waarom ik toen elke dag armen trainde :p

@Chris1989
Ow yes, Heideroosjes, vroeger ging ik naar zowat elk optreden, die zanger was op veel momenten ook best buff, 1 van mijn jonge idolen. De reden waarom ik toen elke dag armen trainde :p

Hier Heideroosjes op een lokaal tent feest keer gezien om 15:00 - waren straalbezopen en helemaal hyped - kwam Racoon daarna..... nog nooit zo'n anti-climax meegemaakt. Die gasten kunnen echt een feestje maken.

Zij dan en Undeclinable waren toch wel mijn favorieten van uit de buurt. Leuke tijden met rock/punk het ene weekend en dan weer in de auto naar de hangars in Duitsland :D

@Chris1989
Ik ken die eigenlijk niet. Klinkt als soort Vlaamse Green Day. Die clip onderwater is best briljant!

• #1.937
Listen now, thank me later.

Terug
Naar boven