AndroidHealthClinic

CRYSIS-what is OFFERED, What is GIVEN

Nice, dan moet mn nieuwe 8800 GT's SLI de game wel goed kunnen draaien straks, hoop ik :p
Nice. De beste videokaart(en) die je kunt kopen atm. De ultra/gts/gtx zijn zwaar overpriced imho. En niet te vergeten alweer een jaar oud, wat je ook merkt met een game als crysis. Helaas draai ik alleen op low met een 3800+(geen x2 :o)/1 gb/6800 ultra en dan nog een matige fps. Doe mij dan maar GoW, die speel ik nog met de meeste dingen op medium op 800x600 @ 4xAA. AA want het blijkt dat 1024x768 zwaarder is dan 800x600 met 4xAA. Met AA aan heb je niet zo last van het 'traptreden'-effect en het is 800x600 nog goed te doen.

Heb mijn Pc besteld.

Quad Core 2.66
2Gb ddr3 CL 4 800 opstartgeheugen
2x EVGA 8800Gt overclocked versie (dus de 700mhz versie) snelste GT die er is.
500GB Raptor HD...

en de rest blablabla... 24inch monitor met response tijd 2ms en contrast ratio van 1:3000

dat moet GVD lukken!!!

Heb mijn Pc besteld.

Quad Core 2.66
500GB Raptor HD...

en de rest blablabla... 24inch monitor met response tijd 2ms en contrast ratio van 1:3000

dat moet GVD lukken!!!

That's one hell of a sexy pc daar:D
Sli word nog niet benut in crysis btw;)
Leuke kaarten man die gt is snel ja!

En je monitor is focking chill, kheb zelf ook een 2ms monitor maar niet 24inch:o

Heb mijn Pc besteld.

Quad Core 2.66
500GB Raptor HD...

dat moet GVD lukken!!!

Welke monitor?

TN panelen leveren echt brakke kwaliteit, PVA wordt meteen zo duur :(

Heb mijn Pc besteld.

Quad Core 2.66
500GB Raptor HD...

dat moet GVD lukken!!!

Sinds wanneer is er een 500GB Raptor ???
Dacht dat die dingen er maar tot 150GB waren?!

Heb mijn Pc besteld.

Quad Core 2.66
500GB Raptor HD...

dat moet GVD lukken!!!

hoeveel kost dit bij elkaar? ik schaf over poosje ook nieuwe pc aan en wil er ook wel nieuwere games op kunnen spelen.

ja osrry had de offerte nog niet gekregen. 150 gig raptor ja. en 500 gig externe HD....

prijs was 1800 euro maar zon raptor HD kost al 320 euro dus kan je eraf halen enso.... en ik heb ddr3 opstartgeheugen, ddr2 doet het nu nogh goed alleen ik koop mijn pc gelijk voor 6 jr ofzo....

ik heb een nieuwe syncmaster van samsung 24inc.... de opvolger van de 22inc monitor of the year ding...

Het is een fraai spel maar Crytek heeft wederom aardig rommelig lopen coden. Farcry is door Ubisoft helemaal gerecode om op de oude Xbox te draaien, toen gaven ze aan dat enorm veel winst konden halen door de originele Crytekcode totaal te herzien.

Denk dat Farcry 2 beter gebruik maakt van resources en op een quadcore machine met een goede videokaart gewoon vloeiend draait op high. Wat ik tot nu toe heb gezien van Farcry 2 doet het niet onder voor Crysis en op sommige punten lijkt het dynamischer. Vind Crysis ondanks zijn physics toch nog vrij statisch aan doen.

Overigens bijna uitgespeeld, beetje kort spel eigenlijk. Maar dat is tegenwoordig standaard. Het spel begint veelbelovend met de sneaktaktieken maar wordt daarna mij iets teveel een hersenloze shooter. Echt veel puzzelwerk of sluipwerk is er niet meer bij als je een paar Noord-Koreaanse kampen hebt aangevallen.

Overigens bijna uitgespeeld, beetje kort spel eigenlijk. Maar dat is tegenwoordig standaard. Het spel begint veelbelovend met de sneaktaktieken maar wordt daarna mij iets teveel een hersenloze shooter. Echt veel puzzelwerk of sluipwerk is er niet meer bij als je een paar Noord-Koreaanse kampen hebt aangevallen.

Agree.

Op het moment dat je de berg ingaat is het een 13-in-een-dozijn FPS geworden. Wel met mooie graphics, maar toch. :)

Heb hem dus 3 dagen geleden uitgespeeld. Zit nu CoD4 te spelen. Ook mooie graphics maar de performance is stukken beter. :)

CoD4 de multiplayer is helemaal geweldig!

Na een paar uurtjes spelen vind ik Crysis gewoon keihard zuigen...
Beeld is mooi maar de gameplay vind ik nou niet echt top...

Gameplay is meer dan indrukwekkend, ik ken weinig sp shooters die zo leuk zijn.
Graphics zijn de beste op dit moment en dat zal ook een tijdje zo blijven.

Je kan natuurlijk gaan zeiken over codering enzo, maar dan zul je nooit de beste zijn.
Als je paden betreedt waar niemand geweest is zul je altijd bepaalde fouten maken, dat is nou het verschil tussen COD4 en Crysis.

Agree.

Vond de Nanosuite trouwens een hele leuke toevoeging. Als ik Crysis nog eens ga spelen ga ik wat meer doen met de Power mode, vijanden oppakken en weggooien dus. :)

Strength bedoel je, ik vond het jammer dat de vijanden niet langzaam doodgaan als je ze lang vasthoudt.

Ik gebruikte strength mode veel in vuurgevechten vanuit een grote afstand omdat je dan bijna geen recoil hebt.Verder is het ook handig om bv op daken van huisjes te springen en vanuit die positie je vijanden aan te vallen.

Maar ik ga in Februari de nieuwe topkaart van nVidia halen, daarmee zal ik denk ik alle opties op max kunnen zetten.

ik speel crysis op max alleen de A.A. kannik niet hoog zetten... hij staat op 2. ik heb hem nogh neit uitgespeeld, ik moet nu die grot in en de laatste geizelaars bevrijden en naar dat grote alien beest dinges... hij draait goed, alleen een Unreal Tournament 3 draait een stuk soepeler, en dat ligt niet aan de hoge kwaliteit waar ik hem op draai, met alles op low loopt crysis ook niet uber soepel... maar ligt aan het spel... vrder vinnik het wel een vet spel...

volgende keer moeten ze ook bullettime invoeren man... als je in een vuurgevecht speed doet dat alles bullettime word... "ik hou van bullettime"

Terug
Naar boven