- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen slecht adviesIk zag het ineens. Ga nou maar offline jij....nooit op dbb gaan wanneer je fucked up ben, doe ik ook nooit![]()

Het was er weer een beetje over

wat een rare log ie het hier aan het worden

Nope, meteen bed in gekropenKreeg je 'm nog omhoog op het einde van de avond? Geniet van de kater bro![]()

Begrijpelijk bro maar Let ermee op. Goede setup en spanning in de bench zetten is belangrijk. Hoe hoger de werk gewichten en hoe onstabieler je setup...Hoe sneller een blessure omdat de load niet evenredig verdeeld wordt.Klopt gewoon hoor, ik dacht dat het helemaal niks zou worden, dus deed niet echt mijn best om het “goed” te doen omdat de afgelopen weken mijn bench aan het inzakken was, maar tijdens de set vond ik ergens toch de drive om door te zetten, en ondanks dat het eigenlijk niet goed ging, wou ik toch mijn reps halen

Voelde ook niet zo zwaarDamn netjes man. Die 200 schiet omhoog alsof het niks is!
heb het gevoel dat het wendler schema puur voor kracht-doelen heel effectief werktNope, Nederlandstalig komt hier niet op
)Het tweede deel van de hint snap ik niet helemaal, maar ik meen te herkennen:@Mentat en deze dan?
De hint: moorden in de naam van woede en dan een fruitmand in de war
Hier gaat het ook gelukkig ook van heavy metal, door de top2000 naar de wat oudere hardstyle, maar als NL-talig voorbij komt haak ik af.

Hardstyle, is dat de kapotte installatie in de gym van @natty?

Logisch, link naar de verkeerde Natty:
Sterke squat!
Hier nog één, wel jammer dat de muziek installatie stuk is.![]()
@Chris1989
Ow yes, Heideroosjes, vroeger ging ik naar zowat elk optreden, die zanger was op veel momenten ook best buff, 1 van mijn jonge idolen. De reden waarom ik toen elke dag armen trainde![]()

Ik ken die eigenlijk niet. Klinkt als soort Vlaamse Green Day. Die clip onderwater is best briljant!@Chris1989
Ow yes, Heideroosjes, vroeger ging ik naar zowat elk optreden, die zanger was op veel momenten ook best buff, 1 van mijn jonge idolen. De reden waarom ik toen elke dag armen trainde![]()
15j geleden zowat de grootste punk-rock band van deze kanten. Een van hun laatste tv-hits was damclub-hooliganIk ken die eigenlijk niet. Klinkt als soort Vlaamse Green Day. Die clip onderwater is best briljant!

Ik leef onder een steen. Sorry15j geleden zowat de grootste punk-rock band van deze kanten. Een van hun laatste tv-hits was damclub-hooligan![]()

De Kreuners en Noordkaap danNope, Nederlandstalig komt hier niet op
(Op een beetje clouseau en Marco Borsato na dan)