AndroidHealthClinic

Cutten voedingsschema

twerpmuck

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
70kg
Beste leden,

Ik zal mezelf eerst is voorstellen sinds ik nog nooit iets heb gepost.
Ben een 17 jarige jongen die al anderhalf jaar fitness doet. Ik ga gemiddel 4/5 keer per week naar de fitness en doe ook 2x per week cardio. Heb mijn voeding is bij gehouden maar weet niet wat ik fout doe. Ik blijf nog steeds een laagje vet hebben.

Info:
Leeftijd: 17
Lengte: 184
Vet: 11 procent (kan dat?)
gewicht: 70 kilo

Dit is dus mijn voedingsschema voor 1 week. Ik zou het fijn vinden als jullie er even naar zouden kunnen kijken en dan zeggen wat ik fout doe. Dank je

Hoe kan ik mijn excel voedingsschema hier uploaden? Ik mag niet zoveel uploaden fzo

je lengte is 1,84 en je gewicht is 70 kilo...

ik zou me geen zorgen maken om een laagje vet, maar gezond en VEEL eten!!

en zorgen dat je rond snel rond de 75 kilogram zit!!

Beste leden,

Ik zal mezelf eerst is voorstellen sinds ik nog nooit iets heb gepost.
Ben een 17 jarige jongen die al anderhalf jaar fitness doet. Ik ga gemiddel 4/5 keer per week naar de fitness en doe ook 2x per week cardio. Heb mijn voeding is bij gehouden maar weet niet wat ik fout doe. Ik blijf nog steeds een laagje vet hebben.

Info:
Leeftijd: 17
Lengte: 184
Vet: 11 procent (kan dat?)
gewicht: 70 kilo

Dit is dus mijn voedingsschema voor 1 week. Ik zou het fijn vinden als jullie er even naar zouden kunnen kijken en dan zeggen wat ik fout doe. Dank je

Hoe kan ik mijn excel voedingsschema hier uploaden? Ik mag niet zoveel uploaden fzo

Maak screenshots, knip hem met paint, upload op www.twitpic.com en post hem hier onder een spoiler :)

• Topic Starter Topic Starter
Dank je voor de feedback, ik zal het morgen posten.

Ik maak me niet zoveel zorgen om een laagje vet, ik wil heel graag meer eten maar ben iemand die heel snel verdikt
Wil graag ook dat de verhouding goed is tussen de voedimgsstoffen.
Daarom zou ik willen weten of mijn schema wel goed is voor maximalr muscle gain en minimaalvet.
Vind het ook raar dat ik 1 jaar lang ongeveer op hetzelfde gewicht blijf.

Cleane bulk lijkt mij het beste voor je.

Zou iemand misschien zijn email adress kunnen sturen zodat ik de excel bestanden naar die persoon kan doorsturen.
Ik heb echt hulp nodig, iemand heeft net nog gezegd dat mijn voeding helemaal maar dan ook helemaal fout is.

iemand?

Upload het gewoon hier -___-

@lograppig

Zou ik heel graag willen, alleen het zijn 4 excel bestanden. Dus geen idee hoe ik het hierop kan zetten. En printscreen werkt niet, dan moet ik er 12 maken

Terug
Naar boven