Fitness Seller

Cut

tristanr

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Hallo,

Mijn naam is Tristan, 21 jaar oud en ik ben sinds anderhalf jaar weer fanatiek aan het sporten. Ik ben van 73 naar 88kg gegaan. Nu ben ik op een punt dat ik graag weer wat droger wil worden, en heb daarom een voedingsschema gemaakt. Omdat het nooit kwaad kan de mening van anderen te horen, post ik hem in de bijlage.

Graag jullie kritische mening :)

Gr. Tristan

CUT.jpg

Iets te veel eiwit en te weinig vet.
Die animo tabs zijn in mijn ogen niet nodig en het zijn er ook veel.
Die dextrose zou ik ook achterwege laten in de cut. Liever meer complexe carbs voor je training zodat je spieren daar wat aan hebben NA je training.

Je hebt nu 9%bf? dat is toch al heel droog als je 15kg bent gestegen.
als je echt 9% bent dan zou ik gewoon door bulken toch?

• Topic Starter Topic Starter
thnx voor je reactie. Goed idee om voor de training extra carbs te nemen, met alleen whey hou ik het niet zo lang vol. Ga proberen om voor de training 30gr oats nemen en na het trainen 30gr dextrose.

Wat de vetten betreft;
ervan uit gaand dat mijn behoefte 2845kcal is ( berekend via Harris-Benedict) komt dit neer op een behoefte van 2845 x 0,2 = 569kcal aan vetten.

1gr vet is ongeveer 9kcal; 569 / 9 = 63gr vetten, zit dus nog vrij hoog..

Hallo,

Mijn naam is Tristan, 21 jaar oud en ik ben sinds anderhalf jaar weer fanatiek aan het sporten. Ik ben van 73 naar 88kg gegaan. Nu ben ik op een punt dat ik graag weer wat droger wil worden, en heb daarom een voedingsschema gemaakt. Omdat het nooit kwaad kan de mening van anderen te horen, post ik hem in de bijlage.

Graag jullie kritische mening :)

Gr. Tristan

Je bent 15 kg gestegen en nog 9 % bf? Keep bulking bro..

Iets te veel eiwit en te weinig vet.
Die animo tabs zijn in mijn ogen niet nodig en het zijn er ook veel.
Die dextrose zou ik ook achterwege laten in de cut. Liever meer complexe carbs voor je training zodat je spieren daar wat aan hebben NA je training.

Je hebt nu 9%bf? dat is toch al heel droog als je 15kg bent gestegen.
als je echt 9% bent dan zou ik gewoon door bulken toch?

Na je training heb je juist snelle carbs nodig en geen complexe.

Je bent 15 kg gestegen en nog 9 % bf? Keep bulking bro..

Vorige zomer gezakt tot 6 a 7%. Toen wel veel spiermassa verloren. Toen vanaf aug tot dec flink gebulkt, denk dat vet % rond de 12 zat. Toen KH weer naar beneden gehaald en gezakt tot 9. Desondanks flink door kunnen trainen en steeds progressie kunnen boeken.

Vet is destijds vooral op mn buik gaan zitten, vandaar dat ik het weer wat wil dalen in %.
Ben van plan dit 4 weken vol te houden en dan even te kijken hoeveel ik gezakt ben. In combi met huidige training + extra cardio moet het te realiseren zijn om dat binnen 4 weken weg te krijgen :)

Naar 6 a 7 % in 4 weken is mogelijk maar vind het nog steeds erg snel.

Ik wens je succes!

Mocht het niet lukken dan ga ik nog 4 weken door met minder KH.

Heb trouwens die aminotabs om spierverlies te voorkomen. Zijn ze overbodig in dit geval of?

Ik zelf vind een cut in 4 weken niks, naar mijn mening verlies je dan aardig wat kracht omdat je veel te laag in kcals zit. Persoonlijk pak ik liever 200/300 onder-onderhoud en verleng de cut.

Terug
Naar boven