AndroidHealthClinic

CRYSIS-what is OFFERED, What is GIVEN

idd enkel 36 74 en 150 (en de 150 heb je in 2 uitvoeringen)

ben er al op teruggekomen.. heb de 150... heb de pc thuis. de raptor maakt wel flink wat geluid...

crysis is wel een uber graphic spel.
maar die engine is te onstabiel gemaakt daardoor heeft die zo een zware computer nodig.
Btw zo designer games zijn tevens gemaakt om de hardware business nen boost te geven.

Natuurlijk gaan ze overdrijven vooraf met de graphics.
Kijk eens naar PS3 .. allemaal verouderde graphics voor launch games.
motorstorm zag er gelikt; maar éénmaal gelauncht leek het op platte diarree

Graphics intresseren me feitelijk niet; tis vooral de fun de je hebt aan een game.
iets wat nu nogal vergeten wordt

Crysis is een spel voor over een jaar of 5.
Betere pc's ( processors ) en grafische kaarten en dan zijn die ubersysteem eisen makkelijk te halen met een goeie framerate.
Maar een pc kopen voor alleen een spel, nee ik ben blij dat ik enkel nog game op mijn xbox360 en straks een mooie Imac met een mega groot scherm op mijn kamer heb staan.

crysis is wel een uber graphic spel.
maar die engine is te onstabiel gemaakt daardoor heeft die zo een zware computer nodig.
Btw zo designer games zijn tevens gemaakt om de hardware business nen boost te geven.

Natuurlijk gaan ze overdrijven vooraf met de graphics.
Kijk eens naar PS3 .. allemaal verouderde graphics voor launch games.
motorstorm zag er gelikt; maar éénmaal gelauncht leek het op platte diarree

Graphics intresseren me feitelijk niet; tis vooral de fun de je hebt aan een game.
iets wat nu nogal vergeten wordt

graphics zijn deels de factor voor goede fun in een game imo.
hoe echter het ljikt, hoe meer je het gevoel hebt dat je "er in "zit ...als je natuurlijk ook beetje goede randapp. hebt (dolby en groot scherm)

Terug
Naar boven