Fitness Seller

Creatine Monohydraat - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Meer directe energie en kracht, meer spiermassa en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Krachttoename
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? poeder, lost goed op in vruchtensap (wel ff roeren)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 5gr per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXLnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Prima supplement. Door de hele lage prijs en de lange duur dat je ermee doet vul ik het gewoon altijd aan (1 pot = 100dagen).

Mijn review:
Toen ik begon met trainen gebruikte ik alleen shakies en dergelijke, meer om stoer te doen eigenlijk. Ik gainde dan ook voor geen meter. Toen heb ik de stap gemaakt om het serieuzer aan te gaan pakken.

Had een net voedingsschema en trainingsschema opgesteld en ben keihard gaan trainen. Gainen ging nu wel maar nog niet echt heel lekker. Heb toen de keuze gemaakt om crea te proberen.

Eigenlijk vanaf de eerste training na mijn eerste inname van deze creatine voelde ik me veel beter, kon gewoon meer gewicht op alle oefeningen. Simpel toch? Of het nou een placebo effect is of dat het echt de werking van de crea is doet er bij mij niet toe.

Mijn eerste pot is nou op en na 2 maanden ben ik echt met mega-stappen vooruit gegaan (check men log voor alle trainingen). Ik durf er natuurlijk niet aan om dit aan de crea toe te wijden want het zal een combo zijn van heel goed trainen, eten, en de crea.

Ik neem het overigens niet elke dag. Hou elke week ongeveer een dag waarin ik het niet inneem. Ik merk er dan bij de training niets van en de volgende dag neem ik het ook weer gewoon in. Ik weet ook niet waarom ik het doe maar het is een gewoonte geworden en het bespaard me weer een beetje geld he! haha.

Het is voor mij niet alleen de werking van de crea maar ook gewoon het goede gevoel dat je erbij krijgt. Je neemt gewoon elke dag een schepje, het is een ritueel. En zolang ik in kracht blijf groeien en de massa ook erbij komt zie ik geen reden om te stoppen met de crea!

Elk supplement heeft natuurlijk hele mooie woorden om het te verkopen. Maar om eerlijk te zijn heb ik alleen de krachttoename na inname van deze crea iets gemerkt.

Pomp? Energie toename? Niks van gemerkt, energie had ik altijd al en de pomp is niet veranderd ofzo.. Dus dit zijn wel valse beloftes naar mijn ervaring, maar het zijn ook niet de belangrijkste beloftes natuurlijk. De spiermassa zit hem waarschijnlijk ook in het vele (goede) eten en harde trainen en de rust.

Mijn conclusies luiden als volgt:
De eerste training na inname van dit product merk je al meteen dat je gewoon wat meer gewicht aankan. Simpel. Het doet verder niet veel anders dan die kick geven dat je iets meer gewicht aankan. Of het voor extra spiermassa zorgt? Ik betwijfel het. Pomp? Niet anders dan voor het product.

Het product werkt dus niet helemaal zoals beschreven maar who cares? Ik krijg een goed gevoel bij de inname van deze crea, ik blijf keihard gainen in gewicht en ik heb nog steeds heel veel plezier van men trainingen. Ik zie dus ook geen rede om te stoppen met de crea!

Zoek je goede creatine voor een goede prijs? Koop hem dan bij xxlnutrition..

Score: 8/10 doordat het niet 100pct doet wat beloofd wordt, maarja, zo is er bij elk supplement wel wat :rolleyes:

xxl-nutrition-groot-39.jpg
 
Voor het eerst ook een maatschep die de 5 gram tenminste goed afweegt, hoef ik niet dwangmatig m'n creatine af te wegen :o
 
Ik doe deze bij mijn advanced post workout lekker fijn poeder
 
80 doseringen = uberchill
 
Krijg je de bliksem erbij? :eyebrow:
 
vind het wel wat prijzig voor crea, is dit nou zoveel beter dan 'normale' crea?
 
vind het wel wat prijzig voor crea, is dit nou zoveel beter dan 'normale' crea?

Het is het proberen waard, het is duurder om te maken dan gewoon creatine vandaar de prijs. Maar voor degene die het niet willen is er ook gewoon creatine monohydraat.
 
Het is het proberen waard, het is duurder om te maken dan gewoon creatine vandaar de prijs. Maar voor degene die het niet willen is er ook gewoon creatine monohydraat.

+ Thor aproves :D
 
We krijgen ook samples van CreaShock die we bij bestellingen geven. Ik verwacht die deze week. Het gaat dan puur om even de smaak te ervaren.

Seffes ben ik weer een bestelling aan't doen, enkel en alleen om samples te scoren :P
 
ff die crea schock proberen , ben benieuwd!
 
Bedankt man! Ja we hebben de buren verjaagd en de muur eruit gebroken :hamer:

Nu kunnen we weer even vooruit op deze locatie.

Haha,

Heb weer is 'n pot gehaald,

Topservice! :D
 
Arme John :(


Mijn vader gerbuik deze voor de duivensport en heeft nu op het begin van het seizoen al twee 1ste plaatsen binnen en de rest lekker hoog in de ranking (srs)
 
Back
Naar boven