Fitness Seller

Cut ontmaagding

zevkan

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
Beste mensen,

Afgelopen maandag ben ik begonnen met de cut. Ik heb de stickies gelezen toen ik ben begonnen met cutten en heb mijn voedingsschema geprobeerd aan de hand van deze informatie te maken. Bulken gaat altijd prima (schema en ook het trainen zelf) alleen met de cut kan ik wellicht wat hulp gebruiken.

Mijn stats:
19 Jaar, 80,5 kilo, 176 cm lang en een BF% van 16.

Mijn vragen:
1 - Ik heb mijn dagelijkse behoefte uitgerekend en dit kwam neer op ongeveer 3000-3100 kcal per dag. Ik sport 4-5 dagen in de week en daarnaast loop of fiets ik overal naartoe. Nu kwam ik net een andere thread tegen (http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/bereken-mijn-energiebehoefte-34649/) - mijn energie verbruik in de rust zou uitkomen op ongeveer 1900. Als ik wil cutten zou 2500 ongeveer mooi zijn toch? Of moet ik toch iets lager gaan zitten? Ik heb namelijk nooit eigenlijk echt honger..

2 - Ik heb mijn schema voor de cut bijgevoegd. Graag zou ik hier wat feedback op ontvangen. Nu ik er zo zelf naar kijk eet ik eigenlijk bijna alleen maar kipfilet en brood :D..
*De maaltijden switch is nog wel eens om i.v.m verschillende tijden van sporten dus volgorde staat niet vast + ik eet voor het sporten altijd een stuk fruit. Bovendien eet ik voor het avondeten wat de pot schaft (vrijwel altijd gezond!)

3 - Ik doe ongeveer 2-3x per week cardio 20-30 min lang. Doen niet doen? Of is het prima?

Ik hoop dat ik het een beetje overzichtelijk heb kunnen maken.
Alvast bedankt :)!

*Edit: excel uploaden doet k*t (te groot ofzo) dus maar even zo :P.

Eiwit 35% (227,5gr) - Koolh. 45% (292,5gr) - Vet 20% (57,78gr)

Maaltijd 1:
1 Appel
50gr brinta
whey protein
melk (voor bij brinta)

Maaltijd 2:
2 volkoren brood met
6 plakjes kipfilet
2x ei (alleen eiwit)
banaan

Maaltijd 3:
2 volkoren brood met
6 plakjes kipfilet

Maaltijd 4:
Whey protein
6 plakjes kipfilet
amandelen

Maaltijd 5:
2 volkoren brood met
beiden pindakaas

Maaltijd 6:
avondeten wat de pot schaft

Maaltijd 7:
Kwark

Laatst bewerkt:
je kan het eigeel ook bij je ei eten, je hebt redelijk weinig vet in je schema staan.

Cardio helpt wel bij het cutten maar is niet per se nodig. Had wel goed resultaat toen ik 3x pw een half uur ging hardlopen.

2500 kcal gaat wel goed zijn als je onderhoud 3000 is. Misschien dat je op je cardio dagen nog wat extra kan eten wanneer je te snel afvalt.

Je eerste k*t ontmaagding dus.. Succes. Zorg dat je genoeg eiwitten hebt;)

Ook rekening houden met fietsen. Houdt dit een week bij en kijk hoeveel cal je verbrand, je wilt niet te veel verbranden i.c.m. tekort in voeding

Een magische tip broseph; meet je taille nuchter om je progressie te zien. Betere progressie meter dan je gewicht.

liever een k*tontmaagding dan een penis ontmaagding

Terug
Naar boven