XXL Nutrition

Creatine en alcohol

Bartjan001

Novice
Waardering
0
Lengte
1m63
Massa
72kg
Ik gebruik pas twee maanden creatine en ik ben van plan om volgende week te gaan stappen. Mijn vraag is: Als ik dronken word, gaat het vocht dat in me spieren zit gelijk weg? Ik drink niet regelmatig. Als ik goed blijf drinken als ik dronken ben, gaat het alsnog weg? Ik zou graag wat duidelijkheid willen hierover.
bvb dank,

Bart-Jan

drink na elk biertje of 2 gewoon wat water , en doe dit niet tevaak en maak het niet tegek, dan is er niks aan de hand

• Topic Starter Topic Starter
Dus als ik bijv na elk biertje een glaasje water drink, maximaal 10 biertjes, wel aangeschoten/dronken. Is het niet zo dat ik dan volgende dag een kilo ofso ben verloren?

Dus als ik bijv na elk biertje een glaasje water drink, maximaal 10 biertjes, wel aangeschoten/dronken. Is het niet zo dat ik dan volgende dag een kilo ofso ben verloren?

Maakt het uit, al zou je die kilo verliezen, zou je hem ook net zo makkelijk weer bijkomen door de dag(en) erna voldoende water te drinken.

Boeiend....
Geniet van je avond, maak het gewoon niet "te" gek.

• Topic Starter Topic Starter
Maakt het uit, al zou je die kilo verliezen, zou je hem ook net zo makkelijk weer bijkomen door de dag(en) erna voldoende water te drinken.

Ja daarom wil ik dat juist weten. Want als ik door een nacht 1kilo verlies.. dat zou balen zijn. Maar ik ga als ik dronken ben en alsnog veel drink toch gewicht verliezen?

er is een verschil tussen vocht verliezen en spiermassa verliezen he.
zoals eerder al gezegd dat vocht dat je dan verliest, kan je gewoon recupereren ^^

Ik zou sowieso na 2 maanden stoppen met creatine en effe een maandje neit gebruiken...

gewoon genieten van je avond ;)
de dagen erna terug zoals normaal veel water drinken en die kilo is er weer bij

Ik zou sowieso na 2 maanden stoppen met creatine en effe een maandje neit gebruiken...

dit moet sowieso! je lichaam raakt aan de creatine gewent en prduceerd zelf vrijwel niets tot weinig meer. door een maand te stoppen stimuleer je het produceren van creatine door het lichaam!!

Waarom krijg ik sterk het gevoel dat we hier met een troll te maken hebben. Bartjan001?.. ik weet het zo net nog niet.

Maar nee, er gebeurt niks met je lichaam.

ahaha wees zeker van je zaak en probeer een shotje in plaats van een groot glas bier!

BIEREN=BUIKEN

wat maakt de combinatie creatine + alcohol uit? Alcohol is sowieso slecht voor je, het word echt niet NOG slechter in combinatie met creatine...

Ik heb wel eens onder de carnaval gewoon creatine gebruikt :D

Creatine + alcohol = massive hangover

Leg de ibuprofin maar vast klaar want een dikke hoofdpijn kan je wel verwachten. Zorg gewoon dat je ff paar litertjes water drinkt tussendoor en voor je gaat slapen, komt goed.

dit moet sowieso! je lichaam raakt aan de creatine gewent en prduceerd zelf vrijwel niets tot weinig meer. door een maand te stoppen stimuleer je het produceren van creatine door het lichaam!!

Dat niet, maar de CT downreguleert, waardoor je toch weer op pre-supplementatie niveau terechtkomt. En mocht het wel het geval zijn, dan zou je het kunnen compenseren door extra te supplementeren, dit werkt echter niet wegens eerder genoemde reden.

N kilo verliezen
trololololol

Terug
Naar boven