Fitness Seller

creatine

Bezoekers in dit topic

Little Me zei:
Mijn opmerking/vraag ging meer in de richting van de topicstarter zijn leeftijd . Ik zie niet goed in waarom iemand van 16 eender welk supplement nodig heeft .
Idd, nergens voor nodig op die leeftijd.
Supplementen zijn IMO voor als je tegen een plateau aanloopt.
 
178 cm 77 kilo 16 jaar 2X90 kilo bankdruk :p en 8 maand trainnig .en ik vergeet zeker niet mijn gewoone voeding ik eet om de 2 uur iets en 3 grote maaltijden
 
DennisDeMenace zei:
178 cm 77 kilo 16 jaar 2X90 kilo bankdruk :p en 8 maand trainnig .en ik vergeet zeker niet mijn gewoone voeding ik eet om de 2 uur iets en 3 grote maaltijden

Sterk bazeke voor 16 jaar . Maar zoals ik al zei indien je nog in je groei zit of de spurt nog moet maken zou ik ook duursporten doen .

Als je nog een cm of 10 a 15 te groeien hebt is zeer zwaar trainen niet zo goed . Hangt natuurlijk ook een deel van de lengte van je ouder af .
 
ik heb een tijdje ge taiboks gedaan maar ik ben er mee gestopt om dat ik er veel te stijf voor ben en lopen kan ik nie lang.ik zou wel graag powerlifting doen zoals sqauten ik sqaut nu al 100 kilo 20 keer zo train ik ook een betejen mijn uithoudings vermogen :) en echt groeien wil ik niet meer .
 
DennisDeMenace zei:
ik heb een tijdje ge taiboks gedaan maar ik ben er mee gestopt om dat ik er veel te stijf voor ben en lopen kan ik nie lang.ik zou wel graag powerlifting doen zoals sqauten ik sqaut nu al 100 kilo 20 keer zo train ik ook een betejen mijn uithoudings vermogen :) en echt groeien wil ik niet meer .


lol :haha: :roflol: ....:shoot:
 
fake:p iedereen op dit forum moet en zal groter worden:p
 
het zal wel er is een jongen in mijn buurd van 17 .hij bankdrukt 140 kilo maar pakt wel al van zijn 15 creatine en nu is hij met zwaardere dingen bezig .zo als animal stack
 
DennisDeMenace zei:
het zal wel er is een jongen in mijn buurd van 17 .hij bankdrukt 140 kilo maar pakt wel al van zijn 15 creatine en nu is hij met zwaardere dingen bezig .zo als animal stack

Animal stack "zwaarder", jij kan best nog wat lezen hier. Het is gewoon een multi vitamine met wat aminozuren en kruiden waarvan je zogezegt animal wordt. Creatine is het beste wat er te krijgen is zolang je naturel wil blijven.

18 kilo is een zeer degelijke prestatie. Ben je op die 8 maanden ook in lengte gegroeid, je bent nog maar 16 dus ik schat van wel, anders vind ik die 18kg niet echt geloofwaardig?

Tuurlijk dat je creatine kan gebruiken, is volkomen veilig.
 
Laatst bewerkt:
davy1010 zei:
Animal stack "zwaarder", jij kan best nog wat lezen hier. Het is gewoon een multi vitamine met wat aminozuren en kruiden waarvan je zogezegt animal wordt. Creatine is het beste wat er te krijgen is zolang je naturel wil blijven.

18 kilo is een zeer degelijke prestatie. Ben je op die 8 maanden ook in lengte gegroeid, je bent nog maar 16 dus ik schat van wel?

Tuurlijk dat je creatine kan gebruiken, is volkomen veilig.

je bedoelt animal pak zeker ... animal stak is een PH.
 
ExTreeM zei:
je bedoelt animal pak zeker ... animal stak is een PH.

Ik bedoelde inderdaad animal pak, even te snel geweest. Ik wist niet eens dat animal stak nog verkocht wordt, dat is toch verboden.
 
ExTreeM zei:

Wat is daar zo grappig aan, prohormonen zijn volgens de wet verboden.

Wat is dan nog het voordeel van prohormonen als ze net zo illegaal zijn als de "echte" hormonen?
 
ik moet wel zegen ik heb altijd supplementen gebruikt van prometeus daar van die 18 kilo :) ik heb in het begin een maand met maximaze supplementen getraind en ik kan u verzeker da is niets waard maar wel goedkoop.
 
16jaar en jij kan ons al verzekeren dat maximize nix waard is ...
B*llshit :D
 
je kunt wel leuke progressie boeken als je crea voor het eerst gebruikt, ik zou wachten op een 'plateau'. Nu maakt het me geen reet uit, crea of geen crea, ik train als een beest
 
DennisDeMenace zei:
ik moet wel zegen ik heb altijd supplementen gebruikt van prometeus daar van die 18 kilo :) ik heb in het begin een maand met maximaze supplementen getraind en ik kan u verzeker da is niets waard maar wel goedkoop.

goedkoop?
en ik groeide heel goed met maximize...
 
ik heb zelf enkel betamax van maximize genomen en best tevreden over, goed supplement.
maar nu zweer ik trouw aan 'anhydrox' creatine :p (toppertje)
 
DennisDeMenace zei:
het ziet er ale maal zo goed uit meer kracht meer spiermassa. ik ben nu al 8 maand bezig met aminozuren zo als vandetta en relentless. ik ben nu al 18 kilo bij ge kommen op die maanden dat ik trainde.dus ik zou graag een stap je hoger gaan maar ik weet niet echt of het wel verstandig is.
???

NEE!!!!!!!!
 
is dat niet swole van Syntrax daar hoor ik toch veel goeie dingen van :cool:
 
Back
Naar boven