Fitness Seller

Creatine & Whey combi

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet mijn 3 pannekoeken en dan maak ik mijn shake klaar. Ik gebruik ongeveer 300-400ml water voor mijn shake en dan derna drink ik ook nog wat water.
Moet het ongeveer deze hoeveelheid zijn of maakt het niet uit hoeveel ml je toevoegt aan de crea&whey?

ik zou toch minstens een 300ml nemen bij je whey en creatine, zodat het toch zeker goed opgenomen wordt.

Ok, thanks voor de reacties!

Maamdag a.s. wil ik starten, samenvattend even het volgende, hoop dat jullie kunnen aangeven of het OK is:

- Ik heb geen weegschaal in gr, ik heb begrepen dat een afgestreken theelepel 5gr is en een afgestreken eetlepel 30 gr, klopt dit??

-De crea/whey shake neem ik in met Spa&Fruit, is dit OK?

-S'ochtends neem ik 30 gr whey + 2/3 gr (half theelepeltje?) gemengd met 400ml SpaFruit, ditzelfde neem ik na de training nog een keer.

-Heb de planning om het 8 weken iedere dag in te nemen (crea/whey shake) en dan weer een week of 8 niet, is dit aan te raden? Of moet ik alleen stoppen met crea na die 8 weken en whey wél blijven nemen?

Grtz!

hoor graag ook wel een antwoord op deze post wil beide namelijk ook beginnen combineren binnenkort.

hoe groot ben je trouwens en hoeveel weeg je?
ik ben zelf 1.81m en 78 kilo, zijn deze doseringen dan ook goed voor mij?
en waar kan ik het beste deze supplementen krijgen in België? online?

mvg

hoor graag ook wel een antwoord op deze post wil beide namelijk ook beginnen combineren binnenkort.

hoe groot ben je trouwens en hoeveel weeg je?
ik ben zelf 1.81m en 78 kilo, zijn deze doseringen dan ook goed voor mij?
en waar kan ik het beste deze supplementen krijgen in België? online?

mvg

Hoi Rookie,

De totale hoeveelheid eiwit wat je binnen moet krijgen is 1,5-2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht. Reken eerst uit wat je via je gewone voeding binnenkrijgt en daarna weet je hoeveel je nog moet aanvullen met eiwitshakes.

Creatine is bij Monohydraat standaard zo'n 5 gram per dag.

Online bestellen is vaak het makkelijkst en voordeligst. De DBB boardssponsors zijn altijd betrouwbaar en veilig. Daar zijn wij er 1 van;): www.sportfood.nl

Sportieve groeten,
Bas

@Sportfood ik ben ook opzoek naar creatine welke zou jij mij aanraden?
Zat zelf te denken aan cellmass maar kan nergens vinden hoeveel gram
er in 1 pot zit.

Mvg Donsk

Ok, thanks voor de reacties!

Maamdag a.s. wil ik starten, samenvattend even het volgende, hoop dat jullie kunnen aangeven of het OK is:

- Ik heb geen weegschaal in gr, ik heb begrepen dat een afgestreken theelepel 5gr is en een afgestreken eetlepel 30 gr, klopt dit??

-De crea/whey shake neem ik in met Spa&Fruit, is dit OK?

-S'ochtends neem ik 30 gr whey + 2/3 gr (half theelepeltje?) gemengd met 400ml SpaFruit, ditzelfde neem ik na de training nog een keer.

-Heb de planning om het 8 weken iedere dag in te nemen (crea/whey shake) en dan weer een week of 8 niet, is dit aan te raden? Of moet ik alleen stoppen met crea na die 8 weken en whey wél blijven nemen?

Grtz!

Heeft iemand nog een antwoord op deze vragen mensen?? Met name de vraag hoe ik weet wanneer ik zonder grammetertje ong 3gr heb en ong 30 gr heb...

Terug
Naar boven