MuscleMeat

Cutting: nog 1,5 maand te gaan

Zou ik niet zeggen, het is 13/14%, hierbij speelt belichting+aanspanning ook een rol. Geen cardio, hoog in eiwitten/vetten, supps= dexaprine voor remming van de honger, plus 15g leucine p.dag verdeeld.

Benen/billen is moeilijk punt bij mij want mijn mijn onderlichaam=endo, boven=meso.
Mooie pose ik ga hem eens een x toepassen.

juist...

• Topic Starter Topic Starter
Die zijn toch al best wel goed? Sowieso een net fysiek.

ff een vraagje tussendoor: wat zijn je stats op de grote drie nou?

Ehm benchpress 130(inclusief stang) 3 reps
Squats(smith machine) 200kg
Deadlift 160 kg

Deadlift en squats ga ik niet hoger vanwege me onderrug , elke x focking last de volgende dag (form/houding is allemaal correct) mieschien dat ik die zelfs laat vervallen.

wtf met zulke benen 200kg squats?:S wel net fysiek!

Ehm benchpress 130(inclusief stang) 3 reps
Squats(smith machine) 200kg
Deadlift 160 kg

Deadlift en squats ga ik niet hoger vanwege me onderrug , elke x focking last de volgende dag (form/houding is allemaal correct) mieschien dat ik die zelfs laat vervallen.

Kun je doen, maar zal overall mass niet ten goede komen en bij de bench en MP helpt een goed core ook bijvoorbeeld he bro.

Minder volume een oplossing? gewoon 1x5 DL + opwarmsets en voor squats ook.

Zou wel erg jammer zijn als ze er uit gegooid moeten worden.

Kun je doen, maar zal overall mass niet ten goede komen en bij de bench en MP helpt een goed core ook bijvoorbeeld he bro.

Minder volume een oplossing? gewoon 1x5 DL + opwarmsets en voor squats ook.

Zou wel erg jammer zijn als ze er uit gegooid moeten worden.

I know bro, even kijken of ik een oplossing kan vinden, want om ineen rolstoel te zitten over 5 jaar voor die overall mass is een no go, waarschijnlijk ga ik wat lichter tot een gewicht waar ik het niet voel en dan negatiefs erin gooien. Mixxing it up h:D

mijn comment wordt genegeerd :(

Is logisch man. Je gaat toch ook niet stoppen met benchen omdat je de volgende dag last hebt van je chest?

Squaten in de smith schijnt ook heel slecht te zijn geloof ik, verder misschien een filmpje maken van je DL en die hier posten.

Je moet idd altijd proberen los te squaten als je de mogelijkheid daartoe hebt, benchen doe je ook los neem ik aan, en niet in een Smith-machine? En tis idd impressive als je serieus 200kg squat, zelf maar 93kg weegt en tijdens de cut, keep it up Calvin ;)

Squaten in de smith schijnt ook heel slecht te zijn geloof ik, verder misschien een filmpje maken van je DL en die hier posten.
Ik zal is kijken

Je moet idd altijd proberen los te squaten als je de mogelijkheid daartoe hebt, benchen doe je ook los neem ik aan, en niet in een Smith-machine? En tis idd impressive als je serieus 200kg squat, zelf maar 93kg weegt en tijdens de cut, keep it up Calvin ;)

Wij hebben geen squat rek, dus wordt lastig. 200 kg was tijdens bulk nu is dat zoizo minder. Gewicht is voor mijn minder belangrijk dan het visuele aspect.. Ik ben een beeldhouw kunstenaar

Laatst bewerkt:
Ziet er al netjes uit!

Krijg een pesthekel aan je door alleen al naar je poses te kijken

• Like
Waarderingen: wwe
zijn je stats van je lengte en gewicht up to date?

En veel succes met het verdere cutten, ziet er al goed uit!;)

Hoelang BB je al?

Ik heb ook kapot veel last van onderrug door smith squats, nu ik losse doe ben ik daar van af :)

VP is eerder 12% dan 14 ;)

Die legs en 200kg squatten... Not sure if serious...

Net fysiek wel!

Foto's zijn zo Zyzz wanna-be

Terug
Naar boven