Dan is het nog altijd goedkoop, behalve in hogere dosis dan. Het is dat andere middelen zo goedoop zijn. Bold en mast potenter dan primo? Eerste keer dat ik daar van hoor.
Dan is het omdat je niet luistert.
Dat het voor vrouwen is slaagt ook nergens op, buiten lage androgene activiteit dan? Genoeg mannen die het goed doen op anavar en primo. Anavar vooral.
Nee, omdat het mg voor mg gewoon slappe bucht is. Voor elk 10 mg van zoiets doe je beter met 1 mg test. Dan is de rekening snel gemaakt hoor.
Ik raad dan ook altijd 200primo-250test aan, dit 6 weken. Gemiddelde spierwinst is 3kg, wat ze maanden na kuur dus overhouden. Dan spreken we van pure spiermassa en denk dat 3kg al heel wat is dan. Wat je behoud aan massa ligt aan vocht en vet tijdens kuur. Wat je aan spiermassa behoud ligt aan waar je grens ligt tot behoud van spiermassa zonder aas en hoe snel je eigen aanmaak hersteld.
Het feit dat je spreekt over pure spiermassa en het effectief behouden alleen zegt alleen dat je begint met mensen die beter geen AAS zouden gebruiken.
Het is niet altijd omdat androgenen sterker stijgen dan oestrogeen dat de kans verminderd. En dit is niet bij iedereen gelijk. Dit hangt af van de activiteit van aromatase enzymen en gevoeligheid receptoren.
A:E imbalans wordt, op bepaalde serieuze medische aandoening als enige reden voor gyno erkend. Tuurlijk kan het zijn dat aromatase hoger ligt bij sommige mensen, meestal is dat dan omdat een bepaald orgaan dat aromatase maakt groter is. Dat orgaan is je vetmassa. In dat geval kun je best eerst wat vetmassa verliezen voor je aan AAS begint. En dan zijn we weer bij punt 1 : stop van mensen die geen AAS moeten gebruiken AAS aan te raden.
Iemand kan op 500mg test een vochtbal worden of gyno krijgen. En door de helft primo te doen dit vermijden. Het gebruik van aas heeft effect op aromatase enzym en receptoren ook. Daarom dat bepaalde mensen gevoeliger worden aan oestrogene bijwerkingen na wat kuren.
Enige mensen die gevoeliger worden aan estrogenen na een tijd zijn diegene die te pas en te onpas aromatase blokkers gebruiken voor een probleem dat er niet is. Maar goed, zoals gezegd, dan neem je er wat masteron bij, is al meermaals aangehaald. Erg pure AR activator en lichte anti-aromatase activiteit.
Dit ligt volgens mij aan soort middelen die je gebruikt, frequentie en lengte.
Ligt vooral aan vetmassa, teveel gebruik van producten die je niet nodig hebt en gewoon niet weten waar je mee bezig bent.
Dit gebeurd ook met het ouder worden. Meeste ouderen hebben een hoger oestrogeen door actiever aromatase en hierdoor lager testosteron.
Oudere mannen hebben niet meer estrogenen, ze hebben een lager A:E ratio omdat testosterone daalt met leeftijd voor hetzelfde hoeveelheid aromatase. Dit probleem los je op met TRT : je geeft ze MEER testosterone. Enige aromatase die ze bijkrijgen is door toegenomen vetmassa, een probleem dat vaak secundair is aan een afname van testosterone. Dit los je op door ze MEER testosterone te geven.
Meeste mensen beginnen ook voor ze op dat limiet zitten. Maar klopt inderdaad, ambities verschillen. Maar meerderheid op dit forum en daarbuiten hebben geen wedstrijambities.
Echt op de limiet is ook niet altijd haalbaar of nodig, maar laat ons zeggen dat ze een bepaald niveau moeten halen. Als je niet kan bewijzen dat je voldoende kennis hebt van voeding en training om een deftige natuurlijke basis op te bouwen dan heb je niet alleen geen zaken met AAS, je bent goeie AAS aan het verkwisten die iemand anders mss beter kan gebruiken

(behalve die primo, die mag je houden).
En ik weet dat velen geen wedstrijdambities hebben, wat me dan weer doet vragen of ze er bij stil staan waarom ze gebruiken ? Om chicks te scoren ? Die zien liever abercrombiemietjes. Om de breedste in de gym te zijn ? Please, daar zijn ze je vergeten het moment dat je buiten stapt. Sta er even bij stil wat je wil bereiken en of je de gevolgen wil dragen. Wil je een huge mother****er zijn ? Ga er dan voor. Wil je een shredded fitness physique ? Doe je ding. Denk je dat je verder geraakt met 250 test en 200 primo ? Eet nog wat boterhammetjes en denk er nog eens over na.
AAS gebruik met verstand houd mss geen wereld van risico's in, maar als je een doel hebt dat je wil bereiken waar AAS voor nodig zijn, dan ga je er iets voor moeten over hebben. Als je het er niet voor over hebt, en al zeker als je doel geen AAS vereist, blijf er dan gewoon van.
Die bij mij komen zijn tussen 80-90kg. Vet% 12-15%. Met een paar uitzonderingen natuurlijk. Zij willen gewoon een extra stimulans voor het vooruitgang te bevorderen wat anders jaren zou duren.
Je zegt dit wel, maar tot ik het bewezen zie geloof ik er niet teveel van. Ik heb heel wat first-hand mogen aanschouwen in de 12 jaar dat ik met athleten werk, ik kan het allemaal behoorlijk goed inschatten, veel feedback mogen aanhoren en het geluk gehad dat mensen een wereld aan ervaring met mij gedeeld hebben. Dat is bovenop de theoretische en wetenschappelijke kennis. Ik doe heus niet uit de lucht als ik zeg dat de gemiddelde vrouwelijke fitnessathleet zwaardere kuren doet dan wat jij vaak voorstelt.
Mensen die tussen kuren bijkomen zijn meestal tussen 70-80kg ls ze beginnen. Maar de vooruitgang die ze maken is nog altijd stuk sneller dan natuurlijk. En daar gaat het dan om. En dan moet je ook rekening houden met mensen die de genetische aanleg niet hebben tot sterke groei. Aas is dan ook de enigste oplossing als een bepaald doel belangrijk voor hun is.
Als jij 75 kg weegt dan moet je de vraag stellen : is mijn doel om meer dan een natuurlijke fysiek te halen ? Is het antwoord neen, bijt dan op je tanden en doe er een jaar langer over maar blijf met je fikken van de AAS. Waarom zou je het risico nemen ? Is het antwoord ja, en je wil er sneller raken zoals je aangeeft, waarom verdoe je dan je tijd met 6 weken lage test en primo in die mate dat je tussen kuren nog groeit ? Ik snap het niet goed, het is tamelijk zwart-wit, er is niet zo veel grijs.
De meerderheid die mijn kuren volgen hebben vrijwel geen bijwerkingen (soms beetje acne of haaruitval wel), geen dips en een perfect herstel. Met uitzonderingen natuurlijk.
Twijfel ik niet aan. Als ik jou kietel met een bumper zul je ook geen bijwerkingen hebben. Als ik je er aan 160 per uur mee ram door hem aan de voorkant van men wagen te hangen is dat wel anders. Wat jij doet is een beetje zoals homeopathie ...
Zoveel zijn er niet met wedstijdambities, dus het aas aanraden moet dan ook aangepast worden.
Ja, ik schrijf ze meestal boterhammen en wat eitjes voor.