MuscleMeat

Cutlog

Ik heb een bankje en leg attachemend van BodyCraft. Deze is gammel. Is de attachement van ATX ook gammel?

Denk dat de meeste attachements over het algemeen gammel zijn, kan nooit zo solide zijn als een echt apparaat ofcourse.
Ook wel benieuwd naar.

• Topic Starter Topic Starter
Werk alleen in het weekend , 8 - 10 uurtjes per week :trollface:
Dan nog, studentenjobje dus 12 EUR per uur, 100-120 euro per dag. Na een weekend of 2 weekenden heb je het toch al?
Maarja Nederland kennende, die laten studenten werken voor 5 EUR per uur.

Edit: 8-10 uur per week maar, nvm. Doe dat eens per dag. Ben je er vlugger van af

Laatst bewerkt:
Ik heb een bankje en leg attachemend van BodyCraft. Deze is gammel. Is de attachement van ATX ook gammel?

Denk dat de meeste attachements over het algemeen gammel zijn, kan nooit zo solide zijn als een echt apparaat ofcourse.

Sorry voor de late reactie...beetje druk hier ...
Ik ben wellicht niet duidelijk geweest. Meeste legextension en legcurl attachements zijn ruk....Hoe die van ATX is weet ik niet. Waar ik op doelde was de stand alone ( https://www.fitness-seller.nl/atx-leg-extension-leg-curl/ ). Ik heb deze zelf staan, maar net de versie ervoor. Volgens mij exact hetzelfde apparaat maar dan met Barbarian name tags erop. Fijn apparaat, oerdegelijk en zwaar. Enige minpunt is in de legcurl oefening de spanning helemaal bovenin verdwijnt. ....Dit los je op door een band extra vast te maken.

15-1-2021: Pull
89,0kg / Medium day: 3900 kcal

V-bar pulldown x 12
BB row: 110kg x 7 - 100kg x 9
T-bar row: 77,5kg x 8 - 65kg x 11 + 6 rest-pause
Meadows row x 10 , x 13
1-arm pulldown x 11 , x 14
Rope pullover x 13 + 8 rest-pause
BW + 10kg deadhang

DB rear delt x 13 , x 13 , drop met elastiek

1-arm hammer curl x 8 , x 12 , x 11 + 5 rest-pause
Incline DB curl x 11 , x 11 , x 10 , drop

Seated calf raise x 11 , x 13 , x 12 + 6 rest-pause
Calf stretch

Morgen off.

:wave2:

17-1-2021: Push
88,4kg / High day: 4300 kcal

Met het re-racken na mijn 1e werkset flat BB verrekte ik iets in mijn linker trap, had hier behoorlijk last van. Wel kunnen doortrainen (mede dankzij massagegun) maar focus was ver te zoeken helaas.

1-arm DB lateral: 13kg x 11 - 11,5kg x 13

Flat BB: 100kg x 5 - 90kg x 8 + forced negative
Seated DB shoulder: 31,5kg x 7 - 29kg x 8

Low incline BB: 77,5kg x 7 - 66kg x 10 + 4 rest-pause
Flat DB: 33kg x 9 - 29kg x 10
Incline DB fly x 13 + 6 rest-pause

DC chest stretch

Rope pushdown x 9 , x 11 , x 10 + 5 rest-pause
Rope overhead extension x 11 , x 15 , x 13 + drop x 2
Tricep stretch vergeten ...

Standin DB lateral x 12 , x 14 + 8-restpause
Nog heel wat partials voor pump/burn

Standing cable crunch x 12 , x 11

Wel progressie in log maar niet de beste sessie. Morgen waarschijnlijk pull (tenzij mn leg ext/curl binnenkomt, dan switch ik naar legs).

Atm zijn de rotaties gewoon hetzelfde, dus 2x pw dezelfde training. Somehow wil ik dezelfde movements 2x pw doen, voel me daar beter bij
Ben je daar niet snel op uitgeblust mbt progressie? Op 2 weken tijd dus 4 momenten waar je beter moet doen dan de vorige?

Ben je daar niet snel op uitgeblust mbt progressie? Op 2 weken tijd dus 4 momenten waar je beter moet doen dan de vorige?

Dat valt wel mee als je met microloading werkt

edit @mucci

kom nu ook wel op een punt dat ik weet dat ik niet elke set/oefening elke keer ga/kan progressen. Uiteraard is dat het doel, maar zolang vorm/contracties on point blijven en ik niet 2 trainingen achter elkaar niks verbeter, maak ik me geen zorgen.

Laatst bewerkt:
Kwam door de beenpic hier terecht, had ook niet door wie je was :p
Volg ook weer :)

• Haha
Waarderingen: TT&A
Vandaag extra rustdagje inlassen want zowel de verrekte trap als heup/onderrug voelen verrot aan :( push gister gedaan en pull/legs zit er dus niet in vandaag

19-1-2021: Pull
88,7kg / medium day: 3900 kcal

V-bar pulldow x 12
RDL: 170kg x 5 - 150kg x 7
T-bar row: 75kg x 8 - 65kg x 12 + 6 rest-pause
Meadows row x 10 , x 13
1-arm pulldown x 11 , x 15
Rope pullover x 14 + 8 rest-pause
Deadhang BW + 10kg

BB shrugs; 147,5kg x 11 + 6 rest-pause
DB reae delt x 14 , x 13 , drop elastiek

EZ-bar curl staand tegen muur x 11 , x 9 + 4 rest-pause
Incline DB curl x 11 , x 11 , x 10 , drop
Bicep stretch

Seated calf raise x 13 , x 13 , x 12 + 6 rest-pause
Calf stretch

Fijn om weer pijnvrij te kunnen trainen (afkloppen).

CFC36456-065E-4043-AF4B-4B54F8FD3536.jpeg
B32A05ED-BA59-49C0-95E8-41FF93105F76.jpeg
BA0E859D-385C-4C19-BA02-B1C9960B8F50.jpeg
Note: foto’s zijn onscherp

Ga nog wel een minicut doen van 4-6 weken aangezien ik wilde bulken tot eind mei ofzo, maar moet niet teveel meer aankomen vind ik zelf. 92+kg is echt te voor mij. Massa zit wel prima denk ik

Geen idee waar je focus vooral op ligt, maar ik zou rug breedte & borst wat meer aandacht geven. En sexy benen
En wtf die rdls, sick

Geen idee waar je focus vooral op ligt, maar ik zou rug breedte & borst wat meer aandacht geven. En sexy benen
En wtf die rdls, sick

Inderdaad zijn chest en back width mijn zwakkere punten (triceps ook vind ik). Is ook mijn doel geweest post contest. Ik zie al wel verbetering in mn progressiefoto’s dus gewoon doorgaan

Inderdaad zijn chest en back width mijn zwakkere punten (triceps ook vind ik). Is ook mijn doel geweest post contest. Ik zie al wel verbetering in mn progressiefoto’s dus gewoon doorgaan
Wat eet je als ontbijt op low kcal dagen?

Kastnation

• Like
Waarderingen: TT&A
Op off-dagen is ontbijt:

3 hele eieren in 5g kokosolie
60g champignons
60g haver
20g whey
70g frambozen
Groene thee

vanwaar de vraag ;)
Omdat ik m'n ontbijt wat wil veranderen :p Snap niet hoe je champignons in de ochtend naar binnen krijgt tho, gadverdamme.

Terug
Naar boven