Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als onbijt neem ik in de cut 60 gram whey, half uur erna 50 gram havermout + 1 eetlepel olijfolie is dat een beetje goed? ik twijfel aan de whey of ik dat niet moet vervangen door een trager eiwit zoals kwark oid
Om je van een passend advies te kunnen voorzien, zijn nadere gegevens gewenst. Bijv: stats, doelstelling, wat voor training doe je, hoe ziet de rest van je voeding eruit etc...
Ik ben 19 jaar weeg 106kg met bf 16 % mijn doel is dan ook om dit omlaag te brengen ik eet nu rond 2700 calorieen per dag met kev ratio van 50-30-20 en refeed dagen 30-50-20 met 3200 calorieen 3 dagen low carb en 1 high carb day
waar ik vooral aan twijfel is de 60 gram whey aangezien ik bij veel mensen ook langzame eiwitten in het ontbijt zie
Whey zou ik doen in zowel bulk als cut, in de ochtend heb je snelwerkende eiwitten nodig omdat je in catabole fase zit (nachtrust). Dus zoiezo een snel werkend eiwit nemen als je opstaat, en dat is kwark dus niet. Wat je kunt doen is eerst een wheyshake nemen, en een half uur later bijv je ontbijt waarin wel tragere eiwitten zitten
hoi ik ben een beginneling ik train 4x per week ik weeg 85kg ik ben 1.90lang weet jij een goede voedingschema.
ik ben 36 jaar kan ik dan nog wel spier massa opbouwen ?