AndroidHealthClinic

Cruisen en blasten!

Dus concreet: bij mijn laatste 2 weken van mijn 10 weken 500 mg testo-e kuur moet ik 3x1500iu injecteren 2 weken later nolva voor 4 weken 20 mg! Mag ik die HCG met korte naalden van 21G 0,8 x 16 mm gebruiken hier voor Ik heb er hier nog liggen en zijn te kort voor intramusculair in te spuiten! Zou het dan inspuiten in de quadriceps, goed of maakt dat weinig uit waar?
hCG zou ik idd zoals ginger zegt gewoon subq zetten met slin naalden. Die grote spuiten hebben ook een aardige dode ruimte, en het scheelt je weer wat inject spots.

• Topic Starter Topic Starter
Ok dan neem ik die korte naalden!

Ik zou op aanraden van jullie graag HCG willen bestellen van Organon 5000 IU, maar vraag me af hoeveel ml 500 IU is? Het zijn ampullen van 2500 - 5000 IU. Ze spreken ook over bacterieel water dat moet vermengd worden met de HCG als je 500 IU per keer wilt inspuiten. Snap er de ballen van. Ik zou de HCG willen inspuiten met een insulinespuit, maar vroeg me af hoe ik die HCG in die insulinespuit krijg? Hoeveel IU krijg ik in zo'n insulinespuit? Moet er altijd bacterieel water gebruikt worden om HCG te vermengen? Alvast bedankt.

Heb ondertussen wat opzoekwerk gedaan en 500 IU zou 1 ml zijn en in een insulinespuit zou max 2,5 ml gaan. Kan ik dan 2500 IU in een insulinespuit trekken en dan dit steriel bewaren in frigo. Dan kan ik om de 2 dagen 500 IU inspuiten en kan ik de spuit in totaal 5 x gebruiken. Ik veronderstel dat ik dan wel elke keer een andere insuline naald er moet opdraaien voor het steriel te houden natuurlijk?

Altijd off and on gaan is volgens mij ongezonder dan gans het jaar on te zijn. I!

Het gezondste is om ON te gaan en dan na je kuur lang genoeg OFF te blijven vooraleer weer ON te gaan. Dan heeft je lichaam de kans om volledig te herstellen en zijn de gezondheidsrisico's nogal klein.

Heb ondertussen wat opzoekwerk gedaan en 500 IU zou 1 ml zijn en in een insulinespuit zou max 2,5 ml gaan. Kan ik dan 2500 IU in een insulinespuit trekken en dan dit steriel bewaren in frigo. Dan kan ik om de 2 dagen 500 IU inspuiten en kan ik de spuit in totaal 5 x gebruiken. Ik veronderstel dat ik dan wel elke keer een andere insuline naald er moet opdraaien voor het steriel te houden natuurlijk?
Je kan de verdeling helemaal zelf bepalen. Je van ook 500iu op 0,5ml klaar maken.
Bewaren doe je in ieder geval in de koelkast. Niet in de vriezer ivm de peptiden.

Dus die 500 IU is poeder HCG dat ik moet vermengen met gesteriliseerd water?
Hoeveel gesteriliseerd water moet ik gebruiken om met 500IU te vermengen?
Hoe ga je te werk om HCG te vermengen met gesteriliseerd water?
Kan ik al mijn insulinespuitjes in 1 keer klaarmaken voor gebruik en vervolgens ze bewaren in frigo?
Hoe krijg ik de HCG in de insulinespuit?

Pfff wat een gedoe allemaal die HCG en wetende dat er onderzoeken zijn die zeggen dat HCG overbodig is en uitstel is van executie als men off gaat. Ik wil HCG eens uittesten, maar als het te ingewikkeld wordt heb ik er geen zin meer in. Sta hier nergens op dit forum een degelijke uitleg van A tot B hoe men HCG poeder moet klaarmaken voor gebruik om te injecteren????

Dus die 500 IU is poeder HCG dat ik moet vermengen met gesteriliseerd water?
Hoeveel gesteriliseerd water moet ik gebruiken om met 500IU te vermengen?
Hoe ga je te werk om HCG te vermengen met gesteriliseerd water?
Kan ik al mijn insulinespuitjes in 1 keer klaarmaken voor gebruik en vervolgens ze bewaren in frigo?
Hoe krijg ik de HCG in de insulinespuit?

Pfff wat een gedoe allemaal die HCG en wetende dat er onderzoeken zijn die zeggen dat HCG overbodig is en uitstel is van executie als men off gaat. Ik wil HCG eens uittesten, maar als het te ingewikkeld wordt heb ik er geen zin meer in. Sta hier nergens op dit forum een degelijke uitleg van A tot B hoe men HCG poeder moet klaarmaken voor gebruik om te injecteren????
Er zijn een hoop topics die al je vragen beantwoorden. Ook over hoe te mengen. Vorige week nog aan bod gekomen in een ander topic.

Ingewikkeld? Dus voor een paar honderd euro aan aas je lichaam in spuiten is oke, maar een paar tientjes voor beter/sneller herstel wordt ingewikkeld?

Ik doe me best om me in te lezen en te zoeken achter hoe je HCG moet gebruiken en vind er wel wat van, maar is allemaal vrij onduidelijk verwoord! Als ik ampullen HCG koop met gesterliseerd water wil ik exact weten hoe ik dit moet vermengen en bewaren aangezien je dit extern in je lichaam inbrengt! Als ik ampullen koop van 5000 iu, maar ik heb maar 500 iu nodig dan stel ik mij de vraag als die ampul is afgebroken en er 500 iu heb uitgezogen met naald hoe ik de andere overgebleven 4500 iu steriel moet bewaren als die ampul open is? Moet ik dan onmiddellijk 9 spuiten van 500 iu klaarmaken en 8 spuiten in de frigo leggen en al 1 zetten? Ook het vermengen met gesterliseerd water stel ik me vragen bij! Hoeveel ml gesterliseerd water moet ik mengen met een ampul HCG van 5000 iu?? Allemaal vragen waar ik nergens duidelijk antwoord op vind! Het zou gemakkelijker zijn als men de ampul HCG gewoon zou kunnen openbreken en opzuigen met optreknaald om vervolgens er een injectienaald op te zetten en de injectie te zetten!

Dubbel post. Zie hier onder.

Laatst bewerkt:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/hoe-gebruik-je-hcg-in-een-kuur.390557/

https://forum.bodybuilding.nl/topics/humaan-choriongonadotrofine-hcg-werking-en-gebruik.341481/

Wat voor mij het makkelijkst werkt.

Benodigde:
HCG 5000iu
Bac water
1x 5 ml spuit met optrek naaldje
10x slin spuitjes

-Trek met de 5ml spuit 1ml bac water op, doe dat (langzaam) bij de vial met HCG poeder en laat dit even staan.
-Trek die 1ml bac water met HCG weer op in die spuit en trek er nog 4ml bac water bij. Laat dit even rusten.
-Verdeel de 5ml met HCG over de 10 slin spuitjes (10x0,5ml) en leg die in de koelkast om te bewaren.

Wat ook kan:

Benodigde:
HCG 5000iu
Vial met 5ml bac water
11x slin spuit

-Trek 1 van de 5ml bac water uit de vial en doe die bij de HCG poeder. Laat het even staan.
-Trek die 1ml weer op en doe die weer in de vial met overige 4ml bac water.
-Trek iedere keer dat je 500iu wilt zetten, 0,5ml in een slin spuitje.

Dus in totaal 5ml bacterieel water vermengen met 5000 iu HCG en vervolgens verdelen in verschillende insulinespuitjes en bewaren frigo?

Dus in totaal 5ml bacterieel water vermengen met 5000 iu HCG en vervolgens verdelen in verschillende insulinespuitjes en bewaren frigo?
Kan ook in 1ml en er dan 0,1ml per slin spuit van maken en dan een air lock maken. Maar dat vind ik persoonlijk onhandig daar het restant aan HCG in de spuit dan groter is dan wanneer je voor 0,5ml kiest. Maar dat is een persoonlijke voorkeur.
Bewaren in de koelkast.

Kan ook in 1ml en er dan 0,1ml per slin spuit van maken en dan een air lock maken. Maar dat vind ik persoonlijk onhandig daar het restant aan HCG in de spuit dan groter is dan wanneer je voor 0,5ml kiest.

Dus ik kan ook 5000 IU vermengen met 1 ml gedestilleerd water en dan die 1 ml verdelen in 9 insuline spuiten, dan heb ik ongeveer 0,1 ml (500 iu) per insuline spuit! klopt of begrijp ik dit verkeerd? Wat is een airlock?? Bedoel je de insulinespuitjes gewoon luchtledig verpakken en in frigo bewaren en hoe bewaar ik dit het beste en hoelang mag de HCG bewaart blijven in frigo?? Alvast bedankt!

t*ring.. Hoe vaak is er nu wel niet gezegd dat je hcg in de koelkast moet bewaren en niet in de vriezer? Volgens mij lees je ook gewoon de posts niet wat mensen hier zeggen..

Alles is inmiddels wel duidelijk uitgelegd lijkt mij. Lees de linkjes nog maar even.

Bac water, geen gedestilleerd water.

Ok alvast bedankt voor de uitleg!

In de koelkast ja, maar niet hoe je dit steriel moet bewaren!

Terug
Naar boven