TT&A
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.482
gearVanwaar heb je eigenlijk jouw vorige profiel verwijderd en een nieuwe aangemaakt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gearVanwaar heb je eigenlijk jouw vorige profiel verwijderd en een nieuwe aangemaakt?
Zit die spuit er al in of wa?
Kijk maar bij mn leeftijd op mn profiel

Nee toen de gyms weer dichtgingen besloten uit te stellen tot next bulk

Kijk maar bij mn leeftijd op mn profiel

Niet zwaar genoegWaarom doe je geen standing calf raises op een verhoging met een db in je hand?
Hoeveel kg pak je standing calf raises? Je kan single leg calf raises doen met een belt. De gewichten aan de belt bevestigen.
Kan je dan niet one legged calf raises doen?
Hoeveel kg pak je standing calf raises? Je kan single leg calf raises doen met een belt. De gewichten aan de belt bevestigen.
Dat is precies wat ik nu doeGa zitten, leg de barbell op je benen/dicht bij knieen en doe zo seated calfraises?
Kan je trouwens niet gewoon plates op je benen leggen ipv een barbell? Zo deed ik het namelijk ook altijd en dat is een stuk groter oppervlak waarover het gewicht verdeeld is
Het is wel een beetje sjouwen met die gewichten steeds want je moet ze er 1 voor 1 op en af doen, maar ikzelf vind dat prima te doen
Leg een kussentje erop ofzo?
Of een pussypad kopen?Heb ik, zelfs met handdoek en wrist wraps eromLeg een kussentje erop ofzo?Of een pussypad kopen?