MuscleMeat

Creatine of eiwitten?

Elektronik

Novice
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
75kg
Ik ben nu toch al 5 maanden bezig (3x/week full body) en nu wil ik eens beginnen met supplementen. Ik ben echter aan het twijfelen tussen creatine of eiwitten. Ik ben nog aan het twijfelen of eiwitten wel resultaten geven t.o.v. creatine. Wat raden jullie mij aan?
Ik ben student dus zit redelijk krap qua geld dus daarom deze keuze.

creatine , eiwitten kan je uit je voeding halen.

Eerst even lezen wat creatine is, dan weet je of je het nodig hebt of niet. Lijkt mij dat je aan proteineshakes meer hebt, kun je je voeding mee aanvullen en groei je dus ;)

Both. :)

Aan je stats te zien heb je meer aan een flinke hoeveelheid kipfilet :).

Ik zou eerst dextrose (= druivensuiker) nemen (0,4*aantal VVM in kg) en dan later pas creatine nemen.

Doe gewoon wat je wil man. Je kan ze gerust door elkaar nemen. Van deze spullen ga je echt niet op 1-2-3 een monster worden. Neem wat shakes als je niet aan je dagelijkse hoeveelheid proteïnes komt en/of elke morgend/voor/na de training 2-3 gram creatine monohydraat. Allemaal leuk en best onschuldig. Monohydraat kost ook geen drol.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Op mijn stats staat 72kg, weeg nu ondertussen 79 kg :D (even aanpassen).

da's nog weinig op die lengte, ik zou vooral meer gaan eten.

beide jup :)

Eiwitten, gebruik creatine later. Eiwitten zijn belangrijker voor je lichaam dan wat extra creatine.

"Ik ben nog aan het twijfelen of eiwitten wel resultaten geven t.o.v. creatine."

Hoe kan je nu twee compleet verschillende producten vergelijken op vlak van resultaat?
Zorg eerst dat je voeding in orde is.

Terug
Naar boven