ik ben op zich ook zelf tegen kuren gebruiken maar als andere mensen daarvoor kiezen hou dan gewoon je bek erover want of ze nou een kuur nemen of niet ik weet 100% zeker dat ze daarnaast ook hard trainen dus heb een beetje respect voor die mensen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slecht advies hiit helpt geen **** hij moet een moderate cardio pakken of anders IF doen.
---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 14:04 ----------
Heb je niks anders te doen om mensen hier te gaan pesten dat ze kuurtjes hebben gedaan als ze dat gedaan hebben is het hun fkn keus.
ik ben op zich ook zelf tegen kuren gebruiken maar als andere mensen daarvoor kiezen hou dan gewoon je bek erover want of ze nou een kuur nemen of niet ik weet 100% zeker dat ze daarnaast ook hard trainen dus heb een beetje respect voor die mensen
Slecht advies hiit helpt geen **** hij moet een moderate cardio pakken of anders IF doen.
---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 14:04 ----------
Heb je niks anders te doen om mensen hier te gaan pesten dat ze kuurtjes hebben gedaan als ze dat gedaan hebben is het hun fkn keus.
WOWOW rustig aan.

WOWOW rustig aan.
Die kuur heeft mijn vader gedaan ja!!!
Ik heb die foto's gezet op dbb.
wat denk een 17-jarige die dbol en sust gebruikt ? sure...
En als je me niet gelooft boeit me totaal niet![]()

zal ik toevoegen thanksvoedingsschemagooi niet al je carbs eruit en neem een goeie pre en post workout maaltijd

Waar baseer jij op dat je aan HIIT niets hebt? Er zijn meerdere onderzoeken die aantonen dat je er baat bij hebt! Mede omdat het helpt je metabolisme te verhogen.
Doe jij IF?Owja ook nog die onderzoeken van 'Eet 6 maaltijden elke 2 uur en je metabolism gaat sneller' er zijn zo veel onderzoeken, ik geloof ze gwn niet meer.
Ik ben geen HIIT hater maar je lichaam zal ook wat spiermassa pakken