Fitness Seller

cutten; honger!

Ik doe vaak door die smoothie ook groente, dus dat is vaak ook wel goed:)

Bedankt voor de rest van de tips :) Zijn er ook dingen die je gewoon gevulder laten voelen?

'zo'n sapje' Bedoel je daar m'n smoothie mee? 's ochtens een smoothie met brinta??:P

Nee die smoothie die jij smiddags drinkt moet je vullen met havermout :D En door de blender gooien. :D Heerlijk hoor.

Ik zou inderdaad je fruit minderen naar een stuk of 3 á 4 per dag. Je krijgt (zo even snel berekend) bijna 200 v/d 260 gram koolhydraten binnen uit fruit.
Dit is inderdaad zo verteerd en daardoor krijg je ook snel weer honger.

Ook zou ik zorgen dat je voeding uit minimaal 20% vetten bestaat. Dit kun je doen door bij elke maaltijd te zorgen dat er wat vetten bij zitten (bv. noten).

Mensen,

Ik ben aan het cutten, maar heb Altijd honger. als ik net 2 tostis op het, kan ik na een half uur weer beginnen.
Ben erachter gekomen dat door water te drinken ik dat gevoel kan minderen, maar het gevolg hiervan is dat ik naar school 4 liter water moet meenemen, constant moet drinken, en elk uur flink naar de wc moet..

Weet iemand hier iets op??

Gr

Waarop.. op de honger of op het vaak naar de wc gaan ?

Gewoon geen brood. Vezels uit groente halen.

• Topic Starter Topic Starter
Waarop.. op de honger of op het vaak naar de wc gaan ?

Waarom ga ik naar de wc zo vaak?
ik drink veel
Waarom drink ik zo veel
Hongergevoel verminderen
Doel?
Hongergevoel verminderen

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Ik zou inderdaad je fruit minderen naar een stuk of 3 á 4 per dag. Je krijgt (zo even snel berekend) bijna 200 v/d 260 gram koolhydraten binnen uit fruit.
Dit is inderdaad zo verteerd en daardoor krijg je ook snel weer honger.

Ook zou ik zorgen dat je voeding uit minimaal 20% vetten bestaat. Dit kun je doen door bij elke maaltijd te zorgen dat er wat vetten bij zitten (bv. noten).

Hoeveel noten is goed per dag? Koop wel is een zak onderweg naar school langs de weg, :)

Waarom vul je je maag niet? In plaats van alleen maar fruit naar binnen stouwen..

Neem een boterham tussen de middag in plaats van al dat water drinken..

hmm, je maag vullen tijdens een cut.
en dat niet helpt, want de honger blijft en zit na 30 min al niet meer vol
hmmm, dejavu

hmm, je maag vullen tijdens een cut.
en dat niet helpt, want de honger blijft en zit na 30 min al niet meer vol
hmmm, dejavu

gast dan moet je je echt maar eens laten checken op een lintworm.. Kijk mijn voedingsschema maar eens in me log.. Ik ben ook aan het cutten en heb totaal geen last van honger.. terwijl ik normaal ook eet als een paard!

gast dan moet je je echt maar eens laten checken op een lintworm.. Kijk mijn voedingsschema maar eens in me log.. Ik ben ook aan het cutten en heb totaal geen last van honger.. terwijl ik normaal ook eet als een paard!

lkkr schema ja :P

Ik ben al naar de dokter geweest, ga bloed laten prikken misschien dat daar iets uitkomt. Zal ook ff checken voor de symptomen voor lintwormen :)

Van snelle koolhydraten krijg ik zelf alleen maar honger. Zou er niet aan moeten denken zoveel fruit naar binnen te werken.

Eet minder carbs, meer eiwit (meer verzadiging), meer vet (vertraagde opname), doe aan refeeds (leptine), eet meer groente (vulling) eet langzamer (verzadiging begint pas 20 minuten na de eerste hap), minder snelle koolhydraten (stabielere bloedsuikers), ga intermittent vasten (kortere periode waarin je honger hebt / langere periode waarin je goed gevuld bent), eet geen mini-maaltijden (nooit echt goed gevuld) maar een paar grotere maaltijden (tenminste een paar keer goed gevuld).

Hoeveel noten is goed per dag? Koop wel is een zak onderweg naar school langs de weg, :)

Zoek even op hoeveel calorieen er in brood noten zitten voordat je een zak in je cut-schema plaatst.

Bedankt voor de tips :) Zal er volgende week rekening meehouden.,

Heb voor vandaag trouwens al de groente toegepast, minder fruit.
Had 's ochtends wheyshake, brinta en melk. 1.5 droge pannenkoeken en 2 boterhammen met ham en kaas 's middags. Een smoothie van 6 winterpenen en een hoop sinasappelen (voor de sap). (dat was vooral de nieuwheid, werkte goed. Weinig honger vandaag) Avond eten van brood, elke vrijdag:)

Had paar dagen geleden ook nog een bezoek gedaan aan de dokter, ben vandaag daarvoor bloed gaan prikken. Uitslag volgende week denk ik, zal de uitslag posten. De dokter dacht namelijk misschien aan suikerziekte.

Over die noten, zorg wel dat je ongebrande noten hebt en neem gewoon af en toe een handje, geen hele zak in een keer. :D
Let wel op de kcals want bijvoorbeeld 30 gram walnoten geeft al 200 kcal en 18 gram vet.

Bedankt voor de tips :) Zal er volgende week rekening meehouden.,

Heb voor vandaag trouwens al de groente toegepast, minder fruit.
Had 's ochtends wheyshake, brinta en melk. 1.5 droge pannenkoeken en 2 boterhammen met ham en kaas 's middags. Een smoothie van 6 winterpenen en een hoop sinasappelen (voor de sap). (dat was vooral de nieuwheid, werkte goed. Weinig honger vandaag) Avond eten van brood, elke vrijdag:)

Goed cut voedsel :thumbs:

Lekkere appel jonge doen, neem een appel het helpt.

soms eet ik 10 appelen op n dag, werkt niet zo heel goed meer bij mij :)

Ik zeg lees de voeding sticky's nog eens goed door en zet gewoon een goed en verantwoord cut schema op! kijk daarna maar eens of je nog honger heb!..

Hoort er allemaal bij knul. Gewoon niet zeuren en vreten en zuipen.

Terug
Naar boven