XXL Nutrition

cutten; honger!

Raphey

Cool Novice
Waardering
0
Mensen,

Ik ben aan het cutten, maar heb Altijd honger. als ik net 2 tostis op het, kan ik na een half uur weer beginnen.
Ben erachter gekomen dat door water te drinken ik dat gevoel kan minderen, maar het gevolg hiervan is dat ik naar school 4 liter water moet meenemen, constant moet drinken, en elk uur flink naar de wc moet..

Weet iemand hier iets op??

Gr

Mensen,

Ik ben aan het cutten, maar heb Altijd honger. als ik net 2 tostis op het, kan ik na een half uur weer beginnen.
Ben erachter gekomen dat door water te drinken ik dat gevoel kan minderen, maar het gevolg hiervan is dat ik naar school 4 liter water moet meenemen, constant moet drinken, en elk uur flink naar de wc moet..

Weet iemand hier iets op??

Gr

Lintworm laten verwijderen :D

Tosti's lijken me ook niet het perfecte cut voer. :) Daar zou ik ook gauw honger van krijgen.
Hoe ziet je voedingsschema er verder uit?

• Topic Starter Topic Starter
Dat was maar een voorbeeld, eet geen tosti :) amper ;)

's ochtends een wheyshake van 23 gram en 125 ml melk
300ml melk 50 gram brinta
school een smoothie van fruit, verschilt. ong 3 appels 3 peren 2 kiwis een banaan, soms wat sinasappelen. 200g gerookte kip
avond een omlet van 5 eiwitten en een eigeel, 50 gram gerookte zalm en wat kaas
later op de avond 500 gram magere kwark met 4 stukken fruit, vaak 1 appel, peer, kiwi, banaan

Dat was maar een voorbeeld, eet geen tosti :) amper ;)

's ochtends een wheyshake van 23 gram en 125 ml melk
300ml melk 50 gram brinta
school een smoothie van fruit, verschilt. ong 3 appels 3 peren 2 kiwis een banaan, soms wat sinasappelen. 200g gerookte kip
avond een omlet van 5 eiwitten en een eigeel, 50 gram gerookte zalm en wat kaas
later op de avond 500 gram magere kwark met 4 stukken fruit, vaak 1 appel, peer, kiwi, banaan

Je eet te weinig, Je eet te veel Fruit. Je zult of juist aankomen door noodstand van het lichaam, of erg veel spier verliezen.

echt wel:P iets tegen gerookte kip?

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

Je eet te weinig, Je eet te veel Fruit. Je zult of juist aankomen of erg veel spier verliezen.

Ik krijg hiermee 2000kcal per dag binnen, met een goede verhouding E/K/V

die 2000kcal of die verhoudingen?

als het de eerste maand is kan het best zo zijn, gaat na ongeveer 1,5 maand weg (mijn broer zit momenteel ook in de cutperiode)

jou oplossing is om anderhalve maand honger te lijden?

die 2000kcal of die verhoudingen?

Jij eet veel fruit. Je moet wel iets meer vezels binnen krijgen.

Je zou het voedsel beter kunnen variëren.

Heb jij echt maar 2000 nodig? Jij sport toch ook wel erbij? DAn heb je waarschijnlijk meer nodig.

Doe je stats is erbij. En je BMR etc.

Ik denk als je wat vaster voedsel eet je minder honger hebt

oke,

ben 1'91
weeg 88 kilogram
weegschaal(!!) geeft 23% aan
fiets per dag 2 uur naar school
2 x 1.5 uur hockeytraining en 1 wedstrijd

Het fietsen gebruik ik als mijn cardio, samen met hockey

je doet niks aan krachtraining?

Voeg inderdaad iets van brood toe ofzo!

niet niks, meer niet heel erg veel.

Train op maandag woensdag en vrijdag.

Dan vooral bovenlichaam.
Ik train thuis, geen tijd voor de gym, en geen geld (A)

K weet dat t helpt bij m'n metabolisme,

oke,

ben 1'91
weeg 88 kilogram
weegschaal(!!) geeft 23% aan
fiets per dag 2 uur naar school
2 x 1.5 uur hockeytraining en 1 wedstrijd

Het fietsen gebruik ik als mijn cardio, samen met hockey

De weegschalen moet je niet geloven. Die zijn onnauwkeurig.
Aan je kilos en lengte te zien als je niet erg dik bent dan denk ik eerder aan 18 of 19 %.
Maar goed. Ga wat aan kracht training doen zodat je wel beetje spier groot houd tijdens de cut. Anders ben je straks een ecto.
Ik denk dat je berekening ook niet helemaal klopt, dat je wel iets meer kcal nodig hebt.
En sowieso meer vast voedsel zoals brood inderdaad. Of een aardappel bij de kip en het fruit.

Hoe heb je je kcal etc berekend ?

wat is erg gezonde vaste bron van vezels? zelfgemaakt brood?

kcal berekend met een excel tabel. de dingen die ik eet opgezocht in een lijst als ik t niet op de verpakking kon vinden. werkte erg goed, ben helaas een ezel geweest en het vergeten te kopieren naar m'n nieuwe pc (A)

Wat is gezond puuh. Alles wat geen snoep is :P

Nee, Eehm ik denk dat je met aardappels, Bruin brood of Rogge brood wel goed zit. En meer groente zou ook goed zijn. Groente kan je eigenlijk oneindig veel eten. (klopt niet helemaal natuurlijk)

Verander je schema zodat je kortere tijd zonder eten zit. Om de 3 uur zeg maar. Dan heb je ook weer sneller voedsel in je buik.
Wat ook nog eens je metabolisme ten goede komt.

Maar haal heel wat fruit eruit en vervang het voor groenten. Zit ook minder suiker in.

En zoon sapje vult natuurlijk voor geen meter. Wat je ook kan doen is soort van ontbijt drank van maken. Gooi je er een hele lading havermout doorheen. Vult toch ook weer extra.

Ik doe vaak door die smoothie ook groente, dus dat is vaak ook wel goed:)

Bedankt voor de rest van de tips :) Zijn er ook dingen die je gewoon gevulder laten voelen?

'zo'n sapje' Bedoel je daar m'n smoothie mee? 's ochtens een smoothie met brinta??:P

Terug
Naar boven