MuscleMeat

cutten+ training in bajes

Bezoekers in dit topic

volgens het document zou ik om te cutten 4000 Kcal per dag moeten stouwen, dit lijkt mij pittig moeilijk klopt dit wel?.
Nee, dat zal niet kloppen.
Wat weeg je nu ? Je gehele jij incluis botten en vocht én spieren.

Als ik kijk naar je dinsdag triceps en cardio. Voor een training van alleen triceps hoef je niet extra te eten. Verder zit je binnen, dus zul je minder beweging hebben dan als je buiten bent. Dan hoef je die dag dus niets extra's te rekenen. Dus zul je tussen de 2 en 2 en een half duizend kcal zitten. Waarom reken je niet uit wat je nu eet, bekijk de producten en schrijf op hoeveel je er van eet. Dan kun je aan het eind van de dag uitrekenen wat je hebt gegeten. Doe dit een paar weken en kijk wat je gewicht doet.
 
Zie reactie van RonnReeves
Wat eet je nu? Vul dat in de sheet in.
Wat hieruit komt samen met wat je gewicht doet bepaald t aantal kcal Wat je nodig hebt om te cutten.
Val je op Wat je nu eet max 0,5 kg per week af dan is dat het aantal kcal om je schema op te baseren.

Als ik zie hoe "verdeeld" je traint en verder niet actief bent zou ik aan activiteiten factor eerder rond 1,5 denken
(Wild guess)

Maar nogmaals... reken uit Wat je nu eet.
 
Offtopic maar moest even graven, gevonden waar ik de naam van kende..

Succes met je opleiding en trainingen. Geeft structuur en wellicht houvast👍🏻
 
Nee, dat zal niet kloppen.
Wat weeg je nu ? Je gehele jij incluis botten en vocht én spieren.

Als ik kijk naar je dinsdag triceps en cardio. Voor een training van alleen triceps hoef je niet extra te eten. Verder zit je binnen, dus zul je minder beweging hebben dan als je buiten bent. Dan hoef je die dag dus niets extra's te rekenen. Dus zul je tussen de 2 en 2 en een half duizend kcal zitten. Waarom reken je niet uit wat je nu eet, bekijk de producten en schrijf op hoeveel je er van eet. Dan kun je aan het eind van de dag uitrekenen wat je hebt gegeten. Doe dit een paar weken en kijk wat je gewicht doet.
ik volg nu sinds de start van dit topic het schema wat marina1975 heeft toegevoegd.

Zie reactie van RonnReeves
Wat eet je nu? Vul dat in de sheet in.
Wat hieruit komt samen met wat je gewicht doet bepaald t aantal kcal Wat je nodig hebt om te cutten.
Val je op Wat je nu eet max 0,5 kg per week af dan is dat het aantal kcal om je schema op te baseren.

Als ik zie hoe "verdeeld" je traint en verder niet actief bent zou ik aan activiteiten factor eerder rond 1,5 denken
(Wild guess)

Maar nogmaals... reken uit Wat je nu eet.
ik eet nu 2x snee volkoren met pindakaas (ochtend en middag)
2 appels
savonds vlees + groenten en 3 uur later kwark
ik eet ongeveer om de 2-3 uur
 
Offtopic maar moest even graven, gevonden waar ik de naam van kende..

Succes met je opleiding en trainingen. Geeft structuur en wellicht houvast👍🏻
komt goed, start in september met mijn HBO ernaast.
 
Nee, dat zal niet kloppen.
Wat weeg je nu ? Je gehele jij incluis botten en vocht én spieren.

Als ik kijk naar je dinsdag triceps en cardio. Voor een training van alleen triceps hoef je niet extra te eten. Verder zit je binnen, dus zul je minder beweging hebben dan als je buiten bent. Dan hoef je die dag dus niets extra's te rekenen. Dus zul je tussen de 2 en 2 en een half duizend kcal zitten. Waarom reken je niet uit wat je nu eet, bekijk de producten en schrijf op hoeveel je er van eet. Dan kun je aan het eind van de dag uitrekenen wat je hebt gegeten. Doe dit een paar weken en kijk wat je gewicht doet.
116kg, vet is 32% 77kg vvm
 

Bijlagen

  • Fitness sheet Bob&Marina_v3.xlsx
    278,5 KB · Weergaven: 101
Nee, dat zal niet kloppen.
Wat weeg je nu ? Je gehele jij incluis botten en vocht én spieren.

Als ik kijk naar je dinsdag triceps en cardio. Voor een training van alleen triceps hoef je niet extra te eten. Verder zit je binnen, dus zul je minder beweging hebben dan als je buiten bent. Dan hoef je die dag dus niets extra's te rekenen. Dus zul je tussen de 2 en 2 en een half duizend kcal zitten. Waarom reken je niet uit wat je nu eet, bekijk de producten en schrijf op hoeveel je er van eet. Dan kun je aan het eind van de dag uitrekenen wat je hebt gegeten. Doe dit een paar weken en kijk wat je gewicht doet.
hou er rekening mee dat ik op sommige dagen 3x sport en 3-4x per dag werk in de binnen en buiten voorziening de hele dag door shit verplaatsen en slopen en graven enzo
 
ik volg nu sinds de start van dit topic het schema wat marina1975 heeft toegevoegd.


ik eet nu 2x snee volkoren met pindakaas (ochtend en middag)
2 appels
savonds vlees + groenten en 3 uur later kwark
ik eet ongeveer om de 2-3 uur
Dat is dan ongeveer 1500kcal :shrug:
Maar dat zal niet kloppen, tenzij je om 10:00 uur opstaat, broodje pindakaas, om 1300 uur broodje pindakaas en om 1600 uur vlees en groeten en om 1900 kwark en lights out, en slapen ?
Of je begint om 7 uur s'morgens en ligt om 4 uur smiddags in bed omdat de dag voorbij is.

Als je een beetje succes wilt ervaren, zou je je iets meer op de details moeten letten. Denk niet dat er goed uitzien gemakkelijk is.
Het kost ook tijd en ervaring opdoen, en dan heb je de pech dat je tijdelijk niet echt je eigen eten kan kiezen. Je eiwitten bv zijn echt te laag, als datgene wat je hierboven schrijft klopt.
 
Dat is dan ongeveer 1500kcal :shrug:
Maar dat zal niet kloppen, tenzij je om 10:00 uur opstaat, broodje pindakaas, om 1300 uur broodje pindakaas en om 1600 uur vlees en groeten en om 1900 kwark en lights out, en slapen ?
Of je begint om 7 uur s'morgens en ligt om 4 uur smiddags in bed omdat de dag voorbij is.

Als je een beetje succes wilt ervaren, zou je je iets meer op de details moeten letten. Denk niet dat er goed uitzien gemakkelijk is.
Het kost ook tijd en ervaring opdoen, en dan heb je de pech dat je tijdelijk niet echt je eigen eten kan kiezen. Je eiwitten bv zijn echt te laag, als datgene wat je hierboven schrijft klopt.
08:00 2 snee
10:00 appel
12:00 2 snee brood
14:00 fruit
17:30 warme maaltijd
20:00 halve bak kwark
22:00 halve bak
22:30 light out
ik denk ook zeker niet dat het makkelijk is, ik vraag alleen om tips
ik weet zelf ook dat ik eiwitten te kort kom ik moet 154 gr eiwitten hebben
(VVM*2 ivm hoge vet percentage)

met geluk tik ik de 100gr aan
 
2x75 kcal + 2x100 kcal =350 kcal
60 kcal
12:00 2 snee brood
350 kcal
60 kcal
17:30 warme maaltijd
wat? Zeg 200 gr kip + 300 gr groenten? Bereid in 10 gr bakvet zou je op ca.400 kcal komen.
20:00 halve bak kwark
22:00 halve bak
500 gr a 50 kcal is 250 kcal
22:30 light out
1460 kcal totaal.

Voorstel.
8:00 3 brood pindakaas + beker melk (250ml) =+275 kcal

10:00 fruit + 2 eieren(?)=+160 kcsl

12:00 zie 8:00 =+275 kcal

14:00 fruit + 2 rijstwafels met 50 gr kip =+110 kcal

17:30 vlees +groente +aardappel of rijst 200 gr aardappel of 50 gr ongekookt afgewogen rijst =+175 kcal

Avond halve bak kwark + 20 gr noten

Dan zit je ca 1000 kcal hoger.
Ruwe schatting ca. 145-150 gr eiwit ( als je bij avondeten 200 gr kip eet.

Zomaar even een voorbeeld.
 
2x75 kcal + 2x100 kcal =350 kcal

60 kcal

350 kcal

60 kcal

wat? Zeg 200 gr kip + 300 gr groenten? Bereid in 10 gr bakvet zou je op ca.400 kcal komen.

500 gr a 50 kcal is 250 kcal

1460 kcal totaal.

Voorstel.
8:00 3 brood pindakaas + beker melk (250ml) =+275 kcal

10:00 fruit + 2 eieren(?)=+160 kcsl

12:00 zie 8:00 =+275 kcal

14:00 fruit + 2 rijstwafels met 50 gr kip =+110 kcal

17:30 vlees +groente +aardappel of rijst 200 gr aardappel of 50 gr ongekookt afgewogen rijst =+175 kcal

Avond halve bak kwark + 20 gr noten

Dan zit je ca 1000 kcal hoger.
Ruwe schatting ca. 145-150 gr eiwit ( als je bij avondeten 200 gr kip eet.

Zomaar even een voorbeeld.
90 gr vlees (justitie eis......)
eieren niet mogelijk maar thnx
 
2x75 kcal + 2x100 kcal =350 kcal

60 kcal

350 kcal

60 kcal

wat? Zeg 200 gr kip + 300 gr groenten? Bereid in 10 gr bakvet zou je op ca.400 kcal komen.

500 gr a 50 kcal is 250 kcal

1460 kcal totaal.

Voorstel.
8:00 3 brood pindakaas + beker melk (250ml) =+275 kcal

10:00 fruit + 2 eieren(?)=+160 kcsl

12:00 zie 8:00 =+275 kcal

14:00 fruit + 2 rijstwafels met 50 gr kip =+110 kcal

17:30 vlees +groente +aardappel of rijst 200 gr aardappel of 50 gr ongekookt afgewogen rijst =+175 kcal

Avond halve bak kwark + 20 gr noten

Dan zit je ca 1000 kcal hoger.
Ruwe schatting ca. 145-150 gr eiwit ( als je bij avondeten 200 gr kip eet.

Zomaar even een voorbeeld.
hoeveel proteine is dit per maal? want het lichaam kan maar max 30gr opnemen per 2 uur toch?.
 
hoeveel proteine is dit per maal? want het lichaam kan maar max 30gr opnemen per 2 uur toch?.

nee joh..zorg gewoon dat jij je eiwitten eet en verdeel het wat
 
90 gr vlees (justitie eis......)
eieren niet mogelijk maar thnx
Vleeswaren bijbestellen en die erbij eten?
Na je avondeten een bak kwark.

Ipv eieren een blik tonijn, kwark of yoghurt met een hand pinda's of noten.

Kijk wat je wel kunt krijgen waar eiwit in zit.

Qua verdeling... gewoon je totalen halen op de dag. Je bent geen pro atleet dus mealtiming is gerommel in de marge.
 
Sinds wanneer kan je vlees bestellen in Hunnerberg? Je eet wat de pot schaft, broodbeleg heb je wel wat keus in. Toen ik daar zat kon je eens per week sigaretten kopen, huishoudelijke shit en zoetigheid.
 
Sinds wanneer kan je vlees bestellen in Hunnerberg? Je eet wat de pot schaft, broodbeleg heb je wel wat keus in. Toen ik daar zat kon je eens per week sigaretten kopen, huishoudelijke shit en zoetigheid.
niet, je krijgt iedere avond gwn 90gr vlees
 
Sinds wanneer kan je vlees bestellen in Hunnerberg? Je eet wat de pot schaft, broodbeleg heb je wel wat keus in. Toen ik daar zat kon je eens per week sigaretten kopen, huishoudelijke shit en zoetigheid.
niet zo bedoeld, maar het kan niet
 
Back
Naar boven