AndroidHealthClinic

Cut-schematje

• Topic Starter Topic Starter
In de spiegel zie je niet zoveel verschil of met je vetpercentage opmeten en jezelf wegen? en wat is je vetpercentage trouwens?

In de spiegel zie ik weinig tot geen verschil.
Mijn verpercentage is rond de 16 a 17 %
Misschien moet ik hoe raar het ook klinkt wat meer calorien (spaarstand tegen gaan) eten, want ik doe toch vrij veel cardio: meer dan 1 uur per dag + 4 dagen in de week krachttraining

ik zou die magere melk vervangen door water, dan 1*500gram kwark eruit gooien dit is teveel van het goede vind ik, wel betere goede vetten zoals zalm tonijn en nootjes enz...
veel succes en het is normaal dat je nog niet veel ziet na 3 weken, je zal nog geen 5% verloren hebben op 3 weken :)

Dude je hebt volgens mij in je 1500 nog wat kcals je avondmaaltijd niet meegeteld hoor. Kun je rustig over de 2000 komen dus.

Correct me if I'm wrong. Kwark is prima je hoeft het echt niet van shakes te hebben tijdens de cut en idd als je de avond ervoor gewoon een bakje klaar maakt met kip en rijst dan is het beter als 2x500 ml kwark. Kwark voor de avond houden.

ik mis in de training biceps, buik, onderamen en ik weet niet of je met benen alleen je bovenbenen bedoelt anders mis je ook nog je kuiten

als het op een gegeven moment niet meer opschiet kun je melk en je brood weglaten
als fruitvervanger kun je wat siroop bij je kwark doen ik at voor de zomer 2 bakken kwark per dag en ging super met droogtraine !!!

ik mis in de training biceps, buik, onderamen en ik weet niet of je met benen alleen je bovenbenen bedoelt anders mis je ook nog je kuiten

als het op een gegeven moment niet meer opschiet kun je melk en je brood weglaten
als fruitvervanger kun je wat siroop bij je kwark doen ik at voor de zomer 2 bakken kwark per dag en ging super met droogtraine !!!

Biceps en triceps ontwikkelen zich nog goed door gewoon zware compounds te doen. Onderarmen pak ik soms de woensdag, wanneer ik normaal alleen cardio doe, want ook die pak ik genoeg mee op de andere dagen in gewone oefeningen. Buik pak ik zo goed als nooit, ik haat die oefeningen. Ook denk ik dat ze niet zo belangrijk zijn, of heb ik het verkeerd? En bij benen pak ik de kuiten mee;)

Nieuw eetschema:

09.00u: 40 gr Havermout ( 142.4 Kcal 4.4 E 24 K 3.2 V )
100 ml Magere Melk (33 Kcal 3.2 E 4.9 K 0.1 V)
2 Eieren ( 164 Kcal 14 E 0 K 12 V )
1 Ei-wit ( 16 Kcal 4 E 0 K 0V )
Groene Appel ( 60 Kcal 1 E 14 K 0 V )

 415.4 Kcal 26.6 E 42.9 K 15.3 V

12.00u: 180 gr Zalm (392.4 Kcal 45.4 E 0 K 23.2 V)
Bord groente

 392.4 Kcal 45.4 E 0 K 23.2 V

15.00u: 56 gr brood: 2 stuks ( 116.5 Kcal 3.2 E 22.4 K 1.6 V )
90 gr kipfilet: 6 stuks ( 100 Kcal 19 E 0 K 2.7 V)
Groot bord groente

 216.5 Kcal 22.2 E 22.4 K 4.3 V

18.00u: wat de pot schaft (beetje rijst + stuk vlees (kip) + veel groente)

21.00u: 155 gr Tonijn ( 192 Kcal 44.6 E 0.1 K 0.1 V )
2 Ei-witten ( 32 Kcal 8 E 0 K 0 V )

 224 Kcal 52.6 E 0.1 K 0.1 V

24.00u: 500 gr Kwark (305 Kcal 56 E 18 K 4 V)
Met beetje fruit ( 40 Kcal 0 E 2 K 0 V)

 345 Kcal 56 E 20 K 4 V

Totaal (zonder maaltijd van 18.00u): 1593.3 Kcal 192.8 E 85.4 K 46.9 V

Is dit beter ? De kwark laat ik vallen en in de plaats komt zalm. Meer vetten, minder carbs. Ik heb de maaltijd om 12.00 en 15.00 u verwisseld, omdat ik altijd na mijn maaltijd van 15.00u ging gaan trainen, en met alleen maar kwark binnen, ging het veel moeilijker.

Ik zou niet je kwark laate vallen voor je slapen. ALs je slaapt verbrand je ook calorieen. En je spieren krijg rust.

de kwark voor het slapengaan zonder fruit eten, fruit is een rechtstreekse bron van KH en dus 's nachts worden deze omgezet in vetten.

Moet ik groenten ook meetellen bij de Kcal, want ik eet er heel wat van weg op een dag.

Als ik jou was, een tip! Zou ik eerst even lekker tijdje gaan bulken, flink massa aan winnen en dan pas gaan cutten, als jij 78 weegt met vetpercentage van 17% blijft er weinig van je over na de cut.

Als ik jou was, een tip! Zou ik eerst even lekker tijdje gaan bulken, flink massa aan winnen en dan pas gaan cutten, als jij 78 weegt met vetpercentage van 17% blijft er weinig van je over na de cut.

Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat ik tot 6 procent ofzo ga. Ik wil gewoon een vetpercentage van om en bij de 12 procent hebben, en dan ga ik cleanbulken. Nu voel ik me niet goed in mijn vel met dit hoge percentage.

jij doet me denken aan mij, 80kilo bij 19.4%, idd eerst cutten voor het zelfvertrouwen, dan gaat het bulken eens zo goed.

Mag ik mijn mening nog geven? Ik was eerst 115 kilo, 28% vet, ben gaan trainen en in een jaar tijd weeg ik nu al 91 kilo met 16% vet.

Me broer daarin tegen, had een gewicht van 68 kilo en 8% vet, en die trainde, werd droger maar kreeg bijna geen massa, nu is hij gaan eten(bulken) zit op de 84 kilo met vetpercentage van 12%.

Hij groeit! Omdat hij verschrikkelijk veel eet en bulkt, ik ben groot geworden omdat ik ontzettend groot en dik was!

Mijn tip:

Bulk eerst, flink massa bouwen, het maakt niet uit al zit je niet goed in je vel, je maakt flink massa en teert op je reserves. Je percentage gaat dan naar beneden, en dan na een tijdje gaan cutten en flink droog worden.

Wat zou ik nog uit mijn schema kunnen halen, want door de groenten mee te tellen kom ik aan een veel te hoog aantal calorien... :(

Terug
Naar boven