TehBrian
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
Heren,
Heb van mijn instructeur een cut schema gekregen en ben benieuwd wat jullie ervan vinden? Hierbij doe ik 3x per week FB en Cardio 3x 45 min.
07.30 melk met brinta
09.00 2 bruine boterhammen met Kipfilet
10.00 uur bakje kwark met fruit (kiwi)
12.00 Maaltijd (we hebben een chefkok op ons werk en woon op mezelf dus is makkelijk en mocht van hem in de cut)
14.30 2 bruine boterhammen met Kipfilet
17.30 1 gebakken kipfilet met sla, komkommer, ui. (heb ik zelf verzonnen want 3x boterhammen komt me de strot uit)
20.00 handvol noten (ongezouten, meestal cashew)
22.30 bak kwark met fruit (kiwi).
heb al veel erover gelezen hier op dit forum maar toch is wat feedback op je eigen schema altijd fijn!
Alvast bedankt!
Brian
Heb van mijn instructeur een cut schema gekregen en ben benieuwd wat jullie ervan vinden? Hierbij doe ik 3x per week FB en Cardio 3x 45 min.
07.30 melk met brinta
09.00 2 bruine boterhammen met Kipfilet
10.00 uur bakje kwark met fruit (kiwi)
12.00 Maaltijd (we hebben een chefkok op ons werk en woon op mezelf dus is makkelijk en mocht van hem in de cut)
14.30 2 bruine boterhammen met Kipfilet
17.30 1 gebakken kipfilet met sla, komkommer, ui. (heb ik zelf verzonnen want 3x boterhammen komt me de strot uit)
20.00 handvol noten (ongezouten, meestal cashew)
22.30 bak kwark met fruit (kiwi).
heb al veel erover gelezen hier op dit forum maar toch is wat feedback op je eigen schema altijd fijn!
Alvast bedankt!
Brian

zal eens een excelletje maken met daarin de exacte voedingswaarden en hoeveelheden e.d.