Fitness Seller

Cruisen en blasten!

Als jij na je kuur een goede nakuur doet, je voeding en training op orde houdt, hoef je niet de helft weer in te leveren. Dat je íéts inlevert, hoort er gewoon bij.

Na je eerste kuur incl je nakuur, drie maanden off en bloed laten trekken om te zien of je daadwerkelijk "hersteld" bent.
Pas als je hersteld bent, dat kan dus ook pas na 5 maanden zijn, weer aan een nieuwe kuur beginnen.

Los van het feit dat dit veel beter is voor je lichaam (helemaal aangezien het je eerste kuur is en je dus nog totaal geen benul hebt van wat aas met je hormonale gestel doet) zal je ook weer veel beter groeien dan wanneer je maar snel snel weer een nieuwe kuur er in knalt.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn bedoeling was om 2 x 12 weken te kuren op 500 mg testo- e op een jaar en 2 x 12 weken te cruisen op 125mg! Dus beter het eerste jaar gewoon 2 x 12 weken kuren + nakuur en kijken hoe ik herstel? Dus de nakuur starten met nolva 2 weken na de laatste injectie als ik het goed begrepen heb?

Mijn bedoeling was om 2 x 12 weken te kuren op 500 mg testo- e op een jaar en 2 x 12 weken te cruisen op 125mg! Dus beter het eerste jaar gewoon 2 x 12 weken kuren + nakuur en kijken hoe ik herstel? Dus de nakuur starten met nolva 2 weken na de laatste injectie als ik het goed begrepen heb?
Klopt. Twee weken na je laatste inject, 20mg nolva of 25mg clomid voor 4 weken.
Gebruik je wel HCG? Anders is dat absoluut aan te raden.

De beter je hersteld, de beter je volgende kuur aan zal slaan.

Waarom probeer je geen hgh in je eerste kuur? Kan je mooi bij Blast/Cruise/Blasten :p

Ik gebruik geen HCG! Ben geknipt en wil geen kids meer en dat de balletjes wat krimpen maak ik niet zoveel uit! Moet ik het dan nog nemen voor beter herstel of niet?

Voordat je ballen testo kunnen produceren moeten ze eerst op formaat komen, hCG houdt ze op formaat. Hierdoor is je eigen productie een stuk sneller op gang en bevorderd het je herstel. Dus voor een kuur waarbij je off gaat zeker wel aan te raden en voor die paar tientjes al helemaal. Sneller herstel betekent ook meer massa vasthouden, en hcg zorgt ook nog eens voor wat meer test en dus ook meer resultaat.

Maar als je gaat blast cruisen en vervolgens voor altijd aan de trt heeft hCG niet zo veel nut, alleen als je nog een kind wilt en dus wel eens off zou moeten gaan.

Dan ga ik aan de TRT want moet geen kids meer! Ben 40 en heb mijn natuurlijke potentie er volledig uitgehaald en denk dat het monent gekomen is om over te stappen op AAS zodat ik mijn plafond kan doorbreken. Alvast bedankt voor alle goede tips hier!

Het enige waar je aan moet denken is dat je dan wel de rest van je leven moet prikken:p, sommigen zien dat niet zo zitten.

een prikje of 2 de week is nu toch ook geen ramp en op Amerikaanse forums zijn de mensen op TRT heel tevreden! Er zullen ook wel madelen aanhangen en elk mens reageert anders op AAS waarschijnlijk, maar als je de voor en nadelen afweegt denk ik wel dat dit geen slecht besluit zou zijn!

Daar ben ik het mee eens, al sport ik niet zal ik nog aan de TRT gaan. Maar dacht meld het even, niet iedereen heeft er behoefte aan zijn hele leven te moeten prikken:p.

Zeer zeer dom als je dit doet en sommige adviesen hier ook..

Je weet nog niet eens of kuren iete voor je is en je wil nu al de rest van je leven bepalen qua exogeen test spuiten..

Al die hcg bullshit ook hier. Word selectief geluisterd naar cools en galen.

Als je 1.5 /2jaar on bent dan word je herstel gewoon kut. Hcg of geen hcg

Zeer zeer dom als je dit doet en sommige adviesen hier ook..

Je weet nog niet eens of kuren iete voor je is en je wil nu al de rest van je leven bepalen qua exogeen test spuiten..

Al die hcg bullshit ook hier. Word selectief geluisterd naar cools en galen.

Als je 1.5 /2jaar on bent dan word je herstel gewoon kut. Hcg of geen hcg
Amen

Zo veel verschillende meningen dat je op het laatste de bomen niet meer ziet door het bos. Wat de HCG betreft zijn de meningen precies wel over het algemeen hetzelfde en is dus aangeraden om dit wel mee te nemen in je kuur vermits je vroeg of laat off gaat. Maar neem nu dat iemand een 6 maanden on blijft, op welke moment moet die dan HCG gaan gebruiken? Moet dat de volle 6 maanden of ergens als men bijna aan het einde van dat half jaar is? Ik bedoel met 6 maanden dat men 12 weken blast en 12 weken cruist! Alvast bedankt!

Je weet nog niet zeker wat je wilt dus. Ik zou het dan maar eerst op 10-12 weken houden met 2x500iu hCG t/m eerste week voor je nakuur en gewoon gaan nakuren en kijken hoe het je bevalt. Je kunt daarna altijd nog beslissen om te blast cruisen.

Verder gebruik je hCG gelijk vanaf de eerste dag op 2x500iu per week.

Zo veel verschillende meningen dat je op het laatste de bomen niet meer ziet door het bos. Wat de HCG betreft zijn de meningen precies wel over het algemeen hetzelfde en is dus aangeraden om dit wel mee te nemen in je kuur vermits je vroeg of laat off gaat. Maar neem nu dat iemand een 6 maanden on blijft, op welke moment moet die dan HCG gaan gebruiken? Moet dat de volle 6 maanden of ergens als men bijna aan het einde van dat half jaar is? Ik bedoel met 6 maanden dat men 12 weken blast en 12 weken cruist! Alvast bedankt!

Als je perse langer kuren wil zou ik 10 weken blasten 6 weken cruisen en dan weer 10 weken blasten.

Dan is off gaan en daarna bepalen wat wil ik.

Hcg kun je gedurende de kuur doen of op 't einde ( hogere dosis) dit is ook iets wat je uitvinden moet wat voor jou werkt.

Ik ga voor de 10 weken blasten en 6 weken cruisen en terug 10 weken blasten met HCG op het einde! Dus mijn laatste blast van 10 weken gewoon HCG wekelijks 2x 500iu injecteren tot de week van mijn laatste testo injectie en dan na 2 weken met nolva starten 20 mg een maand lang?

Nee als je hCG blast ga je meer richting laatste 2 weken 3x1500iu per week. 2 weken later beginnen met pct voor 4 weekjes idd.

Ik ga voor de 10 weken blasten en 6 weken cruisen en terug 10 weken blasten met HCG op het einde! Dus mijn laatste blast van 10 weken gewoon HCG wekelijks 2x 500iu injecteren tot de week van mijn laatste testo injectie en dan na 2 weken met nolva starten 20 mg een maand lang?

Zou vanaf je laatste week kuur tot en met begin nakuur ( 21 dagen dus) 1000iu e3d zetten. Zo deed ik het de laatste keer.

Daarna 4/5 weken nolva of clomid

Dus concreet: bij mijn laatste 2 weken van mijn 10 weken 500 mg testo-e kuur moet ik 3x1500iu injecteren 2 weken later nolva voor 4 weken 20 mg! Mag ik die HCG met korte naalden van 21G 0,8 x 16 mm gebruiken hier voor Ik heb er hier nog liggen en zijn te kort voor intramusculair in te spuiten! Zou het dan inspuiten in de quadriceps, goed of maakt dat weinig uit waar?

Dus concreet: bij mijn laatste 2 weken van mijn 10 weken 500 mg testo-e kuur moet ik 3x1500iu injecteren 2 weken later nolva voor 4 weken 20 mg! Mag ik die HCG met korte naalden van 21G 0,8 x 16 mm gebruiken hier voor Ik heb er hier nog liggen en zijn te kort voor intramusculair in te spuiten! Zou het dan inspuiten in de quadriceps, goed of maakt dat weinig uit waar?
Meen je dit nou?
Subcutaan..

Terug
Naar boven