- Waardering
- 4.424
In de bijlage mijn cutschema op 3100 calorieen. Ga voor de eerste keer cutten dus ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja gekookt is dat, neem aan dat niemand ongekookt eet? Zowiezo wordt ongekookt slechter opgenomen als gekookt. Zelfde als havermout.
Ja me vetten zijn die maaltijd idd wat hoger, maar heb die extra na de training zoveel mogelijk weggelaten zodat alles wat sneller wordt opgenomen, vetten vertragen dat anders toch een beetje.ziet er inderdaad goed schema uit alleen zou ik om 15.15 iets meer kh en minder vet nemen zodat de verdeling beter is en om 20u minder kh. misschien de rijst van 20u naar 15.15 verschuiven en de pindakaas naar 20u. dan heb je de meeste kh in de loop v d dag en heb je bij elke maaltijd 10 à 15gr vet.
Haha thnxPrima schema.. ik zeg: doen!
Maak meteen maar een stickie van dit schema voor al die beginners die niet weten hoe een schema eruit hoort te zien.

Waaruit concludeer je dat het "slechter word opgenomen" als je het droog eet.
Je kan beter je rijst van te voren afwegen bijv 100gr en daarna koken. Tenzij je dus meerdere porties gaat maken...
Valt natuurlijk te zien welke whey ..
Je kan ook opteren voor EAS/PeptoPro.

EAS, PeptoPro, BCAAs en dergelijke vallen bij mij niet meer in de categorie whey eigenlijk.. denk ik... toch?
![]()
.Ik zou je shake deels voor je training nemen. Whey word namelijk pas na een uur opgenomen, en piekt na twee uur. Als je het dus na je training neemt zit je lichaam minimaal een uur zonder eiwitten.... ik zou het deels ervoor nemen, en deels na je krachttraining, zo hou je je 'eiwitpijl' hoog. Na je cardio kan je dan gewoon lekker aan je maaltijd.
Maar eet een uur voor de krachttraining nog 170 gram vis, en vis wordt toch ook redelijk langzaam opgenomen? Maar ondanks dat toch een halve eiwitshake voor de krachttraining, en een halve eiwitshake na de krachttraining, dan 40 min carido en kort daarna de warme maaltijd?
Misschien is het beter om dan na de krachttraining BCAA's te nemen ipv een eiwitshake? Hoe denken jullie daarover

Misschien is het beter om dan na de krachttraining BCAA's te nemen ipv een eiwitshake? Hoe denken jullie daarover
Dat sowieso. Ik zou dan kiezen voor:
PeptoPro of whey hydrolisaat kan natuurlijk ook, maar die zijn vrij prijzig terwijl bovenstaande producten qua werking net zo goed zijn![]()
Nog een paar vraagjes jongens..
Als ik de aminozuren neem ipv de eiwittenshake, heb ik ongeveer 25 gram eiwitten minder omdat de eiwittenshake dan weg is, wordt dit dan vervangen door de aminozuren of moet ik nu op een andere manier weer 25 gram extra eiwitten toevoegen?
Grtzz