XXL Nutrition

Creatine Ethyl Ester - Axis Labs

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader
  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? neem elke dag een dosis van 2x3 capsules 1dosis voor en 1 na de training op een gewone dag sochtens bij het ontbijt en s'avonds bij de lunch door de creatine neem je vocht op bij de eerste oefening staat dan ook de getrainde spier gespannen dit is een goed supplement ben 3 a 4 kg bijgekomen en na het einde van de dosis behoud ik mijn krachten nadeel was bij mij winderigheid en opzwellen in het gezicht (een beetje) na de dosis trekt het terug weg
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 40 dagen 240 capsulles 6 per dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen smaak
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 capsules voor en 3 na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht?
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 40 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.
Mijn review:
dit product is zeker de moeite waard door de creatine neem je meer vocht op je na 1 oefening stonden mijn spieren opgeblazen en na 3 sets kon ik gerust nog een 4 set bijnemen (de pomp zat er in) na enkele dagen van de dosis had ik al resultaat toename in gewicht + 15 kg meer bij het bankdrukken na het einde toe van de dosis 3 a 4 kg verzwaard en een grote toename van kracht (srry dat ik dit niet in de detai's uitleg maar als je vragen hebt mag je deze gerust stellen!!!)

Zie ook eens mijn foto's (na het gebruik van creatine).

creatine-ethyl-ester_axis-labs.jpg
 
I have used this one too and it works great!I paid 39euros for 396 caps and the box lasted 4 months;)
 
Ik heb deze ook eens geprobeerd paar weken terug, was er heel tevreden van.
Mijn volgende creatine wordt ook deze.
 
Heb dit product pas gekocht. Ben nieuwsgierig naar de resultaten ^^.
 
Back
Naar boven