Fitness Seller

Cutschema

Bezoekers in dit topic

donjoris

Novice
Lid geworden
2 feb 2012
Berichten
8
Waardering
0
Hallo mensen,

Ik ben sinds anderhalf jaar flink actief in de sportschool. Ben begonnen met serieus overgewicht 116kilo's op de 1.75. Maar ben nu begonnen met de laatste lootjes. Mijn uiteindelijke doel is 70kg met behoud van de huidige spier"massa". Zit nu nog net boven de 80. Alleen gedurende de laatste maanden blijf ik steken op, onder en net boven de 80. Dit is mij een beetje gaan irriteren daarom ben ik nu hier beland voor wijze raad.

Ik sport 2 dagen aaneen, met daarna een dag rust. Dit komt neer op 4 tot 5 dagen in de week sportscholen.

Dag1:
10 min warmup op de crosstrainer
Borst, biceps, buik, benen
30 min crosstrainen

Dag2:
10 min warmup op de crosstrainer
Rug, triceps, schouders, kuiten
30 min crosstrainen

Dit herhaal ik dan meerdere keren per week, een hele training duurt net iets onder de anderhalf uur.
Ik heb mijn voedingsschema toegevoegd in de bijlage. Mijn calorie behoeften is 2900(onderhoud) om te cutten zit ik nu dus ongeveer op de 2400.

Wat gaat hier fout? Meer sporten of minder eten.

Bij voorbaat dank
 

Bijlagen

  • voedingsschema.xls
    336,5 KB · Weergaven: 29
je eet zelfs te weinig..
in jouw voedingsschema kom je op 2100kcal terwijl je aangeeft dat je op 2400 moet zitten
als jij je strikt houd aan je voedingsschema en 4x per week sport en cardio doet moet je wel afvallen..
verder misschien een optie om te stoppen met creatine vaak houd je hier door water vast
houd ook in je hoofd omdat je hard trained dat je in spiermassa aankomt

kijk dus of je vet percentage verandert en kijk niet zo zeer naar je gewicht..
verder weet ik het ook niet
 
Back
Naar boven