Fitness Seller

Review Creapure Creatine - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Verbetering maximalen in spierkracht 5-15%
    -Maximum range interval training 5-20%
    -Krachtproductie in explosieve kracht tot 30%
    -Training met herhaalde sprints 5-15%
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal (geen smaak)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (5 gram 's ochtends)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, volgende dag geleverd, extra samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, heb dat ondertussen ook al gedaan.
    Het lost makkelijk op, doet ook gewoon wat het moet doen.

Mijn review:

Kenmerken:
-De meest zuivere creatine met de beste werking
-Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit
-De beste keuze voor krachtsporters
-Je weet zeker dat het werkt
-Vergroot je spierkracht
-Meer vetvrije spiermassa

Smaak en oplosbaarheid:
Hier valt niets op aan te merken! Ik heb het opgelost in fruitsap, even roeren en het was in orde! Je proeft het niet en het doet ook niets af aan de smaak van je fruitsap. Het is ook perfect mogelijk in water op te lossen.
Aan te raden dosering:
Ik heb dit product eerst ingenomen met de aangeraden laadfase, zoals op de website beschreven staat. Dit is 5 dagen lang 15 tot 25 gram per dag nemen. Nu heb ik sommigen al horen zeggen dat dit lang achterhaald is maar daar dit de eerste keer was heb ik gevolgd wat er op de site stond.
De rest van de periode nam ik elke ochtend 1 scoop van 5 gram in een glas fruitsap. (of water)
Pauze?:
Ook hier zijn er voor-en tegenstanders van, maar ik heb na 2 maand Creapure in te nemen even 2 week niets genomen, om dan terug een periode van 2 maand Creapure te gebruiken.
Besluit:
Het is een vaste blijver in mijn collectie, het lost makkelijk op, de smaak valt niets op aan te merken, en ik voel ook de werking van het product. Ik voelde mijn spieren in kracht toe nemen en ik heb in de periode dat ik Creapure heb gebruikt ook mijn VP zien verminderen. Last but not least, de prijs daar moet ik het zeker niet voor laten. Een aanrader dus!

IMG_0038.jpg

Ik overweeg ook om van de actie van deze week te profiteren (9,99) Het wordt voor mij de eerste keer dat ik Creatine ga gebruiken. Eigenlijk neem ik sowieso nooit wat in (ook geen wey of zo). Maar nu ben ik op een soort van "dood punt" terecht gekomen, vandaar.
Toch heb ik wat vragen:
Ik lees soms dat mensen hier "bultjes" van krijgen. Is dat dan omdat ze er teveel van innemen? Als je lichaam zelf ook al creatine aanmaakt, dan zou je van 2-3 gram extra per dag toch geen bultjes van krijgen?
Ook heb ik gelezen dat je maag erdoor van streek kan raken (diarree). Als je gewoon met 2 gram per dag begint, zou dat toch redelijk safe kunnen zijn?
99% van de reviews zijn (uitermate) positief. Maar bij die ene procent die dus aangeeft dat ze bulten krijgen, hartkloppingen, diarree etc staat er NIET bij welke dosering ze gebruikten.... Dus daar kan ik niks mee.

Wie (Body&Fit???) kan hier iets zinnigs over zeggen?
En Body&Fit, tot hoe lang duurt die weekactie 500gr voor 9,99? Loopt jullie week van ma t/m zo?

Heb je het ondertussen al besteld??

IK heb van bovenstaande dingen nog nooit last gehad en ik had wel last van acne in de pubertijd. Gewoon 2x per dag 2 schepjes nemen :) Voor het geld kun je het iig niet laten liggen!

Over buik/diarree klachten heb ik alleen wel eens gelezen, maar zelf nooit last van gehad of gehoord dat iemand hier last van had. Zelfde met 'mogelijke' bijwerkingen van bijv aspirine. Het KAN een enkele keer voorkomen, maar de overgrote meerderheid zal hier niets van ondervinden. Gewoon proberen voor die 9,99 is creatine een top toevoeging. Combinatie van whey/BCAAs en creatine is echter nog beter.

Succes

Over buik/diarree klachten heb ik alleen wel eens gelezen, maar zelf nooit last van gehad of gehoord dat iemand hier last van had. Zelfde met 'mogelijke' bijwerkingen van bijv aspirine. Het KAN een enkele keer voorkomen, maar de overgrote meerderheid zal hier niets van ondervinden. Gewoon proberen voor die 9,99 is creatine een top toevoeging. Combinatie van whey/BCAAs en creatine is echter nog beter.

Succes

Nog nooit van iets last gehad. Misschien even aan wennen indd.
Creatine hoort in je standaard supp collectie :)

Heb altijd een potje creatine in mijn collectie.
En die van body en fit is goed en voor een mooie prijs.

Heb altijd een potje creatine in mijn collectie.
En die van body en fit is goed en voor een mooie prijs.
Creapure kwaliteit is zeker de beste keus! De zuiverheid, kwaliteit is ontzettend goed. Wij vinden het daarom ook enorm prettig om deze scherp aan te kunnen bieden. :)

De voordelen van Creapure® creatine;
-De meest zuivere creatine met de beste werking
-Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit
-De beste keus
-Voor meer kracht bij explosieve krachtingspanningen
-Stimuleert spiergroei/vetvrije spiermassa bij explosieve krachtinspanningen

Ralf

Creakong is op, deze weekaanbieding komt precies op tijd :D

Deze week de Creapure Tasty Tabs in de aanbieding.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Creapure tabletten met de smaak van een heerlijk fris snoepje!
- Echt genieten, heerlijk fris van smaak
- Neem 3 lekkere Tasty Tabs per dag
- 2 maanden verpakking!
- De meest zuivere creatine met de beste werking
- Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit
- De beste keus
- Voor meer kracht bij explosieve krachtingspanningen
- Stimuleert spiergroei/vetvrije spiermassa bij explosieve krachtinspanningen

Creatine Creapure hoort standaard in je supplementenvoorraad! :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bestel deze topper voor slechts voor 12,50!

Bart

De werking is na mijn mening perfect, alleen oplossen in het water doet het niet echt.
Sedementeert na enkele seconden weer, achja who cares. :-)

De werking is na mijn mening perfect, alleen oplossen in het water doet het niet echt.
Sedementeert na enkele seconden weer, achja who cares. :-)

Tipje: Kieper het schepje leeg in je mond, paar slokken water erachter aan en done :D

Creatine lost, bij mijn weten, nooit goed op. Gewoon oproeren met fruitsap en opdrinken!

Tipje: Kieper het schepje leeg in je mond, paar slokken water erachter aan en done :D

Heb ik 5 dagen lang gedaan, daarna 5 dagen lang last gehad van men maag door dat spul.
Het was de maagpijn die ik heb geleden niet bepaald waard... de volgende keer laat ik het mooi oplossen in water.

Haal hier altijd twee potjes van in de aanbieding, maar ben nu alweer ff leeg :(

Terug
Naar boven