MuscleMeat

Welke Whey (eiwitshake) en creatine?

Bezoekers in dit topic

Een schema is inderdaad eerder vervelend en ben je snel zat. Je moet gewoon een ander eet patroon zien aan te houden met voedsel wat jij lekker vindt en wat voor jou niet te veel moeite kost. Het klinkt nu inderdaad alsof je veels te weinig eet op een dag..

Kleine toevoegingen in je eetpatroon die niet te veel moeite kosten zijn bijvoorbeeld wat gekookte eitjes, 1 bak kwark per dag en verdeel die over 2 momenten op de dag. Neem eens een handje noten als je op de bank zit en neem voor de training nog een banaantje en eiwitshake als je geen echte maaltijd voor de training neemt.

Dit klinkt idd veel beter. Nootjes en shake doe ik al. En kwark zal ik aan beginnen. Alleem lust ik dat niet dus eet ik griekse yoghurt (ja veel vet) met granen erin of fruit
 
Dit klinkt idd veel beter. Nootjes en shake doe ik al. En kwark zal ik aan beginnen. Alleem lust ik dat niet dus eet ik griekse yoghurt (ja veel vet) met granen erin of fruit

naturel kwark is inderdaad niet echt lekker, maar soms moet je gewoon iets doen waar je niet zo veel zin in hebt ;) Je kan er ook een klein beetje limonade siroop doorheen mengen voor een smaakje.
 
Back
Naar boven