AndroidHealthClinic

Cut schema

TehBrian

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Heren,

Heb van mijn instructeur een cut schema gekregen en ben benieuwd wat jullie ervan vinden? Hierbij doe ik 3x per week FB en Cardio 3x 45 min.

07.30 melk met brinta

09.00 2 bruine boterhammen met Kipfilet

10.00 uur bakje kwark met fruit (kiwi)

12.00 Maaltijd (we hebben een chefkok op ons werk en woon op mezelf dus is makkelijk en mocht van hem in de cut)

14.30 2 bruine boterhammen met Kipfilet

17.30 1 gebakken kipfilet met sla, komkommer, ui. (heb ik zelf verzonnen want 3x boterhammen komt me de strot uit)

20.00 handvol noten (ongezouten, meestal cashew)

22.30 bak kwark met fruit (kiwi).

heb al veel erover gelezen hier op dit forum maar toch is wat feedback op je eigen schema altijd fijn!

Alvast bedankt!

Brian

Ziet er goed uit hoor. Kan natuurlijk niet zoveel zeggen over je inname qua hoeveelheid, wat je onderhoud is, nodig hebt e.d. heb je niet gepost. Om 's morgens snel je eiwitten binnen te krijgen zou je kunnen starten met een whey-shake vlak nadat je wakker wordt. En die kwark wel mager he ;)
Oja dat fruit om 22:30 kan je beter naar de ochtend verplaatsen: je hebt niets aan die koolhydraten op dat tijdstip. 500g kwark is prima.

inderdaad, eet die kiwi bij je ontbijt
bereken de kcal eens, je schema ziet er goed uit trouwens

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik weet dat het beter is om fruit niet meer savonds te eten maar anders krijg ik die inderdaad magere kwark echt niet weg! met fruit erin kan ik nog beetje op nasabbelen zeg maar zodat niet die kwark nasmaak nog in me mond krijg!

Maar goed om te horen dat het een goed schema is:) zal eens een excelletje maken met daarin de exacte voedingswaarden en hoeveelheden e.d.

Thanks alvast! :cool:

Ja ik weet dat het beter is om fruit niet meer savonds te eten maar anders krijg ik die inderdaad magere kwark echt niet weg! met fruit erin kan ik nog beetje op nasabbelen zeg maar zodat niet die kwark nasmaak nog in me mond krijg!

Maar goed om te horen dat het een goed schema is:) zal eens een excelletje maken met daarin de exacte voedingswaarden en hoeveelheden e.d.

Thanks alvast! :cool:

Probeer er dan wat kaneel of zoetstof doorheen te doen ;)
Ben benieuwd naar je complete schema e.d.

Nou bijgaand voedingsschema met de waardes erin. Heb het op me werk gemaakt dus heb het niet super op me gemakje kunnen doen.

Heb me deze week weer laten meten:

1ste meeting:
1m84
91.6Kg
18.3% BF

2de meeting na ongeveer 2,5 week:
1m84
88.3Kg
15.5% BF

3 meting 1 week na 2de meeting:
1m84
88.9
15.5%BF

Gemeten met 4 punts huidplooimeting

Zoals je ziet ben ik zelfs aangekomen en naar mijn mening gaat het niet echt hard meer. Enige suggesties?

Alvast bedank!!

Bijlagen

3% af na 2.5 week, respect
hoeveel onder onderhoud at je daar?

edit; hoeveel is je bmr en onderhoud trouwens, gewoon uit interese

Laatst bewerkt:
Nou ik wil een wat uitgebreidere Excel maken zoals bijlage. Heb ik gewoon van iemand overgenomen hier en dan mijn eigen gegevens op invullen maar nu kan ik bij de maaltijden niet verder naar boven dan de G dus kan niet verder naar boven scrollen want zit ik boven op het eind van me scherm...
Iemand enig idee hoe ik dit wel geheel van A tot Z de voeding kan kiezen?

Mvgr,
Brian

Bijlagen

Nou bijgaand voedingsschema met de waardes erin. Heb het op me werk gemaakt dus heb het niet super op me gemakje kunnen doen.

Heb me deze week weer laten meten:

1ste meeting:
1m84
91.6Kg
18.3% BF

2de meeting na ongeveer 2,5 week:
1m84
88.3Kg
15.5% BF

3 meting 1 week na 2de meeting:
1m84
88.9
15.5%BF

Gemeten met 4 punts huidplooimeting

Zoals je ziet ben ik zelfs aangekomen en naar mijn mening gaat het niet echt hard meer. Enige suggesties?

Alvast bedank!!

Je bent vooruitgegaan hoor: aangekomen in vetvrije massa want je vetpercentage is hetzelfde gebleven :) 1 week is vrij kort ook vind ik.. kijk het gewoon nog even aan. Als je langer dan een maand op hetzelfde % blijft zou ik pas wat gaan veranderen.

Terug
Naar boven