XXL Nutrition

Review Creapure Creatine - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Verbetering maximalen in spierkracht 5-15%
    -Maximum range interval training 5-20%
    -Krachtproductie in explosieve kracht tot 30%
    -Training met herhaalde sprints 5-15%
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal (geen smaak)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (5 gram 's ochtends)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, volgende dag geleverd, extra samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, heb dat ondertussen ook al gedaan.
    Het lost makkelijk op, doet ook gewoon wat het moet doen.

Mijn review:

Kenmerken:
-De meest zuivere creatine met de beste werking
-Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit
-De beste keuze voor krachtsporters
-Je weet zeker dat het werkt
-Vergroot je spierkracht
-Meer vetvrije spiermassa

Smaak en oplosbaarheid:
Hier valt niets op aan te merken! Ik heb het opgelost in fruitsap, even roeren en het was in orde! Je proeft het niet en het doet ook niets af aan de smaak van je fruitsap. Het is ook perfect mogelijk in water op te lossen.
Aan te raden dosering:
Ik heb dit product eerst ingenomen met de aangeraden laadfase, zoals op de website beschreven staat. Dit is 5 dagen lang 15 tot 25 gram per dag nemen. Nu heb ik sommigen al horen zeggen dat dit lang achterhaald is maar daar dit de eerste keer was heb ik gevolgd wat er op de site stond.
De rest van de periode nam ik elke ochtend 1 scoop van 5 gram in een glas fruitsap. (of water)
Pauze?:
Ook hier zijn er voor-en tegenstanders van, maar ik heb na 2 maand Creapure in te nemen even 2 week niets genomen, om dan terug een periode van 2 maand Creapure te gebruiken.
Besluit:
Het is een vaste blijver in mijn collectie, het lost makkelijk op, de smaak valt niets op aan te merken, en ik voel ook de werking van het product. Ik voelde mijn spieren in kracht toe nemen en ik heb in de periode dat ik Creapure heb gebruikt ook mijn VP zien verminderen. Last but not least, de prijs daar moet ik het zeker niet voor laten. Een aanrader dus!

IMG_0038.jpg

Even een update,

Nog nooit creatine gebruikt hiervoor wist dus ook niet wat ik er kon van verwachten.
Maar ik gebruik het nu 2 weken en mn spieren zien er aardig voller uit dan voorheen.
Plus ben ik 2 kilo aangekomen (ik denk vocht?)

Het is dus wel echt een stofje dat werkt! ;)

Super om te horen dat de creatine je zo goed bevalt. Dit is dan ook in meerdere studies bewezen. Het hangt natuurlijk af per persoon, enkel zal het nooit alleen 2 kilo vocht zijn.

Keep up the good work!

is de oplaad-fase nodig als ik al weken epic van dedication heb gebruikt?

Gister kreeg ik ook weer vragen van een collega mbt creatine, blijkt toch nog veel onduidelijk over te zijn. Dus deze vragen zullen nog wel even gesteld blijven worden :)

Het antwoord is dus nee, gelukkig kun je dit gewoon maanden achter elkaar blijven nemen :D

Het is indd het meest onderzochte supplement. En bewezen!

Dit zijn van die supps dat als je ze consequent blijft nemen, je er echt je voordeel uit kan halen.

Het is indd het meest onderzochte supplement. En bewezen!

Dit zijn van die supps dat als je ze consequent blijft nemen, je er echt je voordeel uit kan halen.

True! Gebruik dit eigenlijk altijd, zowel in de cut als in de bulk heeft het ze voordelen.

Ik neem het ook altijd op rustdagen! Op mijn trainingsdagen neem ik magnificent en dat bevat volgens mij ook al de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid :)

is deze creatine monohydraat? Kan het nergens op de verpakking vinden en ook niet op de site van b&f

is deze creatine monohydraat? Kan het nergens op de verpakking vinden en ook niet op de site van b&f
Creapure is een patentnaam voor creatine monohydraat. Wanneer je Creapure ziet, weet je dat je extreem zuivere en gecontroleerde creatine (monohydraat) hebt. Daarom heeft bijv. Universal, Olimp en andere grote merken dit :)

Ralf

Blijf nu al effe hangen bij dumbells en bench, dus deze vandaag bestelt, ben benieuwd !

twee weken begonnen met deze creatine, ik merk een lichte toename aan gewicht en kan de laatste keren mijn sets makkelijker afmaken. Ben benieuwd over de resultaten als je het een maand in neemt. Daarnaast reageert dit spul bij iedereen anders.
Tot nu toe ben ik er wel tevreden mee

ik ben er ook super tevreden over alles gaat beter

twee weken begonnen met deze creatine, ik merk een lichte toename aan gewicht en kan de laatste keren mijn sets makkelijker afmaken. Ben benieuwd over de resultaten als je het een maand in neemt. Daarnaast reageert dit spul bij iedereen anders.
Tot nu toe ben ik er wel tevreden mee

Mooie ervaring man :) Ik ervaar het precies hetzelfde, top product :D

Creatine staat standaard in de kast. Mooie prijs, goede werking wat mij betreft.

huismerken zijn goed! beetje duurder maar zeker waard!
gewoon winkeltje zoeken.

500 gram Creapure voor 9.99!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Veel bedrijven beloven het, met Creapure® creatine weet je het zeker. De allerbeste creatine. Creapure® Creatine wordt geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH. Dit bedrijf garandeert de meest zuivere Creatine wereldwijd verkrijgbaar. Elke batch Creapure® creatine wordt getest op zuiverheid en kwaliteit.

Ik overweeg ook om van de actie van deze week te profiteren (9,99) Het wordt voor mij de eerste keer dat ik Creatine ga gebruiken. Eigenlijk neem ik sowieso nooit wat in (ook geen wey of zo). Maar nu ben ik op een soort van "dood punt" terecht gekomen, vandaar.
Toch heb ik wat vragen:
Ik lees soms dat mensen hier "bultjes" van krijgen. Is dat dan omdat ze er teveel van innemen? Als je lichaam zelf ook al creatine aanmaakt, dan zou je van 2-3 gram extra per dag toch geen bultjes van krijgen?
Ook heb ik gelezen dat je maag erdoor van streek kan raken (diarree). Als je gewoon met 2 gram per dag begint, zou dat toch redelijk safe kunnen zijn?
99% van de reviews zijn (uitermate) positief. Maar bij die ene procent die dus aangeeft dat ze bulten krijgen, hartkloppingen, diarree etc staat er NIET bij welke dosering ze gebruikten.... Dus daar kan ik niks mee.

Wie (Body&Fit???) kan hier iets zinnigs over zeggen?
En Body&Fit, tot hoe lang duurt die weekactie 500gr voor 9,99? Loopt jullie week van ma t/m zo?

Terug
Naar boven