XXL Nutrition

Creatine in combinatie met STRONG! ?

HiddeFitness

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Ik drink nu als preworkout STRONG! Waar ook creatine in zit. Maar is dit een ander soort creatine dan die in gewoon de Creapure zit van body en fit shop?
Zijn deze te combineren of heb je dan teveel?

gr, hidde

Hallo,

Ik drink nu als preworkout STRONG! Waar ook creatine in zit. Maar is dit een ander soort creatine dan die in gewoon de Creapure zit van body en fit shop?
Zijn deze te combineren of heb je dan teveel?

gr, hidde

Deze kun je perfect combineren zelfs. Neem op trainingsdagen 's ochtends 3 gram Creapure en voor de training Strong! Op rustdagen neem je alleen de Creapure (3-5 gram):)

• Topic Starter Topic Starter
Okee, top! bedankt ;) (en voor de goede service natuurlijk!)

Deze kun je perfect combineren zelfs. Neem op trainingsdagen 's ochtends 3 gram Creapure en voor de training Strong! Op rustdagen neem je alleen de Creapure (3-5 gram):)

Ik heb deze combinatie van Shakes ook. op rustdagen neem je dan 1x 3-5 gr. creapure s'ochtends net als op trainingsdagen of doe je dit dan 4x ?
Bedankt alvast ! :D

werkt de caffeine uit strong dan niet vochtafdrijvend juist op de creatine?

Dan heb je extreem veel cafeïne nodig ;)

Caffeine 200mg
Vind ik toch wel aardig wat.

Niet genoeg om creatine de das om te doen :)

Ik heb deze combinatie van Shakes ook. op rustdagen neem je dan 1x 3-5 gr. creapure s'ochtends net als op trainingsdagen of doe je dit dan 4x ?
Bedankt alvast ! :D

train nu een week met deze combo, krijg een positiefe rush van strong en magnificent is heerlijk omdat ik de volgende dag meteen weer aan de bak kan. merk alleen niks van creapure, moet ik deze op rust 4x per dag doen? of alleen 1x sochtend's? thanks

Terug
Naar boven